Take uvazuji, ze si necham precalounit a zaroven i snizit sedlo na advencra. Kousek od nas sidli firma ddtuning, takze se nejspis obratim na ne. O kvalitu strach nemam jen se do zminenych 6 stovek nevejdu :-(. Jedine z ceho mam obavy je, ze snizenim sedla se zmeni uhel pokrceni nohou a tim padem moznych neprijemnych kreci v oblasti panevnich kloubu. Mete s tim nejakou zkusenost? S origo sedlem se da jet treba 400 km v kuse bez jakekoliv krece :-)
Já si nechal snížit a přešít sedlo v DDtuning na R1200GS Adventure (r.v.2008) - práce v DDtunigu precizní. Ale stalo se to, co píšeš (sice jsem to očekával) - ergonomie posezu šla do kytek. Konkrétně u modelů 1200GS a GS/Adv. od roku 2008 jsou jiné horní brejle, a tím pádem jsou vejš řídítka než na modelech předchozích, takže posaz byl jako na choperu (byla to hrůza) - sice jsem vyřešil krátký nožičky, ale zbytek stál za prd. Jestliže snížíš sedlo na 1150GSA, tak patrně (až to vyzkoušíš) budeš muset šáhnout i do stupaček (snížit).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Cau Tondo, na vsech predchozich japonskych pionyrech jsem mel problem s kreci, od ty doby co mam baworaka no problem a nechtel bych o to prijit. Jedna se o 1150 adv, delal jsi mi na ni loziska a to vyborne
Kdyz to zhrnu: necham snizit sedlo za cca 3 tis, abych si nerozbil hubu, kdyz nedomaknu na zem. Nasledne dostanu krece, nacez koupim stupacky ci nejaky bazmek, ktery umozni jejich snizeni. Nacez si nekde v zatacce rozbiju hubu, az s nima skrtnu o zem ... tomu rikam dobra investice
Aha, už jsem ti kouknul do profilu a vím, s kým mám tu čest
Asi záleží o kolik to sedlo snížíš (já to měl na 1200GSA dost). A s těma stavitelnejma stupačkama to určitě nebude problém - myslím škrtání o asfalt v zatáčkách.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
No psal jsem to trosku s nadsazkou, kazdopadne vic uprav nez sedlo bych delat nechtel. Jinak kdyz se na to sedlo podivam moc vysoky samo o sobe neni, takze o kolik by to tak mohlo jit snizit, max 3 cm. Asi jinak nez stylem pokus/omyl to nepujde.
Už jsem to tu psal, neboj se ničeho. Jezdil jsem na 1100GS, 1150ADV s vysokým i sníženým sedlem. Se sníženým sedlem ( 4 cm) nemáš pokrčenější nohy než na 1100/1150GS a to ani když má 1100 sedlo v horní poloze, takže pohoda.
Samozřejmě méně pokrčené nohy se mi líbí víc a po svezení na 1200 Adv ještě víc. Proto jsem to teď na 1150Adv vyřešil sníženým sedlem (originál, minus 4 cm) ale zároveň sníženými stupačkami SW Motech. Na sedlo čekám, stupačky přišly včera a jsem nadšen provedením. Vlastní stupačka je nerezový odlitek a je ještě delší i širší než ty zvětšené od TT. Jsou vroubkované ale v sadě jsou i gumy, které můžeš a nemusíš používat. Mezi stupačkou a motorkou je duralový frézovaný mezikus, na kterém je stupačka přišroubovaná, můžeš zvolit výšku standardní polohu nebo sníženou o 15 mm. Že bych škrtal o zem se nebojím, Adv má standardně stupačky výš než 1100/1150.
Ivane a jak je to u tech snizenych stupacek s radickou?Neni s tim nejaky problem.Alespon u 100gs jsou snizene stupacky v kompletu s jinou radickou.
Jsem vubec netusil,ze mam na 1100gs vice poloh sedla.Musim na to jit kouknout.Celou dobu ziju v domneni,ze je tam jen jedna.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
1100/1150GS má dvě polohy - 84 a 86 cm, resp. jen u předního, zadní má polohu jedinou. Zespodu na sedle jsou vpředu a vzadu 2+2 kovová hranatá "oka", která zapadnou do plastových výřezů pod sedlem. A když se koukneš pozorně, ty plastové výřezy jsou vždy 2 nad sebou, takže oka zasuneš do horních nebo spodních...:-)
Jo, a na Adv je řadička i brzdový pedál nastavitelný, myslím že to tak bylo i u 1100/1150. Jsou tam táhla a na nich našroubované kulové kloubky s kontramatkou. Vycvakneš oko, vyšroubuješ kloubek kam potřebuješ, zacvakneš a řadička je v jiné poloze..