adventure73-pardal napsal:
Baterku mam jednu novou na krame, tak pokud by jsi chtel zitra mohu poslat
http://www.outlet4you.eu/eshop/moto-baterie/moto-baterie-pro-r1200gs-adv-f800gs-k1200r-r1200r-s-yuasa
adventure73-pardal napsal:
Patří tam YTX14-BS 12V - 12Ah ale i ta 14Ah se tam vejde, ale me vzdy stacila ta 12tka
Tu mohu poslat hned, 14 bych musel objednat.
Jak si tam narval tu 14Ah je vysoka 161mm a origo tusim 145mm ,to uz ji asi pod ten plisek co drzi baterii nedas ne? Ta 12 Ah ta tam musi vlezt je vysoka 145mm ale je zas slabsi tak nevim kdyz budes mit zaple hefty plus mlhovky zda to bude davat
BMW GS 1200 adventure
Nechci mystifikovat, ale mám pocit že podstatnější je dobíjení než kapacita ta je fajn na start. (samozřejmě to asi má vliv i na serepetičky) Ale nemělo by ti při běhu motoru nic jet na baterku.
Od 07? je nějaké posilněné dobíjení, a asi i změna baterie. Ale to fakt vařím z vody. Nechce se mi to teď hledat.
Waltr napsal:
Nechci mystifikovat, ale mám pocit že podstatnější je dobíjení než kapacita ta je fajn na start. (samozřejmě to asi má vliv i na serepetičky) Ale nemělo by ti při běhu motoru nic jet na baterku.
Od 07? je nějaké posilněné dobíjení, a asi i změna baterie. Ale to fakt vařím z vody. Nechce se mi to teď hledat.
Asi neni moc moznosti nez koupit tu 12Ah,protoze vsechny ty 14Ah krom te od BMW jsou moc vysoke,ale pokud to nebude delat problem tak proč ne tu 12Ah
BMW GS 1200 adventure
adventure73-pardal napsal:
Patří tam YTX14-BS 12V - 12Ah ale i ta 14Ah se tam vejde, ale me vzdy stacila ta 12tka
Tu mohu poslat hned, 14 bych musel objednat.
Jak si tam narval tu 14Ah je vysoka 161mm a origo tusim 145mm ,to uz ji asi pod ten plisek co drzi baterii nedas ne? Ta 12 Ah ta tam musi vlezt je vysoka 145mm ale je zas slabsi tak nevim kdyz budes mit zaple hefty plus mlhovky zda to bude davat
uz se tu resilo
Jaká baterie na 12GSA
Přidané 22.04.2010 18:54
Člen
Příspěvek: 7
Založený: 29.04.09
Novej napsal(a):
Danes napsal(a):
tak jsem tam dostal tuto baterii Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS-1,je stejna jako Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS jen ma bocni prichyceni polu coz je dulezity pro rozmery.kdyz tam date Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS tak vadi uchycovaci tyc sedla ale date-li Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS-1 uchyty se prisroubuji na bok a a vse je v poho na mm.jo mam (((06 adventure))).tak si to radej proverte.jedinna uprava byla uchycovaciho plechu baterie,stacilo kladivko a sverak a plech se podal.
Dal jsem na tvou radu a objednal tu samou, doufám že se vejde
Ahoj, vejde, mám ji tam taky. Chtělo to kapku pošpekulovat s tím plechem a uchycením kabelů,ale opravdu jen trošičku. Kabely si usaď tak, aby sis je "nezrušil" sedlem. Jinak pohoda, spokojenost.
Upravil Danes dne 06.12.2010 18:52
BMW GS 1200 adventure a Babeta.
adventure73-pardal napsal:
Patří tam YTX14-BS 12V - 12Ah ale i ta 14Ah se tam vejde, ale me vzdy stacila ta 12tka
Tu mohu poslat hned, 14 bych musel objednat.
Jak si tam narval tu 14Ah je vysoka 161mm a origo tusim 145mm ,to uz ji asi pod ten plisek co drzi baterii nedas ne? Ta 12 Ah ta tam musi vlezt je vysoka 145mm ale je zas slabsi tak nevim kdyz budes mit zaple hefty plus mlhovky zda to bude davat
uz se tu resilo
Jaká baterie na 12GSA
Přidané 22.04.2010 18:54
Člen
Příspěvek: 7
Založený: 29.04.09
Novej napsal(a):
Danes napsal(a):
tak jsem tam dostal tuto baterii Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS-1,je stejna jako Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS jen ma bocni prichyceni polu coz je dulezity pro rozmery.kdyz tam date Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS tak vadi uchycovaci tyc sedla ale date-li Motobaterie Varta Funstar AGM 12V 14Ah 220A YTX16-BS-1 uchyty se prisroubuji na bok a a vse je v poho na mm.jo mam (((06 adventure))).tak si to radej proverte.jedinna uprava byla uchycovaciho plechu baterie,stacilo kladivko a sverak a plech se podal.
