TADY je článek (a vpravo nepřehlídněte galerii), kdyžtak to prožeňte překladačem, ale žádný podstatný info tam není. Je to prostě předesignovaná strá F650 se světlem z Challenge
Tak jak Vám to přijde?! Mně jako přihřátá už hodně stará polívka... Ale na druhou stranu jsme v době krize, tak proč nevyužít něco, co už se za ty léta tolikrát zaplatilo... Ale proč tomu teda alespoň nedali pořádný vidle a dráty?! Prostě mi přijde škoda, že radši nevypilovali pořádně Xko, nebo už s ním v základu nevyjeli s lepší výbavou a větší nádrží, tohle je spíš krok zpět.
Maiali nel Fango!
na týhle mašině se mi extrémě hnusej ty kolesa... to je prostě extra hnus
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Motor,rám,kyvka a možná vidle jsou furt stejný akorát je to předesignovaný. Ale trh si to asi žádá.Jesli se to bude prodávat tak určitě se brzy objeví verze dakar s drátama.
A i polívka podle starýho receptu může chutnat.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
V tomhle souhlasím s Tolim. Navíc je to evidentně road verze - bez krytů a podobně. Pokud přijde verze OFF a bude o stupeň dál než starý model (což bude už jen motorem), např. hmotnost a trochu zjednodušení pak to bude pořád dost žádaný zboží. Hlavně pro jednoduchost, spolehlivost a nenáročnost na provozní náklady. Určitě už cena bude postavena dost níž. A lepší je když s tohle motorkou příjde dřív a samo BMW než když to zmrší kopírováním číňan.
Dakar 650, HusaberG
No problém právě je, že motor je pořád starej (resp. tak vypadá a má 48 koní) a pohotovostka je 192kg... Pro srovnání má nová dvouválcová 650 199kg (suchou 179). Nějak v tom nevidím smysl. Kdyby vychytali a vybavili Xko a zvětšili nádrž a přidali trochu kapotáže tak ke 148 suchým kilům by to přidalo třeba 10-15kg, čili pohotovstka by se usadila někde kolem 170-175kg a to by mělo ten správný smysl. Tohle spíš vidím jako rozhodnutí někoho z marketingu...
Maiali nel Fango!
To máš pravdu, jenže tím by nedosáhly toho cestovního komfortu který stará verze má - jsou to ty kudrlinky co ve výsledku dělají ta kila - sedlo, podsedlovka pro kufry/topcase a podobně.
Motor nevím ale bude to podle mě už ta verze z X jen v jiný barvě. Ono se každý může vydat svým směrem - buď dovybavit X = víc hard hodný cestovní enduro s menším komfortem....a nebo očesání a dovybavení F = méně hard zato pohodlné cest. e. -
Podle mě to celé smysl má - protože hlavně motor a celková koncepce z F a jejich klonů dělají žádané zboží.
Každý bez výjimky hledá enduro s dlouhým servisním intervalem co najede aspoň 100000km, čímlehčí tím lepší ale pod 180kg v sérii už je slušný základ......
Dakar 650, HusaberG
Náhodou, vypadá dobře a myslím, že pro příznivce jednoválcových endur je to potěšující zpráva.Teda opravdu až na ty kola.Až Tolimu klekne Dakar, tak určitě má možnou náhradu.Ostatně i já
Dan CB napsal:
Náhodou, vypadá dobře a myslím, že pro příznivce jednoválcových endur je to potěšující zpráva.Teda opravdu až na ty kola.Až Tolimu klekne Dakar, tak určitě má možnou náhradu.Ostatně i já
Tak to mi dřív narostou vlasy
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Dan CB napsal:
Náhodou, vypadá dobře a myslím, že pro příznivce jednoválcových endur je to potěšující zpráva.Teda opravdu až na ty kola.Až Tolimu klekne Dakar, tak určitě má možnou náhradu.Ostatně i já
Tak to mi dřív narostou vlasy
Se doma podívej do zrcadla, třeba už rašej pupeny
Upravil stepan dne 29.10.2010 15:16
Dan CB napsal:
Náhodou, vypadá dobře a myslím, že pro příznivce jednoválcových endur je to potěšující zpráva.Teda opravdu až na ty kola.Až Tolimu klekne Dakar, tak určitě má možnou náhradu.Ostatně i já
Tak to mi dřív narostou vlasy
Vlasy nech bejt, ale počkej až udělají nového Dakara.Teda pokud nedoufáš a nežiješv domění, že tvůj Dakar je nesmrtelnej
No,jestli je to pořád ten samej motor a kvalita co starý F,tak proč ne?A když udělají i verzi Dakar,tak jen Dakar je prostě GOOD! Ještě teď se mi po něm občas stýská
Ale jestli to nechávají dělat v číně,tak ať si to strčej tam kam Slunce nikdy nesvítí,protože pak jenom pokazí jméno 650tek,který byly vždycky hodně dobrý.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
vzhledove se mi to v nekterych bodech HODNE libi...
...jinak myslenkove pochody autoru tehle motorky mi nejsou zcela srozumitelne.. prijde mi, ze ten design a vyroba plastu musel stat celkem HODNE... ale zbytek nechali.. nevim.. nechapu...
Kdybych nebyl rejpal v detailech, tak by mne to chytlo.
btw: ted aby na to dali rozumnou cenu!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
raptor napsal:
Celé zle, rozpočtovka na pohľad. Stará F650 GS s vypletanymi kolesami je lepsia volba jak tento bastl.
A čím je to bastl?Je to prakticky stejné jako starej model, s tím rozdílem že jsou na tom pozměněny některé díly, které se více podobají nynějšímu trendu BMW
je pravda že je to prakticky stejné plasty mají jen facelift největší rozdíl je v kokpitu a světle. to že to má tydle kola je problém každýho kdo chce dráty nic víc. pokud toho moc nezměnily a nechali spolehlivost ovladatelnost a univerzálnost starý 650 tak si myslim že je to dobrá volba, když to bude rádobyenduro pak je to nesmysl. až vyjde verze Dakar a bude mít opravdu co nabýdnout jezdcum co netráví čas na dálnici myslím že se bude jednat o dobrý krok BMW. těším se a doufám že se dakar povede.
Tančící Havran