Čus kape mi tou dirkou chladíci kapalina co stim pre jsou tam nějaký gufera nevite tip těch gufer a jaku chladici kapalinu do chladiču ? diky
petr22j přiložený následující obrázek:
Přesně tááák jsou tam dvě gufera jedno od vody a jedno od oleje a tou dírkou ta daná kapalina teče ven aby nešel olej do vody nebo naopak!Rozdělej to a vyndej ty gufera ven a podle nich to kup! Ta hřídelka bejvá rády vyrezlá tak abys nebyl překvapenej! Hodně štěstí při opravě
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Nebude! klíd blaženo! nebude to zase tak šílený starou vypustíš do lavoru uděláš vodní pumpu a naleješ novou kapalinu a maximálně to projedeš ohřeješ a koukeš nato pro kontrolu!! nemuže ti to zabrat víc jak 2 hodky práce
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tak když musíš sundat tek poklop celej tak je pepší vypustit vodu z chladiče a pak položit moto na bok a máš po problému s olejem!
... servis a diagnostika BMW Motorrad
2 petr22j: Koukal jsem na schémata a to guferko (pokud na to koukám správně) je součástí sestavy, kde je i ta vrtulka... Prostě se mi nepodařilo najít číslo, takže bude nejlepší, když to rozhodíš a půjdeš přímo do obchodu, kde mají gufera, ložiska apod. Třeba v Plzni je fakt dobrá prodejna... Víc ti bohužel neporadím...
xhackerm napsal(a):
2 petr22j: Koukal jsem na schémata a to guferko (pokud na to koukám správně) je součástí sestavy, kde je i ta vrtulka... Prostě se mi nepodařilo najít číslo, takže bude nejlepší, když to rozhodíš a půjdeš přímo do obchodu, kde mají gufera, ložiska apod. Třeba v Plzni je fakt dobrá prodejna... Víc ti bohužel neporadím...
ja to právě taky našel celou sestavu a nikde žádný číslo gufera
pavelzn napsal(a):
Jak moc to musí kapat, aby se musela udělat výměna gufer? Mě to kápne jen někdy a to jenom po startu.
čus mě to děla to stejný ale ta voda se vypařuje tak nevíš jak moc ti to teče a já to poznal podle toho že jsem mě to vypařovalo na kolenu
Já si myslím, pokud by to teklo nějak víc tak by to bylo poznat na množství kapaliny v chladiči. Ale určo je to první signál ke shánění těch gufer. Takže až někdo zjistíte ty čísla dejte vědět.
rozdělával sem to ale číslo si fakt nepamatuju ,šel jsem do prodejny gufer s těma starejma a dostal sem je.Jediný co si pamatuju je že gufýrko kolem spojkový tyčky je stejný jako na těsnění náhonu tachometru u jawy 350
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Diky ale přece zde musí někdo musí byt někdo kdo to rozdělával a má třeba od toho účtenku protože já už to vidím že to bude to stejný jak jsem měnil ložiska v krku řízení a čekal jsem na ně téden
Ještě se tě zeptám kolik máš najeto? Pokud víc jak 60tkm tak bych rovnou koupil celou sadu= gufýrka,vrtulku a hřídelku = cca 900kč přímo v bmw. Dělal jsem to dvakrát ale ani jednou sem si to nenapsal-ale na chalupě mám někde ty starý.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.