ohave: Nelíbí se mi především to, jak divně se na ní člověk cítí - srovnávám s obdobně velkými (nebo spíš malými) endury. Jsem zvyklý držet motorku někde v oblasti kolen ale tady to nešlo. Divně úzká a nutí člověka stát v podivném úhlu. Vyšší nebo jiný řídítka si představím, o to nejde. Ale když se postavím tak, abych měl tělo nad řízením, tak na Tenere prostě stát nejde. Možná je dělaná na jiné postavy ale prostě tohle je divné. Stačí jít o kus dál a postavit se na WR450 a když už úzkou, tak tohle je optimální. Ale meta je podle mě třeba ta 650 LC4 Adventure a Tenere je prostě dělaná nějak jinak. nedá se na tom ani stát ani sedět. Mě zklamala.
Sezení na 800GS? Beru jí jako super základ pro pořádné úpravy, tak proč to řešit? Chybí na ní spousta věcí a byla navržená tak, aby byla cenově dostupná za cenu individuálních úprav a je z čeho vybírat a nejen od nás ale i od BMW. Tady je to OK. Spíš je špatně, že je potřeba dost podstatně vylepšovat i motorky, které byly navržené (nebo měly být) jako že jsou od výrobce "ready for adventure" a nějak nejsou. Typicky 1200GSA. Když bohužel srovnám s KTM... Tam bych za ty peníze čekal trošku víc. Naštěstí pro výrobce doplňků to lidi neodrazuje a výrobce se raduje Ukázka dokonalého marketingu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...