Vjetrnik napsal(a):
to Dovi: to je pěkná příšera....
Jak jsem psal, na cesty off-road KTM na on-road R 1200 GS...tak na co vosmikilo
tak treba ne kazdemu vyhovuje ten netahnouci motor, co tam mas
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrAT napsal(a):
Hicksy, jak si řešil kufry? Ten výfuk hodně trčí do boku
a co výměna laufu, ta by asi taky dost řešila šířku
http://www.outlet4you.eu/eshop/twalcom/tt-by-qd-rear-silencer-homologated-koncovka-vyfuku-qd-homologovana
říkám si hurikán
Výměna laufu je určitě řešení. Jen se tím ty kufry prodraží o pěkných pár tisíc
Škoda, že už rovnou z fabriky to neleze s eliptickým a nebo oválným výfukem
Přitom bmw v minulosti umělo dělat praktické výfuky
Ostatně stejný problém mám na Africe. Jeden kufr trčí do strany
PetrAT napsal(a):
Hicksy, jak si řešil kufry? Ten výfuk hodně trčí do boku
a co výměna laufu, ta by asi taky dost řešila šířku
http://www.outlet4you.eu/eshop/twalcom/tt-by-qd-rear-silencer-homologated-koncovka-vyfuku-qd-homologovana
On není u osmikila problém jen v tom výfuku, ale hlavně v šířce nádrže, ktrerá je po sedlem...
Maiali nel Fango!
Vjetrnik napsal(a):
Prostě to není dělané na kufry...holt se nepočítá, že by je tam někdo vozil...
nerikal jsi, ze mas do patku hrozne prace??
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
nevim, znam jednoho co vymenil lauf, koupil od Huskyho symetrickej ram, kufry a celkove ho to vyslo levnejs nez origo kufry a je o 10 cm uzsi
říkám si hurikán
Peacemaker napsal(a):
Díky za odkazy, díky za polemiku, nakonec jsem to vyřešil tak jak si finanční situace a plány žádaly. K 1200 S. Ale v diskusi pokračujte, někomu se to určitě bude hodit.
no vida
ja byl nedavno v podobne pozici, 1150 sla do sveta a uz uz jsem sel po K 1200 S.
nakonec ale vyhrala pritelkyne kdyz rekla, ze 12ka GSo se ji libi vic a poridil sem opet GSo. No a od te doby su zklamany
T-Diesel> zajimave. kdyby 12ky GSa nestaly to co stoji, tak uz mam jedno doma. to Kcko stalo vyrazne min a v plne nalozi. podvozek je vybornej, pri zapnutym komfortu je radost jezdit i po te nasi silene dalnici. motor - to je vlastne elektromotor. tahne krasne citelne a porad, z jakekoliv rychlosti. stit je funkcni, vyborne sedlo, prijemna jizdni pozice. kazdymu se libi.
ALE: zatim nemam k motorce takovou duveru a me oblibene cesticky jezdim max cca stejne rychle jak na 11ce a vyrazne pomaleji nez na gsxr. prevodovka ist typisch bmw, jenom teda z jedna na dva a hlavne ze dvojky na tri vyrazne horsi nez na me staricke 11ce. kolem spojky to rachta az beda. jeste ze znam typisch bmw heslo "neresit a jezdit". ve vesnici je problem jezdit 50 km/h, porad se musim hlidat, staci trosku otocit plynem a pane ridici, jeste jednou a jste bez not (ne-li hur). za jizdy se ovlada prijemne, kdyz stoji, tak je to stejnej horor jak s 11kou. jenom s tou zmenou, ze kdyz mi spadne tohle, tak nad tim nemavnu rukou a zalibene se nepodivam na TT kryty hlav. zatim jsem jel mezi tankovackama jenom v zacpach nebo po dalnici a spotreba je na cca 6,8 l/100 km, coz je myslim dost slusny. pri malych rychlostech si vypomaham spojkou - ta bude asi dost namahana. at se nad tim kazdej rozplyva jak chce, mne se sice libi, ale po zobaku ji nepohladim. je to takova pulmotorka. odjedu alpy, pristi rok faro a bud se do ni postupne zamiluju, nebo poridim zase boxera. ted uz z elektroniky strach nemam, kdyz jsem si ji vyzkousel. snad me nezklame.
to Peacemaker: K1200 má pro mne jednu zásadní vadu. Ta motorka je prokllatě rychlá, ale přitom člověku ten pocit rychlosti vůbec nedává znát, takže potom člověk z té jízdy moc nemá. Prostě ten pocit, že člověk tu motorku pod sebou musí alespoň trochu krotit je až v takových rychlostech, kde každičká chyba je tou osudovou...resp. kde hranice pocitu rychlosti s hranicí odkud není návratu je proklatě blízko.
Ale chce to silnice spíše s většími poloměry zatáček, v rychlých překlápěčkách ta motorka díky dlouhému rozvoru je lehce nemotorná. Na druhou stranu rovně to jezdí dobře
Vjetrnik> jo jo, presne tak, jedes 180 hezky narovnanej, nefouka na tebe, ovlada se fakt jednoduse. presne jsi to vystihnul.
byl jsem vyvetrat stovecku a ta je i oproti kacku lehka hracka a tu rychlost si clovek musi zaslouzit.) jo a ma vyrazne lepsi prevodovku! kdyby nebylo tech slabsich brzd...
Upravil Peacemaker dne 13.06.2010 11:23