Mara napsal:
...bývá to rozhozené téměř vždy, když to ženě chcípne při rozjezdua ona se pak snaží rychle nastartovat.
Musím dodat, že se jí to stává jen velmi zřídka.
jojo, to by mohlo být ono - jak potřebuje rychle nastartovat, nevědomky si přidrží trochu plyn a je to - pokud si vzpomínám, mě se to asi taky stávalo po chcípnutí při rozjezdu (třeba v lesích, v zimě na sněhu a tak...)
BMW GS = stroj na radost
Ahoj, nevím ale zkus se podívat jest-li ti to nepřisává falešný vzduch myslím na tom gumovém členu mezi vstřikováním a hlavou, nemyslím ten ventil na podtlak pro přimazávání řetězu (ten už máš doufám zaslepenej) ale třeba okolo příruby u hlavy na kterou je ta guma navulkanizovaná, já tam měl prasklinu a při deceleraci to střílelo do výfuku a když jsem zastavil tak to chcíplo což jsou i tvoje příznaky. Mám r.v. 2002. jb.
No já jsem tam měl díru jak do pr.... tak jsem koupil novou je ale fakt že jsem to zkoušel slepit ale moc to nevydrželo nebo koupit starší ale dobrou třeba zrovna od Martina. jb.
tak žádnou díru jsem nenašel a myslim že to těsní dobře,ten ventilej ja z něj lítaj plamínky je takovej volnější ale neřekl bych že propoští vzduch. Jo a zjistil jsem že ten ventilek chvilku vzduch nasava a chvilku zase fouká ven. A jak jsem řikal že při jízdě to z výfuku nestřílí ta bohužel sřílí ale většinou jenom když uberu nebo podřadim a brzdim motorem. Ještě jsem natočil jedno video jestli náhodou z něho někdo něco nepozná. YouTube Video
Asi se budu opakovat ale opakování matka moudrosti
ahá no tak to není uplně správně.Díra by tam totiž vůbec být neměla.Vzhledem k tomu že je z anglie tak se domnívám že tam byl udělanej podtlak pro mazání řetězu(scottoiler) takže ten ventilek pořádně utěsni a zkontroluj to co sem psal výše.
No koukal jsem na to video a pokud jsi vyloučil svíčku a zapalování obecně + falešnej vzduch tak bych to viděl na podpálený sací ventily nebo minimálně malou vůli. Nečet jsem to tady celý ale je taky důležitý kdy a po čem ti to začalo dělat?
Dakar 650, HusaberG
takhle jsem to už koupil. dnes ke mě přišel maník co opravuje nákladácký motory a řekl mi to samý a to že mám asi podpálený ventily. kolik stojí dát takovou srandu dohromady?
A co máš s těma řidítkama, že vypadaj jak z cruisera ?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
tak je záhada vyřešena,všiml jsem si že jak je spojený sání s olejovou nádržkou tak tam si to asi přisávalo vzduch tak jsem to utěsnil a ještě jsem pošteloval ten šroubek jak je na doraz klapky a je to v pohodě,normálně to drží 1500 otáček a nechcípá. všem děkuji za rady.