morabo napsal:
Nemám Ohlinse. Nejsem majitelem 800. Ale nějakou tu tisícovku jsem na něm najel. Vám někomu fakt přijde standardní předek jako DOBREJ???
hele nezacinas nam trochu Vjetrnikovatet?
pokud nejezdis tvrdsi teren nemyslim, ze bys mel duvod si stezovat na predek.
pokud ten teren jezdis, je imho naprosto na miste pocitat s upravama.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
Kubíku, ten předek stojí za PRD i na silnici.....
to jsou zas kecy, boha jeho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
Hele upřímně, jezdit se s tím dá, ale označil bys to jako dobrý???
viz Skype...
zalezi imho, s cim to porovnavas.
Tovarni tlumice u naproste vetsiny motorek zadny zazrak nejsou a to vcetne dvanactky a spol.
Takze v teto spolecnosti na tom osmikilo rozhodne neni nijak spatne myslim.
---
v porovnani s aftermarketovou spickou to neni samo nic moc.. ale timhle smerem to nepovazuju za objektivni porovnani. Z toho ti totiz vyjde jako spatne kdeco...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak porovnavat lze v teto kategorii asi jedine s KTM. A ty maji podvozky uplne na jine urovni uz z tovarny.
Jinak tlumice by meli urcite motocyklu odpovidat a treba by meli byt sladeny treba i s nastavenim ABS...
Pokud se zabrzdenim motorka ponori, abs povoli brzdu a tlumic zpatky jde nahoru, zase zabere brzda a tlumic de dolu atd... Takze to ve finale zpusobi dost krusne chvile, kdy moto zastavi o par metru dal nez cekas, tak to je proste spatne. I jednoval F650GS to ma odladene poradne, at uz je to tlumicem nebo ABS... Faktem je, ze osmikilo s tvrdymi tlumici funguje uplne jinak. Mam bitubo a vim o cem mluvim.
Muzete si tu honit triko, ze mate nej motorku, a jakykoliv konstruktvni pripominky hazet do spiny, protoze mate najeto desitky tisick km a uz jste s tim smireni, ale dokud nezkusite neco jineho, tak proste vite uplne hovno...
Upravil pipo dne 29.09.2010 12:55
A jé to je zase bitka, ono záleží taky kdo na tom jede a nemluvím o jezdeckém umění. Cokoli sérového je stavněno a zkoušeno na normované lidi a normovaný motorkář má 180cm a 80kg. Kolik lidí se do toho vejde. Když pak jede na sériovém podvozku někdo jako já s naloženou motorkou lehce se dostane na horní limit váhy. V ten moment začíná jít do tuhého. Druhá strana mince je, že jet se dá, ale musí se holt ubrat a hodně koukat kudy tudy vede cesta. 12-ka GSA v sérii prostě při plné zátěži nestíhá a každý větší hrb je rána dorazu. Další investice do mazlíka bude právě do tlumičů. Jak moc je to průser jsem zjistil letos v RO kdy jsem se svezl jen když jsem motku vyložil. Když jsme jeli nacvaknutí tak jsem jen tupě civěl co Jardova 12-ka s Ojlinsem zkousne. Podle stopy bylo vidět co neřeší a co já radši objel. Tož tak. Předpokládám, že u osmikila je situace podobná.
Upravil vlada-adv dne 29.09.2010 13:28
porovnavat muzes s leccims... s malou, castecne i velkou tenerkou, asi i transalp.
naopak KTM mi prijde od serioveho BMW ponekud vzdalena, duraz ja offroad (a z toho nejspis vychazi i lepsi seriove tlumice) je celkem patrny.
---
jinak s tim ABS je to nejaky divoky.. vzhledem k tomu, jak RYCHLE PULZUJE, ze ta widle imho fakt tak rychle vratit nedokaze.
nebo alespon mne se to teda nikdy nestalo.
Upravil hicks dne 29.09.2010 15:21
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja mel možnost se projet v Twalcomu na 1200 s Ohlinsama a to jsem nejel zadny masakr a bylo to znat. Ale ja na svym GSA jsem nikdy na doraz nesel a spis nez tlumice me v terenu limituje 19" kolo ve predu. Na 800 jsem to nezkousel, ale asi bych vzhledem k cene motorky a tlumicu sel jen do progresivnich pruzin, Ale kdyz na to je, tak to samozrejme poznas a ocenis. Vyznam to ma stoprocentne
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
adventure73-pardal napsal:
Ja mel možnost se projet v Twalcomu na 1200 s Ohlinsama a to jsem nejel zadny masakr a bylo to znat. Ale ja na svym GSA jsem nikdy na doraz nesel a spis nez tlumice me v terenu limituje 19" kolo ve predu. Na 800 jsem to nezkousel, ale asi bych vzhledem k cene motorky a tlumicu sel jen do progresivnich pruzin, Ale kdyz na to je, tak to samozrejme poznas a ocenis. Vyznam to ma stoprocentne
o tom zadna..
doufam, ze pres zimu ten set zvladnu a pak poreferuju..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Toz pridam par svych postrehu k tlumicum. Nemam sice zdaleka najeto tolik co vy, ale par tisic uz jo a to vetsinu offroad.
Rekl bych, ze na silnici jsou seriove tlumice dostacujici. Docela mi i vyhovuje jejich mekkost, protoze "spapaji" vetsinu beznych silnicnich hrbolu a tak.
Pri offroadu uz jsem je nekolikrat dostal na doraz a to jezdim pomerne vlazne... Staci vetsi dira nebo hup a jsem na dorazech prednich tlumicu ( a to pri nenalozene motorce).
