Mám jeden dotaz ohledně FID. Na mém FID nefungují hodiny jako ukazatel času, ale vždy po zapnutí klíčku začínají počítat čas od nuly. Ukazují vlastně dobu jízdy. Nenašel jsem, že by se to dalo přepnout, tak nevím, jestli je něco špatně !?
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Nevím jestli nekecám, ale řekl bych že pro zálohování hodin když je vypnuté zapalování tam bude nějaká baterie, kterou Ty máš kaput. Ve chvíli když nastartuješ, Hodiny začnou šlapat od nuly. Když vypneš klíček, odpojíš je od elektriky, takže zdechnou a zase půjdou od nuly...
Dan
Souhlasím s tím, co píše Akula, s největší pravděpodobností do bude špatná baterie. Při startu dojde k velkému odběru a pojklesu napětí. A teda taky by to mohl být startér .
Tomu se mě teda nechce věřit. Ty hodiny budou zapojena na stálý proud ( označení 30 ) a ty je budeš mít daná na proud po zapnutí klíčku ( 15 ) O nějaký baterce jsem nikdy nic neslyšel.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Žádná baterie tam není jde jenom oto že při startování poklesne napětí na takovou míru, že neudrží napětí do FID a to začne od nuly.Pokud to dělá už po zapnutí klíčku a ne při startování bude problém ještě někde jinde.
Standa
Moby
Pochopil jsem, že ukazují jen když je zapnutý klíček. Pokud klíček vypneš a hodina jdou dál a pak při startu se vynulují, tak je špatná baterie nebo startér. Máš ABS? To dělá po startu co?
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Baterka bude pravda asi buď špatná (údajně měla být měněná snad minulý rok) nebo pouze nedobitá (moto dlouho nejelo). Dnes jsem ujel 15km a pak po nastartování se neaktivovalo ABS, ale až po ujetí asi 2km. Ale ty hodiny začínaj od nuly už, když zapnu klíček. Prostě zapnu klíček a místo, aby naskočily hodiny na FID s nějakým časem, tak jsou tam samé nuly, což mi baterkou nepřijde, na hodiny by ještě snad stačit měla ..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Hodiny svítí (teda jako čas ) furt i když není klíček v zapalování. Podle mě si s nima někdo hrál a je tam blbě zapojený kabel.
BMW R 1150 GS kombi
MERCEDES Benz 123 240 TD kombi
TRABANT 601 kombi
AUDI A6 2.5TDi Quattro Kombi
Hm, akorát vůbec netuším, kde mám hledat to zapojení. Asi se budu muset podívat na servisní manuál, tam to snad někde bude.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
jo bude to asi nějak přepojený,protože mě se hodiny vynulujou když odpojim baterku takže žádná záložní tam nebude,a když mam málo nabitou baterku a starter sotva točí tak se mi hodiny nevynulujou,stačí jim asi hodně málo proudu,takže to bude určitě zapojený někde jinde na spínačce třeba to někdo přepojil kuli uspoře elektriky,pořád ji zdražujou
stepan> bud rad, aspon ti to nejakej cigos neodmontuje v domeni ze ma dobry dygytalky... takhle nebude vubec tusit vo co de:-D
BMW R 1150 GS
ICQ # 16951836
Skype: chiptdm
Takže už mám řešení. Byla to opravdu pojistka, číslo 3 v pojistkové desce. Měl jsem tam 15A pojistku, což se mi zdá docela dost, ale nevím, jestli to tak mělo být.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black