Dal jsem na tvou radu a objednal tu samou, doufám že se vejde
Ahoj, vejde, mám ji tam taky. Chtělo to kapku pošpekulovat s tím plechem a uchycením kabelů,ale opravdu jen trošičku. Kabely si usaď tak, aby sis je "nezrušil" sedlem. Jinak pohoda, spokojenost.
Diky za doporuceni ,ale byl bych radeji kdybych nemusel zasahovat
BMW GS 1200 adventure
rozdíl mezi 12 a 14Ah je v tom, že ta silnější ti teoricky dokáže točit startérem o 1,3 min déle, pokud nebudeme uvažovat jiným odběr proudu než má startér.
Waltr napsal:
Nechci mystifikovat, ale mám pocit že podstatnější je dobíjení než kapacita ta je fajn na start. (samozřejmě to asi má vliv i na serepetičky) Ale nemělo by ti při běhu motoru nic jet na baterku.
Od 07? je nějaké posilněné dobíjení, a asi i změna baterie. Ale to fakt vařím z vody. Nechce se mi to teď hledat.
GSA mají od 2006 alternátory 720W oproti starším 600W, ale samozřejmě mohou nastat extrémní situace, kdy ani toto nemusí stačit a "spotřebiče" ti žerou baterku. Viz. příklad elektrických posilovačů brzd u starších modelů
U baterky hlavně rozhoduje startovací proud. Zbytek by mělo při běžném provozu zvládat dobíjení.
Nová baterka mne taky čeká, bo mi sem tam blbne startování a jednou ani startovat nechtěla - v servisu mi řekli, že je to baterkou - naměřili jen 84% a prý kolem 65% už je u bmw konečná...
Když je vůle, cesta se najde
Thymallus napsal:
U baterky hlavně rozhoduje startovací proud. Zbytek by mělo při běžném provozu zvládat dobíjení.
Nová baterka mne taky čeká, bo mi sem tam blbne startování a jednou ani startovat nechtěla - v servisu mi řekli, že je to baterkou - naměřili jen 84% a prý kolem 65% už je u bmw konečná...
a ten je 92A
jinak silnější alternátor 720W se montuje od 11/2007
Thymallus napsal:
U baterky hlavně rozhoduje startovací proud. Zbytek by mělo při běžném provozu zvládat dobíjení.
Nová baterka mne taky čeká, bo mi sem tam blbne startování a jednou ani startovat nechtěla - v servisu mi řekli, že je to baterkou - naměřili jen 84% a prý kolem 65% už je u bmw konečná...
a ten je 92A
jinak silnější alternátor 720W se montuje od 11/2007
Ja myslel ze ho maj vsechny 12 adventure
BMW GS 1200 adventure
jakmile zacne odchazet baterka (tzn že už je slaba) tak se pak mužou dít prazvláštní věci, a celkem nikoho nenapadne že to je baterkou. Me takhle hledali zavadu na ABS asi tyden a zkouseli vsechno mozny až pak dali novou baterku a bylo to ok.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
3X napsal:
rozdíl mezi 12 a 14Ah je v tom, že ta silnější ti teoricky dokáže točit startérem o 1,3 min déle, pokud nebudeme uvažovat jiným odběr proudu než má startér.
GSA mají od 2006 alternátory 720W oproti starším 600W, ale samozřejmě mohou nastat extrémní situace, kdy ani toto nemusí stačit a "spotřebiče" ti žerou baterku. Viz. příklad elektrických posilovačů brzd u starších modelů
Já chtěl právě 07 a mladší, aby tam nebyl el. posilovač brzd. Silnější altík je už jen príma bonus......
Pája
Tak jsem ji včera už konečně nastartoval,za neustaleho toceni chytla ,byla prechlastana a tim padem se nesepnulo čerpadlo,tak jsem hodil stare svicky a protacel dal az to chytlo.Baterie pri prvnim startovani byla slaba,a jak jsem to furt chtel natocit tak se to nejak prechlastalo a pak sem uz ani nenastartoval z duvodu uplneho vystaveni baterie,tak jsem zakoupil lepsi nabijecku optimate 4 a stou jsem vzdy nabil a pak skousel tocit az to nakonec chytlo.Jinak baterii jsem vezl na testy a mela by byt v poradku, i podle testu optimate 4.Tak ze bacha na slabe baterie jak psal pardal,pak se muzou dit divne veci
BMW GS 1200 adventure