Killingman napsal(a):
Asi me nebudete mit radi, ale za 35.000 km a 4 roky me postihla jednou praskla zarovka vzadu ve svetle a jednou umrela baterka (nastesti u pumpy a byla vymenena v ramci garance od BMW) - jinak lautr ani prd velebnosti, Rumunsko, Ukrajina, Italie, spousty po CR... GS 1200, rv05 - že by dobrej oddil? Snad ano...
já tomu věřím
5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven
To praskani zarovek je asi nejakej neduh BMW, na 1150 ADV mi za dva roky praskla jedna predni a jedna zadni zarovka, jinak taky ani prd. Probehla Albanie, Rumunsko ,Francie a nejaky "skotaceni" po lomech
Edit: kecaaaam,predni mi nepraskla,tu jsem menil za Osram Night braker kvuli lepsi svetelnosti
Upravil xavier dne 14.10.2009 12:34
Aktualne 1250 GSA HP
Hmm... Zajimave. Kdyz procitam tyto radky jsem nesmirne rad ze vlastnim tento stroj. Myslim si ze neni moc motocyklu kteri by se mohli pochlubyt takovymi udaji.
Asi nenapisi nic noveho, ale preci.
ADV 07 38tis.- zatim zadna porucha. 2X vymena pr. zarovky, drobne prasklinky kolem sroubu na prednim plexi a vymena baterie. Bohuzel baterie umrela v nejmene vhodnou dobu. Plne nalozeny, zahrabany v pisku po valce a v blizkosti prilivu oceanu.
Mě letos taky praskla žárovka v předním světle. A pár škrábanců se mi udělalo. A dost často mi dochází benzín,stává se to kolen 400km od tankování. Taky gumy se mi sjížděj....
Upravil FRN dne 14.10.2009 17:00
FRN napsal(a):
Mě letos taky praskla žárovka v předním světle. A pár škrábanců se mi udělalo. A dost často mi dochází benzín,stává se to kolen 400km od tankování. Taky gumy se mi sjížděj....
Já mám 1200gs Adv 06,80,000km,první majitel.
Odešla baterka a v 60,000km dělanej zadek ložiska..jinak vše ok.Pouze klasika destičky oleje,žárovky...
tom3
12 GS r.v O6- Najazdene 38000km.Dovezena s D najazdene za 5 mesiacov 9000km. žiarovki v pohode . Menene veci za poslednych 2000km.Baterka,3x gufero na kardane (s prevodovky),Meneni regulator palivovej pumpy (nebolo to ešte treba meniť ale v ramci prevencie som to vymenil za ten novy čierni,pretože ten predošli bol skorodovany),Platničky v zadu,1x menene gufero pod spojkovym valčekom.Servisovane každych 10 tkm orig v BMW mottorad. Zatial som spokojny na 100%.