Tom_Brno napsal(a):
A tak jsem přišel o iluzi a skálopevné přesvědčení, že BMW je značka, které se prostě tohle nemůže stát.
No nic, ještě se určitě mám co učit. Díky všem za náměty.
sorry.. u 6 let stare motorky?
sorry - ale tohle mi neudelala ani 16 let stara motorka
jako to by me pekne nasralo, ukazovat mi 3 carky a byt na suchu. tohle tusim delaly osmikila a v servisu to nejak opravovali? zajel bych tam a poptal bych se na to...
Tom_Brno napsal(a):
A tak jsem přišel o iluzi a skálopevné přesvědčení, že BMW je značka, které se prostě tohle nemůže stát.
No nic, ještě se určitě mám co učit. Díky všem za náměty.
sorry.. u 6 let stare motorky?
sorry - ale tohle mi neudelala ani 16 let stara motorka
jako to by me pekne nasralo, ukazovat mi 3 carky a byt na suchu. tohle tusim delaly osmikila a v servisu to nejak opravovali? zajel bych tam a poptal bych se na to...
mne jen prekvapuje, to prekvapeni. U 6 let stare motorky bych si dokazal predstavit, ze se my vysype ukazatel paliva.
u jakekoliv znacky.
ad. osmikilo -- tam je vic veci, je tu na to thread
- zadrene zavzdusneni nadrze -> deformace nadrze -> spatny udaj na displeji
- pumpa ci cidlo v pumpe (osobne mam uz treti pumpu)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
.....jak tu někdo psal: sleduj ujetý km a nic tě nepřekvapí . Důležitý je, že není třeba žádná oprava a že to byl jen problém mezi sedlem a řidítkama
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
No, prostě mne to nenapadlo. Předchozí Fko mělo klasický kohout a jak začal docházet benzín, jen jsem přepnul na rezervu. Každá motka je jiná. Obzvlášť když ji mám jen chvíli a informace o spotřebě, které jsem četl tady na fŕech se poměrně dost lišily - 5 - 7 litrů/100 ... Tolik na moji omluvu.
Tom
Tom_Brno napsal(a):
No, prostě mne to nenapadlo. Předchozí Fko mělo klasický kohout a jak začal docházet benzín, jen jsem přepnul na rezervu. Každá motka je jiná. Obzvlášť když ji mám jen chvíli a informace o spotřebě, které jsem četl tady na fŕech se poměrně dost lišily - 5 - 7 litrů/100 ... Tolik na moji omluvu.
proste mas 6 let starou moto, relativne slozitou.
pokud te postihnou jen tyhle drobnosti, tak bud rad.
...co já jsem se natlacil...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pokud te postihnou jen tyhle drobnosti, tak bud rad.
...co já jsem se natlacil...
No, 6 let stará motorka zas ale přece není žádná babička, aby se to na těch mašinbách s prominutím "sralo" jak na běžícím páse. To je už jako s tím mrkvosoftem - nekončící řada nedotažených věcí, a nic není chyba, všechno je vlastnost...
Přece na informativním ukazateli stavu paliva není zas nic tak extra složitého (máme 21. století) a není to čínský šmejd za pár šupů, kde se šetří na všem, ale je to je jedna z nejlepších značek a výrobce si za to celé nechal královsky zaplatit.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
Myslim, že o ukazateli paliva na 12ce už toho tady bylo napsáno dost. Mě chvíli taky stávkoval (palivoměr), ale zase to rozchodil Aspoň nemusíš kupovat tu drahou vopičárnu co Ti tady všichni doporučovali. Prostě si hlídej kilometry a budeš mít klid.
Dovi napsal(a):
No, 6 let stará motorka zas ale přece není žádná babička, aby se to na těch mašinbách s prominutím "sralo" jak na běžícím páse. To je už jako s tím mrkvosoftem - nekončící řada nedotažených věcí, a nic není chyba, všechno je vlastnost...
