..celkem banální záležitost,ale přesto-můžu považovat GS stojící na hlavním stojanu jako výchozí polohu k nahlédnutí do okénka na mot.olej?Event. jaký tam může vzniknout klam oproti motce stojící na kolech v rovině?
takovéhle ptákoviny na BMW fakt nětreba řešit.... to okénko je asi 0,5litrové rozmezí, čili by ses měl vejít do tolerance i na mírně nakloněné rovině - hladina by měla být pro přesné měření vodorovně s horizontální osou motocyklu=asi na kolech, ale fakt je to naprosto fuck - důležité je ten olej v okénku vidět....
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
mne je uplne jedno ci motorka stoji na hlavnom stojane alebo normalne na 2 kolesach.. ta spina ma raz plne okienko a raz tam neni nic... zahrava sa so mnou
manual pise, ze se ma merit na hlavnim stojanu, cili nepotrebujes jinou osobu a neni ani treba se zabyvat ani tolerancemi ani nicim jinym
nedelejme jednoche vykony slozitymi a rozebirat blbosti, skoda sede kury.
Na stojanu a bez zbytecnych debat
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
[quote]raptor napsal:
mne je uplne jedno ci motorka stoji na hlavnom stojane alebo normalne na 2 kolesach.. ta spina ma raz plne okienko a raz tam neni nic... zahrava sa so mnou [/
quote] Prý je v tom malý fígl!Po jízdě,když odstavíš motorku hned na hlavní stojan,může se stát,že před další jízdou olejoznak ukazuje nižší hl.oleje.
Ale,když odstavíš po jízdě na moment na bočák a pak teprv na hl.stojan a olej v motoru je,mněl by olejoznak vykazovat správnou hladinu oleje.Vysvětluju si to nějakou kapsou v bloku motoru,nebo něco podobného.
Dokud budu nohy-ruce míti,geeso budu voditi!!!
Kde cíl jest,tam vede mnoho různých cest.
na tohle téma už bylo popsáno takovejch témat...
po roce, co mam gs plně souhlasim s Hrabětem X
taky sem krom výměny olej nemusel dolejvat
hlavně, že je pivo ftlamě
Ja najeto udajne 45 tisic a spotreba cca 3dcl na tisic. Takze dokud vidim olej v okne jedu a kdyz je pod pulkou tak doleju. Vychazi mi to cca jednou za dva tisice pres pul litriku...
mě to přestalo žrát olej tak v 80ti tis km...teď to sebere tak 0,4L/10tis km, konečně je zajetá mrška jedna
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Mě by zajímalo,kdy se měněj rozvoďáky... nikdy nebo když už napínáky nestíhaj? Máte někdo zkušenost?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Nojá mám tu zkušenost,že pokud používám minerální olej,tak ho to žere. Ale pokud používám polosintetiku,tak papá o mnoho máně. Taky záleží na stylu jízdy. Dálnice a "svižnější jízda znamená nejen vetší spotřebu benzínu,ale i oleje.
... tak jsem vyměnil olej a nalil nový cca 2,7l ...
hodinu po nalití v okýnku cca něco málo nad polovinu ...OK,
pak jsem to byl projet a na benzině zastavím, koupím benzín + kafíčko ... pak mrknu do "okýnka" a tam plno !! .. hladina končila přesně tečně s tím červeným kroužkem namalovaným na skle okýnka ... výš už to nešlo a doma po cca 3 hodinách klidu zas tak 3/4 okýnka ... mám trochu oleje ubrat nebo to nechat ... pravda že podle manuálu (tj. po jízdě - ohřáto + cca 10min počkat ... tam je MAX. tudíž plný "červený kolečko na skle" ) ...
To mi taky dělá že při zastavení je ta hladina jednou pod půlkou podruhé zase nad, nevim jestli je to tim že zůstává olej v chaldiči, nebo jak to tam funguje. Nemáte někdo zkušenosti?
Upravil GeorgPohodar dne 27.05.2012 17:02