morabo napsal:
vevis: velikánská gratulace, moc Ti jí přeju a držím palce, aby vše bylo v pořádku. Já udělal s mou výroční 1150 naprosto totéž, prostě jsem se rozhodl podle inzerátu a dokonce odjel na dovču a všechno hodil na hrb vjetrníkovi s Bobem. A nelituju, dokonce když jí pak Bob asi po dvou týdnech přivezl (to byly nervy... ) tak byla jestě voňavější, než bych si byl dokázal představit ! A to přeju i Tobě a jak tak koukám na ty fotky, veřím, že Tě nezklame!!!
Tak jsem ji dnes k ranu dovezl!Uplna lestenka to neni.Prece jenom je 26 let stara a taky byla bezne pouzivana a jezdena!Nejaka koroze se taky najde,ale jen povrchova.
Zatim jsem se jen lehce projel a jede to,radi to a zda se,ze vse funguje.Pouze pri startovani obcas musim vymacknout spojku.Na to jsem byl upozornen a 1100 gs mi to dela taky.
Ale jinak jsem nadsen!Ma to vzadu wilbers tlumic,cerstve zrepasovanej,je k ni spousta doplnku a prislusenstvi a hlavne je to na 100% original provedeni Paris- Dakar! S tim jsem ani nepocital!Tech bylo vyrobeno v letech 84-87 jen 2975!
A jak vim,ze mam original?Mam PD nadrz s originalnim barvou provedenym podpisem Gastona Rahiera.Motorka ma originalni BMW!jednosedlo a prestoze uz nema original vyfuk(vymenen kvuli korozi),tak mi majitel dal od originalniho vyfuku puvodni cerny kryt,ktery uz se dnes neda koupit a melo ho pouze provedeni PD! Datum vyroby je 10/84 a prvni prihlaseni 4/85.
Takze parada a fakt jsem necekal,ze se mi podari sehnat original!
Upravil vevis dne 25.03.2011 09:59
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nemam.To byla jen domnenka na zaklade tech fotek z prospektu.Myslim si,ze ty starsi PD meli stribrnou a ty novejsi cernou.Ale tohle fakt nevim urcite.
Jinak tu velkou nadrz,jednosedo a chybejici zadni stupacky mam zapsany v nemeckym technicaku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tak jsem ji dnes k ranu dovezl!Uplna lestenka to neni.Prece jenom je 26 let stara a taky byla bezne pouzivana a jezdena!Nejaka koroze se taky najde,ale jen povrchova.
Zatim jsem se jen lehce projel a jede to,radi to a zda se,ze vse funguje.Pouze pri startovani obcas musim vymacknout spojku.Na to jsem byl upozornen a 1100 gs mi to dela taky.
Ale jinak jsem nadsen!Ma to vzadu wilbers tlumic,cerstve zrepasovanej,je k ni spousta doplnku a prislusenstvi a hlavne je to na 100% original provedeni Paris- Dakar! S tim jsem ani nepocital!Tech bylo vyrobeno v letech 84-87 jen 2975!
A jak vim,ze mam original?Mam PD nadrz s originalnim barvou provedenym podpisem Gastona Rahiera.Motorka ma originalni BMW!jednosedlo a prestoze uz nema original vyfuk(vymenen kvuli korozi),tak mi majitel dal od originalniho vyfuku puvodni cerny kryt,ktery uz se dnes neda koupit a melo ho pouze provedeni PD! Datum vyroby je 10/84 a prvni prihlaseni 4/85.
Takze parada a fakt jsem necekal,ze se mi podari sehnat original!
Tak ještě jednou gratulace a taky se těším, až toho mazla uvidím na živo!
Krásná a raritka, tak to má bejt!
PS:Hodíš sem prosím nějaký lepší, vlastnoruční fotky pro nedočkavce?
Maiali nel Fango!
Scofield napsal:
Pane Vevis,kde se hledaj ty v úpravě HPN?Mě neříkej,že je v nabídce jen toto.....http://suchen.mob...iption=HPN
Bohuzel o moc vic toho nesezenez.Jedine koupit obyc dvouventila a nechat si ho od HPN dle svych predstav a financnich moznosti prestavet.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!