Přece na informativním ukazateli stavu paliva není zas nic tak extra složitého (máme 21. století) a není to čínský šmejd za pár šupů, kde se šetří na všem, ale je to je jedna z nejlepších značek a výrobce si za to celé nechal královsky zaplatit.
mas vzdycky tezke vybalancovat konkurenceschopnost, progresi a poradne testovani.
kazdopadne na novych GSech toho je hodne za povsimnuti... skvela vaha v kombinaci s vykonem, vybava,, SPOTREBA... vetsinou fakt dobry vzhled, dilenske zpracovani i detailu atd. alternativ veru moc neni...
ja osobne nejak extra od baworaku necekam spolehlivost, cekam vyvazenou, pokrokovou motorku co se nebude nejak extra sypat...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MALI napsal(a):
Myslim, že o ukazateli paliva na 12ce už toho tady bylo napsáno dost. Mě chvíli taky stávkoval (palivoměr), ale zase to rozchodil Aspoň nemusíš kupovat tu drahou vopičárnu co Ti tady všichni doporučovali. Prostě si hlídej kilometry a budeš mít klid.
no ja ted davam na 16ti litrovou nadrz cca 370km. pokud jedu po dalnicich, je to taky 270km...takze treba pro mne je sledovani tachometru napul na prd..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal(a):no ja ted davam na 16ti litrovou nadrz cca 370km. pokud jedu po dalnicich, je to taky 270km...takze treba pro mne je sledovani tachometru napul na prd..
Tankuju také max. po 250km. Ten palivoměr stejně ukazuje chujoviny. Píše dojezd 10km a stejně tam jsou ještě 3 litry.
Když jsem někde psal že na mě mají modely 04-07 dost much- tak si mě tady zvali na kobereček. Je to tak, na to kolik stojí. Nicméně si taky myslím že nabízí mnohem více než konkurence. Takže mi ta cena nepříjde až tak nepochopitelná.
S benzínem to má každý jinak a možná je dobré si nechat i svůj přehled, ale stane se. A hlavně můj kolega z bazaru říká. Toyota Corola je nejméně poruchová, protože nic nemá a tak se nemá co zkazit.
Takže když už srovnáváte 15 let starou motorku s novou nezapomeňte vzít v potaz i jiné věci od komfortu až po vzhled.
Ale věřím že to naštve.
Hicks napsal(a):no ja ted davam na 16ti litrovou nadrz cca 370km. pokud jedu po dalnicich, je to taky 270km...takze treba pro mne je sledovani tachometru napul na prd..
Tankuju také max. po 250km. Ten palivoměr stejně ukazuje chujoviny. Píše dojezd 10km a stejně tam jsou ještě 3 litry.
JA TO NECHCI ZAKRIKNOUT,.. ale pri dojezdu nula natankuju trochu pres 16l.
bezne tankuju na dojezd 10-20km.
snad se mi to zase nepo....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal(a):
Když jsem někde psal že na mě mají modely 04-07 dost much- tak si mě tady zvali na kobereček. Je to tak, na to kolik stojí. Nicméně si taky myslím že nabízí mnohem více než konkurence. Takže mi ta cena nepříjde až tak nepochopitelná.
S benzínem to má každý jinak a možná je dobré si nechat i svůj přehled, ale stane se. A hlavně můj kolega z bazaru říká. Toyota Corola je nejméně poruchová, protože nic nemá a tak se nemá co zkazit.
Takže když už srovnáváte 15 let starou motorku s novou nezapomeňte vzít v potaz i jiné věci od komfortu až po vzhled.
Ale věřím že to naštve.
jj...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Waltr napsal(a):
Peacemaker>No jo ale tobě se zase ten klacek kterým to měříš může zlomit. I když si pak vystrouháš rychle druhý.
Jo 800 měly problémy, měnilo se to.
hehe zapomnel jsem upozornit, ze je to ma zkusenost z prvniho rocniku r 1100 gs, ne z toho r 100 gs co mam tedka
ale jako fakt se bojim, ze mi kacko bude ukazovat dojezd 50 km a ja budu naraz na suchu... snad se mi to tedka v alpach vyhne