AHoj, po krátkém výběru endur jsem i díky cenám rozhodl nad tímto kouskem.
Proč asi z Vás ví každý :-).
Ale .. Spousta prodejců.
Ikdyž nejsem nováček, rád si nechám poradit od zkušených.
Mám vybrán model 2003 se servikou za 79000.
Můžete mi říci co se na těchto kouscích kazí?
Kde koukat při koupi a další rady.
Díky mooc.
Celkem se už těším, BMW bude moje první :-)
Prohledej forum, uz je toho tady popsano dost. Ale pokud ti muzu doporucit, tak kup radsi model 2004 a vys, protoze rok 2004 prinesl spoustu uzitecnych vylepseni, ktera podstatnou merou prispela k vylepseni stroje po motoricke i kosmeticke strance. Snizila se spotreba diky vylepsenemu zapalovani (2 svice) a vstrikovani, zkultivoval chod motoru a prubeh vykonu, zpevnilo ulozeni kola ve vidlici, vylepsil kastlik za sedadlem a vubec celkove plasty jsou trochu jinaci i budiky. Pokud ale jsi rozhodnut jit do 2003, tak vedle neslapnes - tento rok uz ma taky za sebou par vylepseni. Na motoru se ti jen tak nic nepokazi (jenom ti asi oprejska barva)- to je drzak. eFko je nachylnejsi na elektriku - baterka, startovani, cidla atd. Obcas te vydesi nejakej ten zvuk, ale to je normal. Pri koupi koukej na to, co u kazdy motorky. Notoricke zavady si myslim GS nema - koukni kdo na ni jezdil a jak, zda najete km odpovidaji stavu opotrebeni, zda startuje za studena i za tepla, jestli z toho nekde neco netece - i z vidlic. Jestli jsou rovnomerne sjete gumy a vsechny draty v kolech a jak vypada kastlik pod sedlem (ten casto napovi o skutecnem stavu moto jakkoliv je zbytek nalesteny. Zkoukni brzdy - zda funguje ABS pokud tam je. Jak je na tom retezovka a spojka jestli neni nadoraz. Dale jestli jsou rovny vidlice a krk a moto nekam netahne nebo neumerne nevibruje. Zkontroluj vuli zadniho tlumice atd. Vzdyt to znas. Pak vysol chechtaky na drevo a ujizdej pryc. V neposledni rade si ale uvedom, kolik meris a pro jaky ucel motorku chces. Pokud mas nad 175cm a off road ambice, tak uvazuj radsi o Dakaru....
No po precteni jsem si uvedomil, ze jsem tady BMW docela vyseknul poklonu. A to mam povest notorickeho stezovatele... Tak nevim...
Upravil Rhinoceros dne 23.03.2010 21:58
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
No ja mam necelych 190 cm a je mi celkem malej i Dakar. Z klasickyho GS ka dosahne na zem uplne kazdej, proto se ji rika motorka pro holky - a hodne holek na nich taky jezdi. Daji se i dodatecne snizit a delaji se i nizsi sedla. To kdyz mas asi tak metr 30. A je dobre, ze par takovych nizkych motorek je. Muj batuzek z Dakara na zem dosahne tak tak spickama. Nespornou vyhodou Dakara je 21'' predni kolo a vetsi zdvihy perovani. A ver mi, ze tuto vyhodu ocenis...
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
Mam 190cm.taky jsem kdysi uvažoval o F GS,ale když jsem uviděl v realu jak je to nízký,zavrhl jsem to ,dle mne je ideální pro baby a malý lidi, Být tebou volil bych Dakara a už 2004 jak píše Rhinoceros.
Myslím že ti všetci radia dobre, kúpiť Dakar má svoje nesporné výhody. S tvojou výškou bez debaty, ja mám o dákych 12 čísiel menej a nedočiahnem ideálne, ale na to sa dá zvyknúť...
To jste mě vůbec ale vůbec nepotěšili, můžu mít za dobré peníze GS se vším od kufrů i bočních original až po doplňky typu rámy atd. Sem na ní ale neseděl a je omezený rozpočet. Na Dakara se v tomto ročníku nevyšplhám... Ale díky za informace.
Upravil Dejvidtom dne 24.03.2010 19:29