Prosím o radu , zkušenost , zda je možné nějak šikovně na geesu upevnit obyčejnou navigaci z auta, jedná se o Garmin Nuvi , která sice není vodotěsná , ale myslím že na výlety za pěkného počasí by mi mohla posloužit i na motorce. Nevím zda mám sehnat nějaký držák , nebo koupit pouzdro s průhlednou folii , nebo to řešit nějak jinak. Na řidítkách není nijak moc místa, navíc ve středu je panel s vypínači . Určitě máte někteří s tím zkušenost , proto nechci vymýšlet to, co je již vymyšleno . Díky.
Ja jsem ji vozil normalne v Garminackym Nuvi autodrzaku, ktery byl prisavkou chyceny na otackomeru. Drzelo to dobre a nikdy nespadla, ani pri lehcim offroadu. Doporucuji za drzak dat provazek a uchytit to nekam k motorce. Pokud spane, bude to tim, ze se uvolni prisavka a provazek to aspon nenecha spadnout z motorky.
Pak jsem puzival ke sve spokojenosti tenhle DRZAK
RAM systém... cenově je to celkem slušný... narozdíl od těch slíd je to použitelný a celkem neomezuje v ergonomii...
tzn kus na navigaci: http://cgi.ebay.c...iesQ5fGear
Mám Nuvi 765T. Protože jezdím i na delší dovolené a pršet může, mám odpružený držák TT s voděodolným pouzdrem. Jezdím s tím i v dešti ale v silných celodenních lijácích to raději sunávám, i když jsem zatím problém neměl.
Díky ua všechny inspirativní rady. nejvíce se mi líbí středový držák od SW Motech , který mi doporučil Lako. Jinak ty ostatní co jsou chyceny třmínkem na trubku řídítka, se bojím zda se nebudou třepat. a navíc na té trubce řídítek již není žádné místo . Dále bych se ještě chtěl zeptat, zda za jízdy lze sledovat i zvukovou navigaci. pokud ano , zda pak umístění v brašničce tomu úplně nezabraňuje.
To vypadá dobře, kromě odpružení je to jako u TT ale daleko levnější:-)
Hlasovou navigaci slyším i při plné hlasitosti nesrozumitelně, jen nějaký zvuk, jen ve městě při pomalé jízdě je to trochu slyšet. Nevadí mi to, protože jsem léta jezdil s eTrexem Legend C a 60CSX bez hlasu. Teď jsem koupil BT komunikaci a tak to zkouším pouštět do sluchátek, uvidím jak se to osvědčí při současném fungování komunikace, MP3, telefonu...:-):-)
Olin napsal:
Díky ua všechny inspirativní rady. nejvíce se mi líbí středový držák od SW Motech , který mi doporučil Lako. Jinak ty ostatní co jsou chyceny třmínkem na trubku řídítka, se bojím zda se nebudou třepat. a navíc na té trubce řídítek již není žádné místo . Dále bych se ještě chtěl zeptat, zda za jízdy lze sledovat i zvukovou navigaci. pokud ano , zda pak umístění v brašničce tomu úplně nezabraňuje.
tak to uz by si chtel od navigace moc leda ze by si mel nadmiru vyvinutej sluch.hele ja ti to napisu polopate.ja kdyz poprve namontoval na tu nemeckou herku garmina tak sem po tom hlidal jako blb a mockrat se pristihl ze kola smerujou uz jinam nez rovne po ceste a vzdy si rekl-ty starej blbce, hlidanim po navi si jeste rozbijes drzku.casem jsem se naucil po navi hlidnout jen kdyz je potreba, pred odbocenim atd.a kdyz ti to za odbockou ukaze dalsi odboceni treba za 5 km tak vis ze mas cas a hlidnes az zase za chvilku.ale pozor-musis si na vse zvyknout a takzvane se sni szit a vedet co uz muzes ocekavat od map i ukazovani.nejhorsi mapu co jsem snad zazil byla hodne vychvalovana ro.a.d. 2009/rumunsko/.to ze kolikrat ukazuje cestu 200 metru vedle jak jedes to se da na to zvyknout ale jsou i pripady kdy si pekne smejdis po rumunsku a koukas ze uz neni moc toho paliva v nadrzi tak si zadas nejblizsi pumpu a ono ejhle 15 km.tak si jedes natankovat odhadem uz frcis dobre 10 km a najednou odboc vlevo.toz odbocis a za odbockou hlidnes na navi a ono ejhle do cile 50 km.zastavis, cumis jak blb a pak otacis a vracis se zpet na odbocku kde se napojis na stavajici cestu a 5 km dorazis k tej pumpe.toz muj nazor na tuto mapu-hnuj.takze hlavne si zvyknout, moc nehlidat a ono to pujde i bez zvuku.
Rumunskou mapu taky považuju za výbornou ale hledat podle ní funkční pumpu by mne nenapadlo:-), určitě ne na venkově. Je skvělá v divočině díky topoprvkům a síti lesních cest. Jezdil jsem podle ní (papírovou mapu samozřejmě sebou) asi 5x a bylo dobré využít bodů a prošlých tras z minulých cest, hlavně na odbočkách uprostřed lesů, které jsou všechny stejné...