budu měnit palivový filtr a rád bych se zasvěcených poptal jak se svorkama na hadice? je nutný používat samej typ co tam je - tedy svorky s očkama na přívod paliva respektive clip svorky na přepady? u těch clip jsou potřeba speciální kleště, ale jak u těch s očkama? stačej normální kleště nebo zase nějaký spešl? Nebo pouužíváte pro výměnu klasický svorky se šroubkama (pozink/nerez??)? předem díky, četl jsem zde, že spousta lidí si palivovej filtr mění sama...takže není nad rady zkušenějších
svorky oznaceny sipkou jdou blbe, jsou jako perka prevleceny pres sebe, ale klestema se daj opatrne rozpojit a pri zpetne montazi zas zacvaknout zpet (na coz sem zapomel a musel to pak znovu rozebrat). Ostatni svorky tam nech a opatrne stahni hadicky. Nekde tady na foru najdes postup od nejakeho sikuly
bulos: paráda, díky, přesně takovou informaci jsem potřeboval, nechci to mít rozebraný několik dní a mezitím shánět svorky po všech čertech...mimochodem u nás na maloměstě se nedají ty s očkama vůbec sehnat
Hlavně ty svorky hadic přepadu neskoušej nahradit jinýma svorkama se šroubem. já to skusil, dupal se s tím pěkně dlouho, ale prostě se tam nevejdou. nenasadíš to zpátky do nádrže.
Nakonec jsem z koše vytáhnul ty původní, opravil je a vrátil... Uf a byly to nervy a těch kurev co lítalo...
Pája
paja1 napsal(a):
Hlavně ty svorky hadic přepadu neskoušej nahradit jinýma svorkama se šroubem. já to skusil, dupal se s tím pěkně dlouho, ale prostě se tam nevejdou. nenasadíš to zpátky do nádrže.
Nakonec jsem z koše vytáhnul ty původní, opravil je a vrátil... Uf a byly to nervy a těch kurev co lítalo...
paja1 napsal(a):
Hlavně ty svorky hadic přepadu neskoušej nahradit jinýma svorkama se šroubem. já to skusil, dupal se s tím pěkně dlouho, ale prostě se tam nevejdou. nenasadíš to zpátky do nádrže.
Nakonec jsem z koše vytáhnul ty původní, opravil je a vrátil... Uf a byly to nervy a těch kurev co lítalo...
Já jsem použil nerezové šroubovací a normálně to tam vlezlo.
Ty originální svorky se dají krásně rozpojit šroubovákem a spojit malejma štípačkama na hřebíky. Chtěl sem je měnit ale podle katalogu sem nevěděl co tam přesně patří tak sem nechal původní. Taky si myslím že by tam šli šroubovací ale ty původní sem nijak nepoškodil tak proč je vyhazovat.
FRN napsal(a):
Ty originální svorky se dají krásně rozpojit šroubovákem a spojit malejma štípačkama na hřebíky. Chtěl sem je měnit ale podle katalogu sem nevěděl co tam přesně patří tak sem nechal původní. Taky si myslím že by tam šli šroubovací ale ty původní sem nijak nepoškodil tak proč je vyhazovat.
Já jsem tam měl ty nerozebyratelný co mají pod sebou ještě kroužek a jsou zmačlý spešl kleštěma musel jsem je rozříznout Proxonem protože klečtěma to nešlo přeštípnout.
No podle toho katalogu mi taky připadalo že tam dali pokaždý něco jinýho. Já tam měl ty zacvakávací ale v katalogu byli šroubovací (ty sem taky obednal ale nakonec sem je tam nedal). Ty nerozebiratelný by měli jít rozehnout ale byla by to pakárna,něco podobnýho se používá na hadice pro rozvod ztlačeného vzduchu.
takže operace proběhla úspěšně a tahle nádhera mi jen potvrdila, že výměna nebyla zbytečná
mimochodem nemám žádný ponětí o tom, kdy byl měněn naposledy... (na 11ce mám najeto zatím cca 1000km)
Janek přiložený následující obrázek: