Zdravím. Jelikož kupuju nové GS 1200, potřebuju poradit s padacím rámem a kryty. Pokud namontuji spodní padací rám, jsou ještě nutné ty kryty? A jaké rámy / kryty doporučujete? Kolega má kryty i padací rám od TT, ale tam ten padák vede přes víko, takže mám dojem, že v tomto případě je kryt zbytečný. Díval jsem se ve fóru, ale u starých příspěvků už linky nefungují, proto vkládám nový příspěvek.
No sice mám jen 04, ale za mě doporučuju spodní padáky od Hebco Becker. Při pádu na asfaltu to všechno hezky pobraly (kryty nemám a víko OK). Horní padáky mám od HB taky, ale ty se země ani nedotkly, takže bych řekl, že je to zbytečně drahej držák na přídavný světla Co si kup určitě, jsou dorazy řízení, protože v lepšim případě se Ti štípne jen doraz brejlí a ty stojej přes 12000,-Kč (vlastní blbá zkušenost), v horšim doraz rámu.
moje zkušenost s padáky je taková, že při klasickém sklouznutí motorky po asfaltu dostačují spodní padáky bez krytů hlav a horního padáku. Ale co moc lidí neví je to, že pří pádu na stranu kardanu jde velice lehce odřít "hruška kardanu" a proto bych neváhal o doplnění toho pazmeku ke kloubu kardanu.
moje zkušenost.....
A jak je to s ochranou hlav? Jsou potřeba kryty, případně jaké (stačí plastové, karbon nebo ty hliníkove z ADV/TT)?
Teď mě zajímá ochana při pádu na silnici při uklouznutí kola a při pádech "ze stojánku". Mimochodem co dalšího je na ráně při takovém pádu (zrcátka, řídítka...)?
Dík za náměty. Ty věcičky se určitě vyplatí, jsem totiž prcek ( 176 cm ), o ADV si může nechat jen zdát. Měl jsem V strom 1000, ze " stojánku " mi to nespadlo, ale při manipulacích na místě s naloženou motkou, jsem často nedošlápl. A padáky odvedly víc než dobrou práci.
Renek napsal(a):
Dík za náměty. Ty věcičky se určitě vyplatí, jsem totiž prcek ( 176 cm ), o ADV si může nechat jen zdát. Měl jsem V strom 1000, ze " stojánku " mi to nespadlo, ale při manipulacích na místě s naloženou motkou, jsem často nedošlápl. A padáky odvedly víc než dobrou práci.
Ok, ta ochrana hrušky mě vůbec nenapadla, dík za info a link, slyšel jsem to poprvé. Kromě Hepco beker nějaké jiné tipy na ty kryty a padáky? Třeba TT? Je rozdíl od oreginal BMW? Navíc u těch krytů jsem trochu na rozpacích. Kolegovi na ADV to spaldo v nulové rychlosti ( byl jsem u toho, viděl na vlastní oči ) kryt je poškrábaný - což nevadí, ale spadlo to tak nešikovně, že se mu ohly ty úchyty na válci co slouží k našroubování toho krytu ??? Třeba rám od TT je veden i přes tu hlavu, takže by tam asi kryt být nemusel ???
Upravil Renek dne 31.07.2010 15:52