Sundat přední (černý) kryt motoru, povolit 3 šrouby na altiku co jsou pod tim krytem, altik se posune dolů, nasadíš řemen, altik "vyšprajcuješ" nahoru a tim napneš řemen a utáhneš šrouby. Ten řemen se napíná poměrně dost. A pak namontuješ kryt. Tot vše. práce tak na 15 - 20 minut + jestli budeš muset něco dělat s rámama. BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Potrubí oleje vede podél toho černýho krytu. To se neoddělává.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
bohumil napsal:
ale já ho musel taki na jedenástce odělat mám ten pocit.
Dotaz byl na 1150 adv, ale i tak si myslim, že se ti na 1100 žádná trubka nemůže plést. Vy jste ho určitě měnily od zadního kolal přes světlo ne???
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
bohumil napsal:
ale já ho musel taki na jedenástce odělat mám ten pocit.
Dotaz byl na 1150 adv, ale i tak si myslim, že se ti na 1100 žádná trubka nemůže plést. Vy jste ho určitě měnily od zadního kolal přes světlo ne???
Ne, ne Cycli - trubka oleje se tam (u 1100) opravdu plete - tuším do roku 96. Před 14-ti dny jsem měnil jeden řemen na 94 a taky se musela povolovat trubka od oleje. Já na svojí 99 to mám už stejný jak 1150.
Jinak je to řemen typ 4PK 610 nebo 4PK 611 (např. Contitech nebo Dayco - cena od 140Kč po 200Kč, jak kde)
Jinak je to opravdu práce na půl hoďky - vesměs podle typu padacích rámů na motorce (např. SW Motech je lahůdka)
no já mam 1100GS a je to rok 97 taky musim sundavat trubku od mazání,jde přesně do středu a přez ní to nejde nijak přendat,neni to žádná veklá operace,jen to chce dát pozoz při utahování,nesmí se to přehnat aby se neurvak ten vrtanej šroub,ty jsou poměrně křehký jednou se mi to na něčem povedlo utrhnout takovejhle vrtanej šroub a od tý doby se knim chovám opatrněji
Zatial som mal cas len na to, aby som zhodil kryt a pozrel sa na to. Ziadna trubka sa mi tam neplietla, jedine som musel demontovat cast padacieho ramu, spolu dve skrutky. Takze verdikt : na 1150 ADV je vymena pohodicka, ziadna trubka od mazania neprekaza v montazi a demontazi. Na inych modeloch neviem.
raptor: u SW Motech jde jen o dva imbusový šrouby na mezikuse (spojovacím díle padacího rámu), který brání sejmutí krytu řemenu. Trochu to při výměně zdrží, ale není to tak tragický
Ty řemeny jsou jinak stejný u všech motorů řady R 850, 1100, 1150.
U 1200 nevím, tam jsem to zatím nikomu neřešil - nikdo neměl ještě najeto 60000km - ale alternativa od Dayco nebo Contitechu určitě bude.
predpisany interval je myslim 40tkm
ja som ho vymenil pri 41tkm a nechcel som verit ze ten remen bol vynemeny.. vyzera uplne jak novy.. ale za cenu 200sk neriesim ci som este mohol alebo nemohol pockat