Přenastaví se ti čas motorky, v softu hlídající čas a km pro servisní kontrolu. Bude mít něco jako 1.1.2099. Takže jsi automaticky za intervalem.
Jde jen o info číslo.
mě naštěstí do garáže svítí slunce, takže mám na sedačce položenou solární nabíječku.
No... nabíječku... ona je to spíš "udržovačka" a po odstávce přes celou zimu nemám žádný problém to natočit. YAMAHA TDM850
Begy napsal:
mě naštěstí do garáže svítí slunce, takže mám na sedačce položenou solární nabíječku.
No... nabíječku... ona je to spíš "udržovačka" a po odstávce přes celou zimu nemám žádný problém to natočit.
no to slunce v garazi je hotovy poklad ja myslel, ze to pred slunickem schovavame.... (a zvlast sedlo)
Upravil hicks dne 27.02.2011 10:37
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No z môjho odpozorovania, sa vymaže len km interval servisu,dátum nasledovného servisu (1rok) sa tuším nevymazal. Ja som jazdil z chybovou hláškou po odpojení baterky (SERVIS) od konca marca do polovičky mája. Potom to Majo z TT-SK vymazal a nastavil servisný interval aký som potreboval.
Odporucam mat motorku a teda aj bateriu na automatickej pulznej dobijacke s udrzovacim rezimom (nie nabijacke, lebo elektronicke dobijacky nevedia nabijat hlboko vybite akumulatory, to vie iba klasicka velka "tvrda" nabijacka ). Z vlastnej skusenosti viem, ze ine riesenie u GS nieje. Ak sa neda bateria nechat v moto a dat na udrzovacku cez zastrcku, ktoru ma 1100 a myslim 1150 priamo na akumulator tak treba zhodit sedadlo a zapojit priamo akumulator ako je to u 1200. Ani vybrata bateria by nemala byt 5-6 mesiacov uplne bez pristupu prudu. Cize zasa udrziavacka. Ja som kupil toto http://www.adusservis.cz/nabijecky/nabijecka-baterii-ctek-multi-xs-3600-12v dole na stranke je aj vymenitelny konektor na mini zastrcku co je u BMW. Okrem toho tuto dobijacku predava aj wund.
Mam s nou tie najlepsie skusenosti a mam to zapojene na moto v garazi stale aj v sezone. Baterka je potom v 100% kondicii. Dobijacka je skladna a lahka ( v baleni je aj obal ) a da sa vozit aj na dlhsie moto vylety, pre pripad ked niekto nieco zabudne vypnut ( vyhrievanie rucok a pod ) a rano ma vyslahanu baterku.
horac napsal:
Odporucam mat motorku a teda aj bateriu na automatickej pulznej dobijacke s udrzovacim rezimom (nie nabijacke, lebo elektronicke dobijacky nevedia nabijat hlboko vybite akumulatory, to vie iba klasicka velka "tvrda" nabijacka ). Z vlastnej skusenosti viem, ze ine riesenie u GS nieje. Ak sa neda bateria nechat v moto a dat na udrzovacku cez zastrcku, ktoru ma 1100 a myslim 1150 priamo na akumulator tak treba zhodit sedadlo a zapojit priamo akumulator ako je to u 1200. Ani vybrata bateria by nemala byt 5-6 mesiacov uplne bez pristupu prudu. Cize zasa udrziavacka. Ja som kupil toto http://www.adusservis.cz/nabijecky/nabijecka-baterii-ctek-multi-xs-3600-12v dole na stranke je aj vymenitelny konektor na mini zastrcku co je u BMW. Okrem toho tuto dobijacku predava aj wund.
Mam s nou tie najlepsie skusenosti a mam to zapojene na moto v garazi stale aj v sezone. Baterka je potom v 100% kondicii. Dobijacka je skladna a lahka ( v baleni je aj obal ) a da sa vozit aj na dlhsie moto vylety, pre pripad ked niekto nieco zabudne vypnut ( vyhrievanie rucok a pod ) a rano ma vyslahanu baterku.
5-6 mesicu je myslim i na vyndanou baterii hodne.. ja bych to dele nez 2-3 mesice nenechaval bez dobiti...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Sak a co som napisal??? Ze aj ked je bateria vyndana , aj tak ju treba dobijat.
hicks napsal:
horac napsal:
Odporucam mat motorku a teda aj bateriu na automatickej pulznej dobijacke s udrzovacim rezimom (nie nabijacke, lebo elektronicke dobijacky nevedia nabijat hlboko vybite akumulatory, to vie iba klasicka velka "tvrda" nabijacka ). Z vlastnej skusenosti viem, ze ine riesenie u GS nieje. Ak sa neda bateria nechat v moto a dat na udrzovacku cez zastrcku, ktoru ma 1100 a myslim 1150 priamo na akumulator tak treba zhodit sedadlo a zapojit priamo akumulator ako je to u 1200. Ani vybrata bateria by nemala byt 5-6 mesiacov uplne bez pristupu prudu. Cize zasa udrziavacka. Ja som kupil toto http://www.adusservis.cz/nabijecky/nabijecka-baterii-ctek-multi-xs-3600-12v dole na stranke je aj vymenitelny konektor na mini zastrcku co je u BMW. Okrem toho tuto dobijacku predava aj wund.
Mam s nou tie najlepsie skusenosti a mam to zapojene na moto v garazi stale aj v sezone. Baterka je potom v 100% kondicii. Dobijacka je skladna a lahka ( v baleni je aj obal ) a da sa vozit aj na dlhsie moto vylety, pre pripad ked niekto nieco zabudne vypnut ( vyhrievanie rucok a pod ) a rano ma vyslahanu baterku.
5-6 mesicu je myslim i na vyndanou baterii hodne.. ja bych to dele nez 2-3 mesice nenechaval bez dobiti...