jacob napsal(a):
No, tak nakonec byl problém v baterii. Odešel článek, baterie měla napětí, které sice utáhlo kompresor, ale už malé na motorku. Takže mít zkoušečku, asi sem si ušetřil vlek a odvoz motorky.....
Ale samozřejmě když už koukli na motorku, tak mi sákne olej zpod hlavy, kotouč na výměnu a tak dál.....
zadni kotouc?
po kolika? ja ho mam v 70k na minimu.. v zime budu menit.
premyslim o tom od Twalcomu... origo uz asi ne.. radeji neco, co lepe brzdi.
---
jinak gratuluju k vyreseni problemu..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Šetří se i na baterkách
A co hůř, připlatíš si za značkovou a ta odejde jako nějaká noname
Konkrétně v posledních letech vím o 5ti Yuasách, který odešly do 2 let
Nový výrobek je méně spolehlivý a nebo vydrží méně než starý
U vosmikila, kde se honí poměr výkon/hmotnost se nedá co divit, navíc v době, kdy se utahuje vše co jde. Nejde přeci o to, aby si někdo koupil motorku na 10 let, to by pro výrobce nebyl přeci žádný kšeft...akorát že u vosmikila mi to připadá trochu příliš...ale to je třeba jen můj pohled.
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Vjetrnik napsal(a):
to Ant: obecně problematika téměř všeho...
U vosmikila, kde se honí poměr výkon/hmotnost se nedá co divit, navíc v době, kdy se utahuje vše co jde. Nejde přeci o to, aby si někdo koupil motorku na 10 let, to by pro výrobce nebyl přeci žádný kšeft...akorát že u vosmikila mi to připadá trochu příliš...ale to je třeba jen můj pohled.
boze... jako kdyby se na dvanactce nehonilo kazde kilo a usetreny cent v nakladech.
samozrejme, ze se honi.. viz napr. zadni kardan a spol.
za podstatne povazuju kolik ti vydrzi zasadni konstrukcni prvky... typu motor, widle, ram etc.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No, měnim přední kotouč, jen jeden, má najeto 16500km. Druhý má najeto cca 8000, takže ten je ok. Podle mého by vydržel i ten starší kotouč, ale 3 lidi, kteří moto rozumí už mi říkaly, že by to výhledově chtělo...tak holt na konci sezony na 20k servisu půjde mimo klasiky i těsnění, kotouč....
Ináč ta baterie mě vypekla, nebyla zkoušečka, ale baterie i při 4,5V vzala kompresor, nicméně pod 5V prý 800GS odmítá spolupracovat. Tak jsem se projel holt za zkoušečkou do Inveltu s přívěsem
Ještě ke kotouči...hodně blbnu v písku, nějaké to bahýnko proběhlo, takže věřím, že to kotouči zrovna nepomůže. Paradoxně, destičky tak nějak drží líp.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal(a):
No, měnim přední kotouč, jen jeden, má najeto 16500km. Druhý má najeto cca 8000, takže ten je ok. Podle mého by vydržel i ten starší kotouč, ale 3 lidi, kteří moto rozumí už mi říkaly, že by to výhledově chtělo...tak holt na konci sezony na 20k servisu půjde mimo klasiky i těsnění, kotouč....
Ináč ta baterie mě vypekla, nebyla zkoušečka, ale baterie i při 4,5V vzala kompresor, nicméně pod 5V prý 800GS odmítá spolupracovat. Tak jsem se projel holt za zkoušečkou do Inveltu s přívěsem
Ještě ke kotouči...hodně blbnu v písku, nějaké to bahýnko proběhlo, takže věřím, že to kotouči zrovna nepomůže. Paradoxně, destičky tak nějak drží líp.
hele Jacobe, chtelo by to test.
porovname jak nam navzajem brzdi predni brzda? ja mam vepredu oblozeni i kotouc JAK NOVY.
mam zaroven ale podezreni, ze mi to vepredu nic moc nebrzdi... mas tam origo desticky?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Mám tam origo destičky i kotouče, ale taky mám vepředu Desertku, takže vyhráváš už teď
Ale když jsem měl asi týden Tourancku, tak mi nepřišlo, že to brzdí špatně. Upřímně, i ten kotouč mi přijde v pohodě, ale ja su enem ajťácká lama a když se na výměně schodli 3 týpci (technik Inveltu, kamarád, který jezdí a hrabe se ve všem pojízdném roky..), tak si říkám, že bych jim mohl věřit
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal(a):
Mám tam origo destičky i kotouče, ale taky mám vepředu Desertku, takže vyhráváš už teď
Ale když jsem měl asi týden Tourancku, tak mi nepřišlo, že to brzdí špatně. Upřímně, i ten kotouč mi přijde v pohodě, ale ja su enem ajťácká lama a když se na výměně schodli 3 týpci (technik Inveltu, kamarád, který jezdí a hrabe se ve všem pojízdném roky..), tak si říkám, že bych jim mohl věřit
a supleru nemas, abys to zmeril, ciste pro info?
je tam dokonce vyrazena minimalni tloustka.
Upravil hicks dne 24.08.2010 08:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vidíš, to by šlo, změřím. A jakou tloušťku máš ty?
Teda změřím, že stáhnu motku ze servisu, tzn dnes, nebo zítra.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal(a):
Vidíš, to by šlo, změřím. A jakou tloušťku máš ty?
Teda změřím, že stáhnu motku ze servisu, tzn dnes, nebo zítra.
ja uz nevim.. tusim, ze je minimum 4,5mm a ja mam neco jako 4,45...
snad je to jeste bezpecne.
v zime chci menit...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
neboj, výrobce se jistí, takže 5/100 nehraji vážnou roli
Podle tabulky měl nový 5 mm
Docela vám to chlapci mizí. Ale písek a bláto jsou dobré brusivo
Já teď chystám výměnu předních na Africe a ta má nalítáno 90 tkm