Ahoj, o životnosti TKC se tady již psalo hodně, mám na nich najeto asi 6.000 km na středním špuntu jsou ještě tři mm. Je to už na výměnu, nebo jinak, do jakého stavu je dojíždíte, při jaké hloubce by mně mohli kliftoni jeb.t? Jelikož jsem kochač a na klopení ještě nemám ty spráné zkušenosti, tak kraje jsou netknutý. Jaký je ten správný stav pro výměnu? dík za odpověď
Kubass
Zalezi co s tim budes jezdit,pokud silnici tak ti jeste vydrzej a i na sotolince budou dobry ale kde to bude podmaceny tak uz asi nebudou tak jak na zacatku.Ja mam na nich najeto 3000tkm a mam asi jako ty tech 3mm ale ja ji mam trochu podhustenou na 1,7 a dnes jsem trochu blbnul na podmaceny trave a drzely dobre holt to bocni vedeni mam minimalne sjete tak to jeste drzi.Ale ted budu prezouvat zadek na E 09 tak jsem zvedav.Kazdopadne si myslim ze ti na ceste jeste 2000tkm daji.
BMW GS 1200 adventure
ukazatel opotřebení: gumový výstupek umístěný uvnitř rýhy vzorku pneumatiky, který označuje povolenou minimální hloubku samotného žlábku. Pokud je tento výstupek v rovině s dezénem, je již pneumatika opotřebená
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
Mám v garáži sadu TKC, se kterýma jsem vloni absolvoval TR, GR,AL, celkem 5500 km. Zadní má 4-5 mm, přední 6. Hodlám je dojezdit tak do 2 mm, takže věřím že ještě 3 tis. dají... Jezdil jsem předtím předtím gumy do 1mm vzorku, ale je to už bylo jen na asfalt a kolem komína..Myslím že na jaro bys se svýma ještě min. tísícovku najel bez problémů s PČR.