Michal napsal(a):
A jeste neco,mam švaru a to je vybornej vycepak (tocil v plzence u andela,ted je v radnicnim sklipku) Kdyby jezdil s autem aspon spoloviny tak jak umi natocit pivo bylo by to vybornyJenze von me veze do mokropes na chatu a nejvetsi rychlost tam da 4!!! Kdyz se ho na strakonicky zeptam jestli tam nechce dat 5 tak me v klidu odpovi PROC?dyt na tu 4 to tech 110 jede taky.Tak co snim vysvetlil jsem mu to snad 100x a furt nic tak ted uz se vzdycky jen oba smejem.No holt mame kazdej vlohy na neco jinyho Jinak je to ale strasne hodnej kluk
To jsem tedy opravdu někde jinde, s autem problém není. Ale jak říkám, po tiché fabce vylezu na GS a lekám se, po rozjetí slyším zepředu lomoz, který k mé velké spokojenosti trvá jen okamžik, pro zadek hledám vhodnou polohu a už jsem tlačen zátahem 1100 proti své vůli do sedačky, páč dvojka má sílu, a pak ty rychlosti. V zatáčkách auta zdržuju, protože zatáčím řidítkama a to chce nízkou rychlost. Neklopím a neklopím, nerad se někde vyklopím. Guma má rovnou plošku, pokud porazím pud sebezáchovy a klopím, po zavlnění kdy jdu přes hranu ihned rovnám a brzdím. Takže nakonec mě pojíždí i stárá číza s mladým klukem
jestli muzu poradit zkus si rychle klickovat na rovine... kdyz jedes pomalu.. treba mezi sipkama na silnici atd.
dostanes to do krve... jestli opravdu jezdis jak popisujes, povazuju to za nebezpecny.
jinak kdyz zatlacis levy riditko dopredu pri jizde, zatoci to DOLEVA
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo ten treti bod co psal Hicks funguje dobre,zkus to udelat v naklonu a uvidis jek budes dobre a bez namahy drzet stopu*tup (je to daleko nejrychlejsi pokud se potrebujes necemu rychle vyhnout,vicemene Hiksuv bod jedna)
dostanes to do krve??? nevim,nekdo jo nekdo ne jak jsem psal se svarou
auto nebo moto je to stejny (neber me uplne za slovo,myslim ze rozumis)
Michal napsal(a):
Jo ten treti bod co psal Hicks funguje dobre,zkus to udelat v naklonu a uvidis jek budes dobre a bez namahy drzet stopu*tup (je to daleko nejrychlejsi pokud se potrebujes necemu rychle vyhnout,vicemene Hiksuv bod jedna)
dostanes to do krve??? nevim,nekdo jo nekdo ne jak jsem psal se svarou
auto nebo moto je to stejny (neber me uplne za slovo,myslim ze rozumis)
Tak páni, tohle jsem zkoušel při mém takřka 500 km dlouhém výletě po Šumavě poté, co jsem ji dovezl domů-teoreticky připraven z Dokonalé jízdy na motocyklu či jak se to správně jmenuje. Ale náklon, ...jsem se zařekl,... budu pokoušet až s novou gumou. Považte totiž, s novou gumou zažíváte dokonalý pocit sucha a bezpečí!
jo tomu rozumim jestli tam mas krabici tak se ti v jednu chvili zda ze upadnes a to nemluvim o tom,ze do ty zatacky jedes priposranej a jak se ti to dostane pres tu hranu tak se leknes
nova guma tohle nedela ale uz je na tobe jak bude vypadat po par tis.km.
Drzim palce aby byla porad kulata
Michal napsal(a):
jo tomu rozumim jestli tam mas krabici tak se ti v jednu chvili zda ze upadnes a to nemluvim o tom,ze do ty zatacky jedes priposranej a jak se ti to dostane pres tu hranu tak se leknes
nova guma tohle nedela ale uz je na tobe jak bude vypadat po par tis.km.
Drzim palce aby byla porad kulata
přesně tak, po stranách vzorek, plocha-to už je skoro na pokutu a ta hrana , vidím to na anakee 2, ale až dodělám podlahy, hi hi hi. Takže teď ji nedráždím, abych nedráždil orgána.
...říkal jsem si, ...před těmi jedenácti lety to bylo v pohodě, že bych tak zestárl a zfotrovatěl? .....a on to byl tehdy nový motocykl