Zdravim vas vsecky,poterbuju trosku poradit.
Mam problem pri prudkem pridani plynu se nechyta jeden valec,nekdy jenom cukne nekdy vterinku jede jenom jeden a nekdy to nedela vubec. Pri plynule jizde nic,jenom kdyz za to zatahnu jak sa patri. Coz je pri predjizdeni nebo v terenu trosku problem. Svicky nove,kabelaz sem prosel v ramci moznosti,dokonce sem i jel na sheelku pro snad kvalitni benzin.
Mate nekdo nejaky napad? (lambda,snimac,klapka nebo to sestelovat jenom)
Dik
[img][/img]
seřízením je asi nejjednodušší začít. můžeš tím spoustu drobných věcí odstranit. jukni jestli jsi dal správně vzduchovej filtr, někde není přimáčklej kabel ke svíčce ke kostře. koukni jestli chodí plyn na obou válcích aspoň od oka stejně atd..
Upravil JirkaVorel dne 04.06.2010 21:15
R1100GS
Myslím že nejlepší bude,když uděláš kompletní seřízení.Tzn.ventily,synchro,kontrola kabeláže včetně prostříknutí kontaktů od všech snímačů,cívek,výměna pal. filtru............tím pádem máš čistý stůl a můžeš spoustu věcí vyloučit.Ta kupka sena ve které hledáš "jehlu" bude aspoň o poznání menší.
hele, mluvil jsem s Tátou (narozdíl ode mě odborník), tohle vypadá na to, že ti někde probíjí kabel od cívky ke svíčce. Zkus za tmy sundat kryty svíčky a moto natočit. Jestli uvidíš někde drobné jiskření máš jasno.
Jinak veškeré seřízení by mělo být samozřejmostí...
R1100GS
skontroluj fajfky, jestli ti nejdou jednoduše vindat. ve fajfce je taková aretační kulička aby fajfka držela tam kde má, mě někde jednou vypadla a fajfka lítala tam a spět a nedotýkala se svíčky
Jo jo dik,jeste jednou projedu tu elektriku( je pravda ze fajfky nemam v nejlepsim stavu) a uvidim. Ono to spis dela jenom z malych otacek (2-3tis). Mam KN a otevrene v.potrubi,mozna se to i dusi. Nevim,budu asi muset nekoho sehnat kdo by me to seridil. Ja mam strach se do toho pustit sam,chybi zkusenosti.
[img][/img]
Ahoj a ještě skuz jednu možnost v pojistkové skříni je relatko ružové tak ho vyndej a jed se projet a třeba zjistíš že maš po problemu .ja mam tež KN filtr a ladak a měl jsem podobnej problem . to platí pro model s lambda sondou .
F 650 gs,R 1100 GS
Guly
guly napsal(a):
Ahoj a ještě skuz jednu možnost v pojistkové skříni je relatko ružové tak ho vyndej a jed se projet a třeba zjistíš že maš po problemu .ja mam tež KN filtr a ladak a měl jsem podobnej problem . to platí pro model s lambda sondou .
blaser michal napsal(a):
Tak vytahnuto a zatim nic. Jede jak ma,akorat spadl volnobeh na 600ot. Co to je za kurvitko to ruzove relatko. Neco od lambdy urcite.
tak to kurvítko jak řikaš aspon u me motorky r.v.99 ochuzuje směs v určitích otačkach myslím konkretně 3500-5000 ot.ja měl ten problem že motocykl někdy cukal a někdy ne .-bylo to moc bohatý- říkam na rovinu mam ladak leo vince a kn filtr .na na volnoběk když jsem přidal tak to bylo takový jak to napsat- přidušení .tady u nas mi s tím nikdo nepomohl pač nevěděl .Tak nasledovala cesta do BMW Chemnitz kde si stím vedoucí servisu Jens poradil tímto zbůsobem vyndal ho a strčil mi ho do kapsy a zavada byla odstraněna .No ona to byla spíš zahada!!!
ps" je mi divné že ti změnili otačky mě po vyndaní zustali stejné
Upravil guly dne 10.06.2010 18:56
F 650 gs,R 1100 GS
Guly
Měl jsem onehdá podobný problém ,při jedné extrémní jízdě jsem si ukopl kabel od potenciometru klapy na levém válci motor nedržel volnoběh jízda pouze ve středním pásmu otáček na plný plyn taky ne .chod motoru nepravidelný někdy 1 někdy 2,takže bych hledal závadu v konektoru nebo v potenciometru.Pokut bys nikoho nesehnal tak se ti na to můžu mrknout
potenciometr můžeš změřit multimetrem "Zmerit potenciometr jde tak, ze vezmete izolovany tenky dratek, konce odizolujete v delce cca 1cm a sundate konektor potenciometru. dratek vlozite do kontaktu ktery je nejdal od valce a konektor zase zastrcite do potenciometru tak aby dratek mel stale kontakt. na druhy konec pripojite kladny (obvykle cerveny) fous voltmetru a zaporny pripojite na kostru. zapnete zapalovani (ale nestartujte!) a voltmetr a merite. mirne povolte dva srouby drzici potenciometr a lehkym klepnim otacejte potenciometrem az doshnete pozadovaneho napeti. oba srouby utahujte opatrne a stridave. pokud si napeti pri utahovani rozhodite, opakujte znova. take je dobre zkusit parkrat vytocit plyn a pustit ho. napeti nebude vzdy uplne stejne, ale je trebanajit co nejlepsi "stredni" hodnotu. rozsah voltmetru je treba nastavit co nejnizsi, merime napeti do 1V. jo a merene napeti je stejnosmerne, to aby jste se nepokouseli merit na stridavy rozsah..."
seridit potenciometr tak aby bylo na pinu 1 pri zapnutem zapalovani (nestartovat) a zavrenem plynu napeti cca 0.35-0.37V
... použito tady z fora snad se autor nebude zlobit
...kterej válec to dělá zjistíš jednoduše, nastartuj a sundej fajfku ze svíčky, nejdřív na jedný pak na druhy straně, rozdíl pozdnáš neboj
Upravil Kubicek dne 13.06.2010 00:09
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
No problem od vytahnuti relatka neni,motorka tahne plnem rosahu otacek a ani nekuckne.
Ale urcite budu muset nekoho sehnat na serizeni,jak ten potenciometr tak tlaky.
A nejlepe nekoho sikovneho tady z fora pac ze servisama nemam dobrou zkusenost a kdyz to uvidim tak se to aspon naucim,zatim mam strach na to jit sam a vybaveni je druha vec. Dik za rady kuci
[img][/img]
blaser michal napsal(a):
No problem od vytahnuti relatka neni,motorka tahne plnem rosahu otacek a ani nekuckne.
Ale urcite budu muset nekoho sehnat na serizeni,jak ten potenciometr tak tlaky.
A nejlepe nekoho sikovneho tady z fora pac ze servisama nemam dobrou zkusenost a kdyz to uvidim tak se to aspon naucim,zatim mam strach na to jit sam a vybaveni je druha vec. Dik za rady kuci
no tak vydíš ,
jsem rad že jsem mohl pomoct .to relatko je stejně zahada
F 650 gs,R 1100 GS
Guly