JardaGS650 napsal:
OT : kolik vám žere 800 GS ? Vážně víc než 5.5 l ?
Spíš max 5,5 když fakt dostává. Na takouvouhle spotřebu jsem se ale třeba já nikdy nedostal.
Zní to možná neuvěřitelně ale většina lidí jezdí do 4,5l
Ja tomu verim a proto nechapu proc pise, ze on jel za 5.6 l na triumphu lehkym tempem a potom ze se anglani chlubej tim, ze je o 10 % hospodarnejsi
jardajerman@seznam.cz
JardaGS650 napsal:
OT : kolik vám žere 800 GS ? Vážně víc než 5.5 l ?
leda jen kdyz to drtis 160 po dalnici...
na 16l nadrz najizdim temer presne 380km, coz je cca 4,2. Kombinace okresky, dalnice, mesto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak Tiger 800XC v reálu vypadá moc pěkně a zvuk je parádní. Povídali jsme si ve čtvrtek s majitelem, co na něm už měl po první garančce a dost si ho chválil...těšme se na svezení
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
lako napsal:
to je fakt třiválec?? to snad ne? eště sem neviděl vyváženej tříválec. Případ za všechny, slyšeli ste někdy dieselovou fabii s tříválcem (dakadakadaka..)?
Nejdřív se na nějakým Triumphu svez a pak tady blbě krafej. Já měl Sprint 900 a motor to byla lahoda,žádný vibrace,zátah od 2000ot. a krásně točivej motor. Jediný co bych mu vytknul tak účinnek brzd-to byla opravdu bída na tak těžkou motorku a motorem to taky moc nebrzdilo,hold řaďák motor. Co jsem četl testy novejch Triumphiků a mluvil s majiteli tak dnes jsou vezkrze na všech typech brzdy výborný......
Nesrovnávej prosím 3 válec v naftě s 3 válcem benzín je to holej nesmysl
Upravil misak dne 02.02.2011 10:13
Jedu? Tedy žiju!