Tak jsem se zbláznil a jdu taky do úpravy předku. Mám doma už komplet Kayaby 50mm 2komory z YZ 450/05
+ aby to mělo grády tak jdu do 18 zadního kola ...
- konvertovat to budu na originál brzdič, ABS a střed...
fotky úpravy sem nějaký naházím.... bude to někdy v září...
Toli mám na tebe pár otázek....
Jak se ti to povedlo doladit ve finále a jakej z toho máš pocit + jak to teď funguje?
Co dělá zadek - není to slabý místo a stíhá to....
Dakar 650, HusaberG
Naladěný je to na terén- pod pružiny ze 125 se narval cca 7cm pružiny z origo vidlice. Při prudkym brždění se to potápí jaxviňa v náklonech s nerovností OK.V terénu obrovský zlepšení.Výrazně se zlepšila ovladatelost na hodně rozbitejch cestách a v technickejch výjezdech.
Zadek už se mi samozřejmě nepozdává protože jezdim větší kudlu než s origo vidlí.Jinak až budeš dělat 18" kolo tak se ozvi - měl bych zájem.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
.... no jo udělal jsem si radost...... no a pak jsem se rozhod že už to leštěnka nebude a využiju potenciál tohohle universála
ráfky už mám v poště nechal jsem si postavit jednu sadu na enduro gumy s excel ráfkama a orig. středama + kotouč + zad. náboj + nerez výplet - 18 + 21 .... budu to měnit komplet i s převodem na silnici a OFF - to přezouvání mě stašně nebaví .
Na silnici dám rychlejší rozetu a na OFF pomalejší... ještě to dořeším s řetězem a kolečkem dopředu...
....jak tak zjišťuju budu muset předky rozplíst a vysoustružit to na ložiska pro 20 osu ... 42mm místo 40mm...
... to potápění mě trochu straší . jsem zvyklej "jet " po silnici jak to jde... s těma pérama to budu muset asi pořešit .... napadá mě dofukování na silnici aby to ztvrdlo....???
Dakar 650, HusaberG
MikiberG napsal(a):
.... no jo udělal jsem si radost...... no a pak jsem se rozhod že už to leštěnka nebude a využiju potenciál tohohle universála
ráfky už mám v poště nechal jsem si postavit jednu sadu na enduro gumy s excel ráfkama a orig. středama + kotouč + zad. náboj + nerez výplet - 18 + 21 .... budu to měnit komplet i s převodem na silnici a OFF - to přezouvání mě stašně nebaví .
Na silnici dám rychlejší rozetu a na OFF pomalejší... ještě to dořeším s řetězem a kolečkem dopředu...
....jak tak zjišťuju budu muset předky rozplíst a vysoustružit to na ložiska pro 20 osu ... 42mm místo 40mm...
... to potápění mě trochu straší . jsem zvyklej "jet " po silnici jak to jde... s těma pérama to budu muset asi pořešit .... napadá mě dofukování na silnici aby to ztvrdlo....???
Zkoušel jsem na silnici zrychlit útlum při stlačení ale není to no. Prostě těch 100mm navíc je při brždění dost znát.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
No ani my nemluv . Už jsem koupil ohlinse z TTR ale nepasoval , ted mám koupenej WhitePower ale je asi o 8cm delší, takže ho tam nedostanu ani násilím.Teoreticky by tam měl pasovat ohlins z novějších TTR.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.