Podle mne by si 800 stovka upravu tlumicu zaslouzila. Jestli jen vymena pruzin, nebo cele nove tlumice. to nevim. Nez jsem koupil 800 tak jsem parkrat projizdel 990 Adv.R . Musim rict, ze co se podvozku tyce, 800 ji nesaha ani po kolena (obrazne receno)..... Ono ne jen 800 ale i 12ka ji je hoooodne vzdalena co se podvozku tyce.
Ahoj, nemáš prosím tě manuál na ovládání BMw f 800 gs v češtině? My to máme v němčině a sháníme to v češtině, že by jsme si jí za nějaký poplatek ofotili nebo nascenovali. Díky, Jana
Až tedy na pneu Metzeler Anakee mají celkem pravdu...
Upravil Vjetrnik dne 30.09.2010 11:02
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Až tedy na pneu Metzeler Anakee mají celkem pravdu...
jenomze ten clanek rozhodne nevyzniva pro osmikilo vubec spatne
ze je ten podvozek zazracny nikdo netvrdil...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
990 jsem mel taky v hledacku, "R" verzi. Neco jsem na ni najel a moooc se mi zamlouvala. Nekde jsem tu o tom i psal. Nakonec rozhodlo par drobnosti ve prospech BMW... KTM ma malou nadrz. Na tu spotrebu, kterou ma, je to malo. To byla v podstate jedina vyhrada, kterou jsem vuci motorce jako takove mel. No a pak jsem zjistil, ze BMW ma 3 roky zaruku (a neomezene km) a navic davaji na celou dobu road assistance pro celou Australii. Stejny dealer, kde jsem koupil 800stovku, prodava i KTM. 990R stoji o 7000 dolaru vic nez 800. Nejvic me prekvapili, kdyz mi rekli, at si radsi vemu BMW. Pry kvuli servisu a podpore zakaznika pri problemech. BMW pri problemu dela svolavacku, preventive na vsechny motorky, kterych se to muze tykat... KTM pred tim radsi zavre oci a resi jen zakazniky, kteri se ozvou.... Pry..to je co mi rekli. Nemuzu posoudit osobne.
Myslim, ze 990 je lepsi motorka pro cestovani do vsech moznych i nemoznych koncin sveta. BMW nema nic, co by se ji vyrovnalo. Ale to vse plati pouze, dokud vse funguje jak ma......
petrs napsal:
990 jsem mel taky v hledacku, "R" verzi. Neco jsem na ni najel a moooc se mi zamlouvala. Nekde jsem tu o tom i psal. Nakonec rozhodlo par drobnosti ve prospech BMW... KTM ma malou nadrz. Na tu spotrebu, kterou ma, je to malo. To byla v podstate jedina vyhrada, kterou jsem vuci motorce jako takove mel. No a pak jsem zjistil, ze BMW ma 3 roky zaruku (a neomezene km) a navic davaji na celou dobu road assistance pro celou Australii. Stejny dealer, kde jsem koupil 800stovku, prodava i KTM. 990R stoji o 7000 dolaru vic nez 800. Nejvic me prekvapili, kdyz mi rekli, at si radsi vemu BMW. Pry kvuli servisu a podpore zakaznika pri problemech. BMW pri problemu dela svolavacku, preventive na vsechny motorky, kterych se to muze tykat... KTM pred tim radsi zavre oci a resi jen zakazniky, kteri se ozvou.... Pry..to je co mi rekli. Nemuzu posoudit osobne.
Myslim, ze 990 je lepsi motorka pro cestovani do vsech moznych i nemoznych koncin sveta. BMW nema nic, co by se ji vyrovnalo. Ale to vse plati pouze, dokud vse funguje jak ma......
- 990 -- servis co 7 tisic km
- horsi displej, neukazuje ani dojezd, ani mnozstvi paliva v nadrzi
- vyhrivani gripu musis domontovavat
- o dost starsi model nez 800
- pozor -- o dost horsi rejd nez GSa(!)
Upravil hicks dne 30.09.2010 12:48
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Což jsou všechno ZÁSADNÍ nevýhody oproti vosmikilu....
Upravil Vjetrnik dne 30.09.2010 12:57
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Tak Hicksíku-nová 990 má servis 10 tisíc
na displej ti sere více než 90% jezdců
Vyhřívání gripů se dává v akci nebo za doplatek takže souhlas s tebou[big]
starší model tak zase jen smích
a rejd se dá nastavit na vidlích a má ho KTM lepší než 800 takže zas smích,ale co je vlastně z tohodle důležitý pro přežití.Hlavně už nechval tu vaši nedovařenou sračku vhodnou jen silnicido které musíš nacpat 100 litrů abys mohl vjet na polňačku.Ale abych zas jen nehanil než jsem koupil 990 hodně jsem se rozmýšlel.Zaplať PánBůh,že jsem se rozhodl jak rozhodl.Prostě jsem musel zas něco napsat.
Jen tak aby rec nestala, jaka ze 990adv ma lepsi rejd? Partak ma model 2008 a i kdyz nastavi dorazy co to jde, porad je o doat horsi, nez gs. Myslim, ze Milan z enduroskoly potvrdi, neb neveril, dokud se nepresvedcil i on
Nevim, jak model 2010, ale velmi pochybujo, ze s tim cokoli udelali. O spotrebe asi diskutovat ani nemusime...ale jinak 990adv uctivam jako nejlepsi motorku pro cesty necesty....to je fakt.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special