Ahoj vsecik,mam asik takovy problem. Pri zapnuti klicku se mi ozve kolem airboxu,pod baterkou nebo nekde v tech mistech prskani jako el.skrat,cerpadlo porad sepina nebo nevypne vubec a vystreluje mi rucicka otackomeru. Motorka treba nastartuje,chvily maka normalne pak rana jak s dela a konec. Nadrz dole,nejake konektory uz sem prostrikal a porad nic. Je to ten kratas nekde nebo prodreny dratek coz se mi nezda v tech mistech. Ja uz nevim,mate nekdo nejaky napad nebo zkusenost s necim podobnym.
je tam dole pod tím ukostření motoru od baterky ,vyhořela mi kvůli tomu elektrika při startu .Jde na to vidět i z boku na ten šroubek .jinak musí nádrž a bokem a držák baterky dolů.
petr_t napsal(a):
je tam dole pod tím ukostření motoru od baterky ,vyhořela mi kvůli tomu elektrika při startu .Jde na to vidět i z boku na ten šroubek .jinak musí nádrž a bokem a držák baterky dolů.
petr_t napsal(a):
je tam dole pod tím ukostření motoru od baterky ,vyhořela mi kvůli tomu elektrika při startu .Jde na to vidět i z boku na ten šroubek .jinak musí nádrž a bokem a držák baterky dolů.
Nejak ti nerozumim,co mam udelat?
pod držákem baterky je ukostřený motor ,vede tam ten silný hnědý - od baterky ,jestli je to zoxidované nebo volné, tam to překontroluj
petr_t napsal(a):
je tam dole pod tím ukostření motoru od baterky ,vyhořela mi kvůli tomu elektrika při startu .Jde na to vidět i z boku na ten šroubek .jinak musí nádrž a bokem a držák baterky dolů.
Nejak ti nerozumim,co mam udelat?
pod držákem baterky je ukostřený motor ,vede tam ten silný hnědý - od baterky ,jestli je to zoxidované nebo volné, tam to překontroluj
Tak sem to proletel,kontakt byl cisty a utahly ale pro jistotu sem to prostrikal,hodil baterku,parkrat zapl a opet rana jak z dela,normalne to blaflo aniz bych startoval.
Tak ja nevim
Nejaky jiny napad nebo co stim?
tak to budeš muset projet celou elektriku,postupně zapínat konektory nebo vytahovat kterej to dělá.Mi to dělala vypálená spínačka,spečené dráty se spojovali.Bylo to díky te špatné kostře,bralo si to mínus i ze světel.když to neodhalíš tak se o víkendu stavím a mrknem na to.
... nojo, zapadonemecti soudruzi zamopeli do servisniho check-listu zakomponovat par detailu - pravidelne cistit a mazat strarter a u starsich stroju jednou za rok nebo nejhur za 2 prolezt celou elektriku, poutahovat a vycistit a promazat vsechny konektory....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure