T-diesel : DÍK, to je rozumný názor. Asi proto že si z tej moravy
A ergonometrii beru.
Možná jsem se trochu špatně vyjádřil o tom offroadu. Chci cestovat, s tím že si to dám i šotolinu a hůř a nemusím řešit, jestli mi upadne polovina plastů, takže bych to viděl 60/40 ( asfalt / jiné ). Proto jsem si zvolil GS. Oproti V stromu ( nic proti, úžasná motorka ) má GS těžiště dole a tím pádem se i nám menším líp manévruje na místě. Teď jen trochu koketuju s myšlenkou na ADV, když vezmu v potaz poměr cena/ výbava tak ADV vítězí, i vzhled se mi líbí víc. Ale ty nohy jsou velký limit.
Vjetrnik napsal(a):
to Allroad: ad. foto 3. - když to máš naložený, přitvrď si centrál....
Díky za radu, mám ESA
Ta fotka je z úhlu, tak to vypadá že je na zadku, záměrně jsem ji přiložil.
to Allroad: jak je to s ESA? jsou tam jen režimy, mezi kterými můžeš přepínat, nebo můžeš ještě třeba přitvrdit ten zadek? nebo to přitvrzení je řešený nějakým režimem? jak třeba jízda s naloženou motorkou?
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Vjetrnik napsal(a):
to Stepan: jen režimy SÁM, VE DVOU, SÁM S BAGÁŽÍ, VE DVOU S BAGÁŽÍ...atd. ... nevím jak GS, ale K má ještě pro každé tří nastavní SOFT/TOURING/SPORT
to Allroad: že máš ESU neznamená, že máš dobře nastavený podvozek
tak nějak jsem to myslel, že to asi bude, dík..
ač je to moto z jiné katerogie, tak třeba Ducati Multistrada má možnost si každý režim nastavit individuálně podle svých potřeb.. tam jsou ale Ohlinsy, takže to má asi význam..
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Ahoj Sváťo, kluci v Renocaru mi říkali, že jsi "upgradoval" na výroční Adventure Ať dobře slouží
Renek: Já jsem právě z toho opačnýho konce. Já "upgradoval" z Adventure (2008 s ESA) na obyčejné GS. Měřím 173, vážím 70kg. Mám rád svižnou jízdu, alpský průsmyky "na koleno", šotoliny v Rumunsku, na Ukrajině, v Albánii......Originál sedlo bylo moc vysoko. Dal jsem sedlo z obyč GS a nechal ho přešít a ještě o kousek snížit ve stejné firmě jako allroad (tj. DD tuning v Mohelně - super práce). Sice už jsem dosáhnul špičkama oběma nohama, ale seděl jsem moc "v motorce" a posaz byl skoro jako na choperovi - prostě děs. S originál sedlem v nižší poloze se mi na Adventure jezdilo a cestovalo výborně po "normálních" silnicích (dálnice, silnice I., II., III. třídy), ale šotolinový a kamenitý cesty, úzký "vracečky" o 180°v Alpách ( a nejlépe ve dvou a naloženej) stály za prd - prostě krátký nožičky a občas zastavit musíš i když se ti to zrovna nehodí a zrovna je cesta nakloněná, děravá atd. - pak to zavání odložením. Tyto cesty se řešily tím nízkým sedlem, ale za cenu "divnoposazu". Na mou postavu prostě bylo origo sedlo i v nízké poloze pořád vysoký a nízký sedlo(nebo v mém případě ještě snížený) =divnej posaz. Vydržel jsem to necelou sezonu, Adventure jsem prodal a koupil jsem obyčejný GS. Radost z jízdy se vrátila, jízdu si opět užívám naplno
Sice jsem pozbyl větší nádrž, ale nijak mě to nechybí, stejně si při cestování každejch 150-200km zastavím na "rozhejbání těla". Ochranu při nepřízni počasí jsem vyřešil deflektory z Adventure. Jsem spokojenej.
Je to můj názor a zkušenost - nevnucuji ti to. Nejlépe bude, když si vyzkoušíš obě motorky, porovnáš, vybereš. Přeju šťastnej výběr.
... ještě bych doplnil jednu věc. Pokud jezdíš se spolujezdcem, zkus jak bude nasedat. Mám 170cm a udržet motorku na špičkách vyžaduje cvik (a odvahu obzvlášť pokud je na motorce topcase). Proto jsem také volil std. GS a snížené sedlo.
Na v stomu když za mě někdo sedl, tak jsem KONEČNĚ dosáhl oběma nohama celou plochou .Každopádně díky Allroad, Tonda a jiným za názory. Co se týče výbavy, budu brát ABS i ESU, v tomhle mám jasno.
Když už se tady rozpoutala taková diskuze, zajímá mě srovnání GS / ADV. Ochrana před deštěm, lepší výbava u ADV, nádrž beru. Spíš mě zajímají ty jízdní vlastnosti, jak to hodnotíte hlavně vy, co jste vyzkoušeli oba modely.
Renek napsal(a):
Na v stomu když za mě někdo sedl, tak jsem KONEČNĚ dosáhl oběma nohama celou plochou .Každopádně díky Allroad, Tonda a jiným za názory. Co se týče výbavy, budu brát ABS i ESU, v tomhle mám jasno.
Když už se tady rozpoutala taková diskuze, zajímá mě srovnání GS / ADV. Ochrana před deštěm, lepší výbava u ADV, nádrž beru. Spíš mě zajímají ty jízdní vlastnosti, jak to hodnotíte hlavně vy, co jste vyzkoušeli oba modely.
normalni GSo mi prislo hravejsi, rychleji reaguje na podnety... univerzalnejsi o trochu.
GSA je proste uz vetsi krava...
ESA je imho nutnost... MOC SE MI LIBILA....
vyrocka normalni GS na cernych dratech... ňam.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2