jojojojo mě to dělalo taky vyměněno čidlo cena asi 900kč je na dobrém místěc jen pod nádrží
...hmmm to jsem netušil, že něco takového tam je ...dík!
...dokázal by mi to někdo najít ve schématech, ať přesně vím co objednat?
viz: http://www.maxbmw...994-072006
(mám R1100GS r.v.1997)
Upravil prezi dne 27.07.2010 23:19
Ahoj Prezi, jak říkali kolegové je to zcela jistě spínač na spojkové páčce (díl.č.4). Stalo se mi to již dvakrát a jelikož jsem již podruhé nechtěl měnit komplet kabel a sundavat nádrž atd., tak jsem prostě udělal jednoduchý bypass přímo na spínači v páčce spojky. Prostě jsem kontakty spínače natvrdo propojil drátkem. Je pravda, že teď lze se startérem škubnout i při zařazeném rychlostním stupni, ale vzhledem k tomu, že jsem si za ta léta ježdění vypěstoval podvědomý zvyk mačkání spojky při startu, mi to absolutně nevadí.
BMW R1100GS
Tohle si mi taky na 1100GS stává taky. Teda stalo se mi to zatím jen 2x, ale bylo to nepříjemné. Chcete nastartovat a nic. Spínač bočáku jsem vyloučil, protože když jsem chtěl nastartovat běželo čerpadlo i FID a pokud mám vykoplej bočák tak mi nic z toho nejde.
mě jde startovat pouze na neutrál a ještě jenom pokud svítí, pokud mám na FID kvalt 0, ale na palubce nesvítí, tak nenastartuju ani kdybych se rozkrájel. pokud ale neutrál svítí, tak nemusím mačkat spojku. předpokládám, že se jedná o ten samej problém co?
R 1100 GS