mam problem s unikajucim tlakom z predneho kolesa na mojej GSA 1150
1. problemy zacali ked som dal E10
2. vymenil som vpredu dve uplne nove E10 a stracal som tlak nadalej
3. obul som jazdenu dunlopu a motorka tyzden krasne drzala tlak ako pri stati tak pri jazde
4. po dalsom tyzdni statia a naslednom jazdi som opat stratil tlak v prednej gume
5. pri mitasach nie som jediny kto ma problemy s tlakom ale pri tejto dunlope sa problem opat objavil
6. predtym som zjazdil 2 sady touranciek a 1 sadku karoo absolutne bez problemov
7. z motorkou som nebural ani netrafil ziaden obrubnik, rafik nie je poskodeny
8. momentalne je stav taky ze guma straca tlak nielen pri jazde ale uz aj pri normalnom stati na hlavnom stojane (predne koleso vo vzduchu)
9. dnes bola guma nafukana na 2.6 baru a ponorena kompletne az nad rafik (ci nie je mikroprasklina v rafe) do bazena s vodou - ani jedna bublinka
10. rady -> "daj tam dusu" moj problem neriesia iba ho potlacaju
11. originalny ventil BMW bol vymeneny za aluminiovy zalomeny do pravho uhla, z ventila vzduch neunika, venoval som tomu zvysenu pozornost
odkedy som tam obul tie pojebate E10 tak mam tento problem a z jazdenia mam velke hovno, pri dalsom prezuvani opatovne ale tentoraz podrobne skontrolujem rafik kolesa ci tam neostal prilepeny nejaky kus gumy alebo kamienok
idem tam teraz obut uplne novu karoo ale mam pocit ze sa to zopakuje.. ma niekto z vas nejaku rozumu radu ako zistit odkial ten vzduch ked motorka na hlavnom stojane ho straca ale ked ponorim koleso do vody tak ani jedna bublinka?? ako sa vola ten pripravok ktory davaju plynari do vody aby zistili kadial unika plyn? pripadne existuje nejaky plyn ktory je viditelny pod UV svetlom?
Upravil raptor - neaktivni ucet dne 14.05.2010 11:53
Sice mě nic nenapadá,ale když jsi neviděl bublinky ve vodě tak myslím neuvidíš ani plyn pod UV lampou.
A když je to stojanu tak jak velký je úbytek tlaku?
nemáš ty spešl ventilky, co při vyšších rychlostech a tlaku odfukují odstředivou silou a vyrovnávají si tlaky (vhodné na okruh na zmrzliny,aby při ohřátí gumy jsi měl stále nafoukáno "na měkko"?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
mne to pripomina moju samonafukovacku, ktora tiez nikde nemala dierku a po ponoreni do vody ziadna bublinka.
uzavreli to ako unava materialu a mikroprepustanie ( ktore som sice vo vode nevidel )
jasne - raptorov problem je uplne iny tak uz nebudem zasirat vlakno
pri hladani priciny ma mata aj ta dunlopa ktora tiez zacala stracat, to trochu vylucuje ze pricinou su len mitasky a totok je podla mna sci-fi
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Takhle malej úbytek bublinkama ve vodě neodhalíš.Ale myslím že to je kolem patky,máš dojebanou patku ráfku.Polož kolo na bok na podlahu,trochu jarový vody,tu nalej do žlábku co je guma-ráfek a večer místo televize,nebo jinejch aktivit budeš čučet na kolo a věřím že to odhalíš.Rozhodně to ale nebude po pár vteřinách.
Ale tu tvou náhlou ztrátu tlaku to stejně nevyřeší.
luboss na to koleso som uz vylial litre jarovej vody.. ale je pravda ze vtedy bolo vo zvislej polohe na motorke, skusim to ako pises
moze sa ti raf kolesa dojebat sam od seba? ako som napisal zjazdil som na tej motorke 2x tourance a 1x karoo a nevedel som co to je tlak v pneumatikach na jar som ich dofukol o 0.2-0.2 baru co za zimu sfukli a potom v lete skontroloval a na konci sezony ich bolo treba opat dofuknut ale uplne minimalne
hrabeX - to s tym zalomenym ventilko je mozne... ale preco potom na zadnej gume som tento problem nemal bez ohladu na to co tam bolo obute a aky ventil tam bol... ked motorka stoji v garazi tak ziadna odstrediva sila nie je a predsa tlak unika
utesujem sa tym ze mozno je fakt na rafiku nalepeny nejaky sajrajt mozno zvysky starej gumy a tadial to fuci
uz sa fakt citim ako alenka v risi zazrakov, vzduch evidentne unika ale akonahle to zacnes akykolvek sposobom riesit tak prestane
raptor napsal(a):
Milan nerozumiem..."každý potřebuje svůj čas"
proti mitasu ako takemu nic nemam E10 vzadu je bezproblemov E09 je takisto v pohode..
obavam sa ze privelky tlak by to mohol zase nejakym sposobom "utesnit" ale vyskusam aj to
lidi na to aby se spálily a mitas na to aby se naučil .
jednou bude dobrá i přední neboj
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
No a co se vykašlat na příčinu a vrznout tam trochu přípravku na opravu defektů???? Taky rád vím v čem je problém, ale někdy je lepší to nechat koňovi. Má větší hlavu.
Nasadit novou gumu, pokud bude utíkat šup tam přípravek a to by v tom byl čert aby i potom utíkala.
Pája
Já bych tam taky fouknul sray
Ale když už to chceš vyřešit tak myslím ideální by bylo napustit plnou vanu vody čistý bez saponátu a celí kolo tam ponořit nebo aspoň třičtvrtě-podle hloubky vany A chodit se na to koukat kde je jádro pudlapopř.pootočit.
Pozor dělat za nepřítomnosti manželky
Podle mě je to lechce hnutý rantl ráfku od zouvačky v pneuservisu
Upravil smazak73 dne 16.05.2010 00:23
tak to je v půči ventilek je OK - projistotu vyměň a očisti dosedací plochy
pořádně oškrab starou gumu z ráfku
a zkontroluj hluboké škrábance
naraženej ráfek běžně drží a to i slušně naraženej
kdysi ruda - JOE zouval ručně zadek tak má ten ráfek pořenej , dával jsem tam tourancky lehce lizl šmirglem a těsní bez problému asi i ta slavná E10 mu drží - teda vzadu.
bud ten ventil nebo je ta pneu stará steřelá ale to by bublalo i a nebo má prasklinku v těsnícím limcu vyhod dej novou .
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
chlapci podla mna na to idete vsetci zo zlej strany, podla mna by mal napustiť tu vodu do gumy, lebo ked nepušta vo vode bublinky, tak by nemala puštať ani na vzduchu vodu, alebo sa mýlim