Ahoj. Chtěl bych se poradit. Mám 650gs 2004 a myslím, že mě zlobý spojka.
Moto mám rok, dovoz Itálie. Po koupení motocyklu jsem si vyměnil olej a filtr. Spojka byla zalepená jak moto dlouho stálo. Takže při nastartování a zařazení zdechla, ale to nedí vada. Spojková páčka byla dost volná, tak jsem ji přitáhl. Stává se mi, že při zařazení moto trochu kope. Při jízdě se mi stává, že jak přidám rychle plyn do plna, třeba na 5ku, tak mi při postupné akceleraci najednou vyletí otáčky, ale rychlost se nezmění a jak uberu, tak se to srovná. Když jedu souvisle a nehoním to, tak dobry.Je to tím, že je to stříkačka a něměl bych plyn hned dávat do plných, nebo je tam problém, třeba prokluz spojky?
Dík za vaše názory.
Upravil Martin BMW dne 17.12.2009 11:37
Zkontroluj si nastavení páky na bloku motoru podle manuálu... Jestli nemáš, večer ti sem hodím obrázek s popisem... Tím bych asi začal... Jinak "kopnutí" (pokud není skutečně velké) při řazení je normání jev u této motorky... Chce to dostat cit a zvyknout si na ni, já měl z toho taky hlavu jak pátrací balon, když jsem na ni začal jezdit...
skusenosti zo slabsich kubatur my vravia ze to vyzera na vymenu spojky.kolko mas najetych km?to kopnuti si urobil asi tym nastelovanim tej packy.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Základ je dostatečný zdvih páčky /aby nebyla ohlá nebo vymletá/. Mít v pořádku bovden aby nebyl zalomený a nepružil při tahu. Dobře seřízenou vůli na páčce a správně nastavenou dolní páku motoru.
Pokud tohle všechno je OK pak máž určitě pryč spojku protože ti klouže.
Řachnutí /prvnímu/ jde trochu předejít že zmačkneš spojku povrkneš, pustíš a znovu zmačkneš a pak tam rychlost prudčeji cvakneš. Nejhorší je když se opatrně zařazuje - to jsou rány jako v lisovně .
Dakar 650, HusaberG
Diky za vaše názory.
Mauál mám, zkontroluji to. Ale myslím si, že je spojka chycená, že na tom asi něco bude. Když jsem motku dovezl, páčka byla dost volná.
Kolik stoji taková oprava spojky? Jestli stačí nové lamely? A kam to hodit na servis?
Pokud moto dlouho stála, tak bych ješte zkusil vyměnit olej. Spojka je v olejový lázni a na jeji životnost to má velkej vliv. Pokud se to nezmeni ani po všem co ti tady kluci napsali tak vymenit.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Moje motorka stala 7 let ve spanelsku bez hnuti. Mela najeto 1800km slovy tisic osm set km a koupil jsem ji vicemene za odvoz. Vypadala jako nova, jen na ni lezel prach... Pro jistotu jsem vyhreznul spojku, rozebral a vycistil ten sajrajt z origo voleje, co tam porad byl, slozil a ok! Tak bych ti radil to same, nez se rozhodnes vyhodit x tisic za novou. Pokud ta tvoje dlouho stala, tak bych taky vycistil privod paliva, cerpadlo, filtr atd. a proplach bych ji a dal tam mineralni olej. Pak bych kontaktorem prostriknul vsechny kontakty, ktere najdes a do nadrze nalil ten sajrajt na cisteni vstriku. Zkontroloval bovden a packu atd jak psali kluci a pokud problem presto pretrva, tak pak ti asi nic jinyho nezbyde...
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
MikiberG napsal(a):
Řachnutí /prvnímu/ jde trochu předejít že zmačkneš spojku povrkneš, pustíš a znovu zmačkneš a pak tam rychlost prudčeji cvakneš. Nejhorší je když se opatrně zařazuje - to jsou rány jako v lisovně .
S tím bych s tebou až zas tak nesoulasil. Tvůj popis by fungoval pouze v případě, že by mezi každou rychlostí byl neutrál - musel bys to jeste při prvním zmáčknutí vyřadit. Protože když pustíš spojku při původní rychosti otáčky se ti rozhodí a jsi tam kde's byl.
A pokud to máš na mysli jen při řazení 1. rychlostního stupně, tak to jsem nezkoušel. Akorád vím, že vrknou bez spojky je cesta do pekel - to tam jde hodně ztuha...
____________________________
Garáž: * BMW F650 GS Dakar '00 * ČZ 175/450 '63
ja mel to samy. Uz pul roku tak jezdim a jak rikas. Mas tam petku a ocudis tomu tak proklouzne. Spojku jsem delal minuli tyden a myslel jsem ze mi jebne. Vymena spojky by byla za 30 minut hotova nebyt trubicky ktera je pred vykem. Jenom tu jsem sundaval hodinu s prestavkama protoze sem myslel ze mi vytecou nervy. Je tam tak ****ne pridelana za benzinovim filtrem. Jeden malej sroubek a zdrzi te to na hodinu a to dalsi hodinu ho tam dat zpatky Jinak samotne lameli jsem mel asi za 5 minut. Taky musis sundat stupacku radicku vyfuk a vodni pumpu. Je to omrsk. posilam obrazek
MartasUSA přiložený následující obrázek:
Jo to vyndavání hadice je fakt na palici -zvlášt když máš ještě abs tak ti tam vadí ještě ta jednotka.Hnus fialovej-ne nadarmo si to lidi nechávaj dělat z pancéřky.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Ahoj ted sem delal to samy na sve GS takze dik za rady co jste tady napsali. Spojka byla jako nova ale pritlacak byl tak o 1 mm obrouseny a proto uz pruzimy nevyvinuly dostatecny tlak a proto se spojka obcas urvala. vyresil sem to podlozkama a funguje jak vino. takze si myslim ze pokud lamely nejsou uplne smetene je zbytecne davat 4000,- za nove.ted mam 46000 km takze si myslim ze mam dalsich 40000 km klid .
Akorat mi vznikl problem pri dolevani vody do chladice. nadobka i chladic jsou po okraj ale hadice jsou suche. i kdyz sem to nechal bezet tak voda do motoru nesla. tak nevim co delam blbe. dik za nejake rady.