Moc bych chtěl poděkovat za opravdu krásný a pohodový víkend. Je sice pravda, že akce nepůsobila úplně přeorganizovaně, ale o to pohodovější to nakonec bylo. Veliký dík patří Inveltu a panu Havlíkovi za maximální vstřícnost a ochotu při půjčování motorek na testování. A to jsme se na něj nahrnuli hned v pátek večer, zatímco ještě stavěl stánek... K tomu minimum administrativy a opravdu přátelské přijetí, přesně jak by to mělo vypadat. Offroad byl potom taky hodně zábavná akce. Ve dvou na Géčku a na silničním obutí se to opravdu dalo a na to, že jsme měli dobře půl hodiny pauzičku po prvním blátivém úseku, kde jsme hledali rukavici, občerstvovali se a ještě na sebe pak ve skupině pořád čekali, nás čas pod tři hodiny a tedy hodinu za absolutně nejrychlejším neskutečně překvapil a potěšil. S navigací jsme ale neměli žádný závažný problém, minuli jsme jen jednu odbočku v Radotíně, max tak o sto metrů (to už ale celková vzdálenost neseděla o kilometr) a nakonec jsme měli najeto bez jediného vracení, či bloudění záhadně o 4km víc. Ostatní taky. Zajímalo by mně docela, jak se tomu jednomu kouzelníkovi podařilo najet přes roadbookových 66km jen 400metrů...
No o soutěžení nám ale nešlo a zábava to rozhodně byla a odměna v podobě gulášku taktéž parádní.
Nakonec sranda při trialu,pokec se spoustou kamarádů, pěkný africký cestopis, no prostě, takovéhle trávení víkendu bych si dokázal představit víckrát než jednou za rok.
Už teď se těším na příště a všem organizátorům ještě jednou díky!
Maiali nel Fango!
že kilometry nesedí je zcela běžné, obvykle se při najíždění xl rally 1150gs a ktm 990 rozchází tak o 10%, proto jsou ta ty dílčí km. první měl najeto 66, druhý 69, pak 70, 71 atd, což je v normě .-)
nezapoměň, že x-ko má náhon tacho na zadním kole, čili každý hrábnutí je metr navíc.
milan enduroskola napsal(a):
že kilometry nesedí je zcela běžné, obvykle se při najíždění xl rally 1150gs a ktm 990 rozchází tak o 10%, proto jsou ta ty dílčí km. první měl najeto 66, druhý 69, pak 70, 71 atd, což je v normě .-)
nezapoměň, že x-ko má náhon tacho na zadním kole, čili každý hrábnutí je metr navíc.
jj, to máš recht, to mně napadlo taky. A podle dílčích to bylo naprosto v pohodě. Právě, že mně jen překvapilo, že to někomu takhle sedělo. Ale ono asi prostě každýmu ten tachák kecá jinak...
Jinak navigace podle "roadbooku" se mi líbila a myslím, že byl napsanej dobře. Bylo tam přiměřeně akorát informací, ani moc, aby to nebylo trochu napínavý, ani málo, aby člověk bloudil.
Jen by to příště chtělo vhodnější stroj a pneu. Ale i tak to byla zábava, takže ještě jednou pochvala.
Maiali nel Fango!
Taky se připojuji s poděkováním. Teď máme jakožto Morabovstvo a Vjetrníkovstvo i fotky u toho trialu. Jako by jsi fotil schválně jen nás!
Upravil morabo dne 08.06.2010 08:45
Maiali nel Fango!
Ahoj, k fotkam jsem se dostal az ted - a to jenom stylem stahnu komplet kartu co jsem nacvakal, zmensil a nahral na web. Takze se mrknete, ze slapacek je tam toho asi nejvic, nijak jsem to necistil. Kdo chce nejakou fotku v originalni velikosti, napiste si o ni. Je tam i par spis soukromych fotek, fotografovani prominou, ze z nich delam "selebrity". Prakticky vsechno jsem fotil ja, neco z fotosoustredeni Cizak, co si nepamatuju, tak autori prominou, ale byl jsem nejspis "spolecensky unavenejsi".
Díky moc. Prosím - pokud někdo ještě máte fotky, pošlete mi je (nebo odkaz na stažení) ale dostanu se k tomu a galerii udělám až za 14 dnů.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...