až se mi někdy poštěstí prodat současnou motorku, půjdu po osobní návštěvě prodejny Touratech do 1150ADV.
Zajímá mě jak se +/- pohybuje cena tak ročníku 03/04 najeto tak do 30tis, ABS, FID, rucky, padáky, kryty válců, komplet kufry a pokud bude s serviskou nebudu se zlobit?
Nerad bych někomu přeplácel, protože nevím kolik se pohybujou
Poslední ročníky počítej bez extra TT výbavy do 250tis.
A doporučuju dovézt z DE, u nás jich moc na prodej není. Kamarád nedávno objížděl a na všech co byly k dispozici našel nějaké závady...
Cena takovyho peknyho kousku je v nemecku 8500€ je i min,ale to uz je vic jeta v terenu,nebo ma treba mensi nadrz,nebo neni to proste vonavka....casto jsou v cene i kufry i kdyz casto to jsou jen ty turisticke,ale za 8500 se necha sehnat i s orig.hlinikovyma
Jo a jeste by mne zajimalo,co to v TT rekli,ze jsi se rozhodl prave pro 1150ADV a ne treba pro 12-ku?Jinak jestli jsi na tom nejel,tak se nejdriv urcite svez,je to hodne specificka motorka na kterou si musi clovek zvyknout,nekdo si dokonce ani nezvykne a prodava...jiní si ji zase zamiluji a uz nechtej nikdy prodat
.. muj znamy ma ted tady u Muenchenu na krame tohle:
BMW R1150GS Adv
8.900 EUR
34.800 km
5/2003
Farbe: Silber
Ein sehr gut gepflegtes Motorrad mit ABS, Heizgriffe, FID, Alu-Koffer, Alu-Topcase, Motorschutzbügel, 30L Tank, Ventildeckelschutz von Touratech, Öleinfüllstutzen abschließbar, Handschutz, Bordsteckdose, Blinker weiß, Touratech Lenkanschlag & 1 Jahr Gerbauchtgarantie.
Ma vsechno a je to "fonafka" - osobne jsem videl. Ovsem je treba chvatat - takove kousky byvaji dost rychle pryc.
lysak napsal:
Jo a jeste by mne zajimalo,co to v TT rekli,ze jsi se rozhodl prave pro 1150ADV a ne treba pro 12-ku?Jinak jestli jsi na tom nejel,tak se nejdriv urcite svez,je to hodne specificka motorka na kterou si musi clovek zvyknout,nekdo si dokonce ani nezvykne a prodava...jiní si ji zase zamiluji a uz nechtej nikdy prodat
...já osobně mám 02 1150 ADV,republiku se serviskou-12000 km namotáno(celkem raritní stav) a osobně bych z fleku měnil i za obyčejnou 1200.Důvody z mého pohledu dva hlavní-když jedu silniční cestovatelskou (a to jezdím především) v rychlejším tempu,vadí mi ta převodovka-jednoduše to sice táhne, ale nejede-a na to si teda asi fakt nezvyknu,prostě přetočená šestka a tempo nic moc.Druhým důvodem je manipulace na místě a výška sedla-jsem prcek a nastavitelný sedlo by se hodilo.Neříkám,mám ji celkem rád,ale znovu bych do toho nešel a obyčejná dvanáctka v mý garáži by byla asi příjemnější....takže to je dilema Co člověk,to názor...