No zážitek, člověk se musí pořád učit. Trošku jsem sednul na lep - našel vypouštěcí šroubek a povolil. Myslel jsem že je to easy by BMW. Ale ejhle ve vidlici byl tlak jako blázen a jakmile šroubek "vystřelil" a já ho cpal zpátky tak jsem byl zkropenej já i celá motorka smradlavým olejem ( asi původní BMW ) No a dál už si to umíš přestavit čištění dílny, motorky a já do vany a pračky .
Olej byl i stříbrný což ukazovalo na to že původní majitel se staral, tak jsem udělal komplet rozborku, vyčištění a servis celých vidlic. Vidle jsem zároveň upravil pro jízdu v terénu ve dvou - zvětšil zdvih o 12 mm, předělal charakteristiku poslední fáze zdvihu, a doplnil vidlici o seřízení tuhosti pružení. Výsledek jsem testoval až teď (stále jsem jezdil na lehkým) a je to výborný.
Dakar 650, HusaberG