30.08.2009 cca. o 12,00 pred Nitrou smer z Bratislavy motorkár nezvládol riadenie svojho motocykla BMW R 1200 GS. Pri krajnici v rýchlosti asi 90 km/h mu zadné koleso zabralo viac na štrku, vyhodilo ho zo sedla priamo na zvodidlá. Náraz o zvodidlá mu odtrhol ľavú ruku a vykrvácal. Utrpel aj iné vnútorné zranenia. Motocykel špz: BA -xxxx ešte na rýchlosti išiel sám asi 150 metrov, následne sa zviezol dole kopcom k autobazáru. Osobne som ho nepoznal. Volal sa Jozef Bosák, 1974- 2009, R.I.P
http://img40.imageshack.us/i/30082009084.jpg/
http://tvnoviny.sk/spravy/krimi/video-tragicku-nehodu-neprezil-instruktor-autoskoly-35.html
Po takých to správach strácam chuť do jazdenia Glock-plastik fantastik :-)
jinak maso ach jo... tomu memu kamaradovi to take useklo ruku a take byla hlavni pricina smrti prilisna ztrata krve :/
jinak je to GSA
Upravil hicks dne 02.09.2009 15:41
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tohle to se může stát komukoli z nás. Mrazí mě z toho a mám z toho strach. Kdyby ale člověk měl myslet jen na to, že se mu může stát neštěstí, zbláznil by se z toho. Přísahám ale, že toto není rouhání, ale modlitba:
Prosím toho, kdo tomuhle všemu šéfuje, aby ke mě v podobném případě byl milosrdný a nenechal mě hnít na kolečkovém křesle. Vykrvácet na místě nehody je děs, ale raději to, než bezmocný mrzák s přeraženou páteří vzbuzující soucit, být břemenem a na obtíž svým blízkým.
Amen.
Prosím toho, kdo tomuhle všemu šéfuje, aby ke mě v podobném případě byl milosrdný a nenechal mě hnít na kolečkovém křesle. Vykrvácet na místě nehody je děs, ale raději to, než bezmocný mrzák s přeraženou páteří vzbuzující soucit, být břemenem a na obtíž svým blízkým.
Amen.
myslis jako treba Stephen Hawking?
ja bych byl radsi za pribuzneho na wozejku, nez tuheho... ono je divne obcas vytocit cislo a pak si uvedomit, ze to tam uz nikdy nikdo nevezme. Radsi se zeptej jich...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
souhlas s Radoskem, já rovněž doufám že až se jednou vybourám tak to bude to poslední co v životě zažiju, protože i kdybych to přežil tak bych se asi musel odstřelit až bych uviděl jak dopadla motorka
člověk by měl umřít mladej, čím víc toho zažije tím víc sraček
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Věřte svému štěstí. Následky svých činů si stejně uvědomíte, až když se stanou. Přizpůsobit život absolutní bezpečnosti nejde a nemohoucí můžeš zůstat i ve stáří. Je zřejmě vopruz se válet sám v místnosti ve sračkách a koukat na strop.
Ale to bys musel sedět v krytě a bál by ses jít pro rohlíky,aby tě někdo nesrazil a v 70ti si pustit jednu vostrou do spánku.
Takže dávám k dobru 2 moudra:
- Největší výhra v životě je umění včas umřít.
- Život se má užít a ne přežít.H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Když jsem se s někým bavil o motorkách, vždycky jsem říkal, že není motorka jako motorka..
A že ty kusy plastů a plechu okolo stromů ve zprácách jsou z 99% silnice...
Ale tahle sezona to mění ... Letos už, jen co vím, druhej smrťák na enduru ...
Štěrk je svině no, je ho škoda, pokud to byl instruktor autoškoly, tak to nebyl nějakej pobuch a splašenec...
Snad bude takovýchto zpráv v budoucnu co nejméně ...----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Thomasson napsal:
Štěrk je svině no, je ho škoda, pokud to byl instruktor autoškoly, tak to nebyl nějakej pobuch a splašenec...
to si tedy opravdu nemyslim...
jinak mne nehody na endurech neprekvapujou... mame narozdil od zmrzlin myslim vyrazne VYSSI rocni kilometrovy vykon...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To Hicks: Co si nemyslíš, že je štěrk svině, nebo že to asi nebyl pobuch?
A vyšší kilometrový výkon asi na endurech máme, nicméně způsob jízdy je zdraví míň nebezpečný - pokud sebou
pleskneš při offroadu (ne nějakým hardcore), tak se odřeš, zlomíš si ruku atd, ale není to,
jako když ve 200 vletíš do svodidel...
To Radosek: Silnice jsou v čím dál horším stavu - tak je hold potřeba přizpůsobit styl jízdy...
Bohužel si to ale spousta lidí neuvědomuje...
Jinak, nedivím se, že lidi nadávají na motorkáře - včera jedu kousek od Č. Lípy autem tak 120 km/h,
najednou rachot a blbeček na nějaký rejži bere mě a další 3 auta po zadním...
Kdyby se v té chvíli rozsekal o svodidla, to poslední, co by mě napadlo by byla lítost...----- Ať se práší za kočárem !!! :-) -----
Prosím toho, kdo tomuhle všemu šéfuje, aby ke mě v podobném případě byl milosrdný a nenechal mě hnít na kolečkovém křesle. Vykrvácet na místě nehody je děs, ale raději to, než bezmocný mrzák s přeraženou páteří vzbuzující soucit, být břemenem a na obtíž svým blízkým.
Amen.
myslis jako treba Stephen Hawking?
ja bych byl radsi za pribuzneho na wozejku, nez tuheho... ono je divne obcas vytocit cislo a pak si uvedomit, ze to tam uz nikdy nikdo nevezme. Radsi se zeptej jich...
Už se mi to stalo.
Ten známej - ( motorkář ) spadnul a než umřel tak byl 2 měsíce v komatu. Ještě dlouho sem do telefonu čuměl na to číslo a nevěděl co s nim mám dělat,
jestly ho mám vymazat zkusit na něj zavolat, nebo ho nechat jako vzpomínku. Je to hodně divný a nepříjemný.
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert napsal:
Už se mi to stalo.
Ten známej - ( motorkář ) spadnul a než umřel tak byl 2 měsíce v komatu. Ještě dlouho sem do telefonu čuměl na to číslo a nevěděl co s nim mám dělat,
jestly ho mám vymazat zkusit na něj zavolat, nebo ho nechat jako vzpomínku. Je to hodně divný a nepříjemný.
souhlas... jak prestane brat telefon, je to v riti 17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bodie a Doyle napsal:
Nikdy telefony nemažu.. Už mám tři "hluchá" čísla
to teda nic moc...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2