ad vibrace: No já mám někdy pocit že jedu na vibrační desce. Připočtete si k tomu problém se šlachama a karpálama a je to fakt pohoda.
Předtim jsem měl TDMko (2vál) a vibrace nebyly ani v 7000 ot./min.
Waltr napsal:
Když už jste u té multisra...jdy. Při testovací jízdě nám upadl zadní blatník, 2x mi vyskočila rychlost ...
TYS JI UBLIZIL!!
budes pykat
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
BMW a vibrace??? To jsou mě věci.... Poslední vibrace jaký jsem na moto zažil byly na Moto Guzzi,konkrétně RossoMandello než ji kámoš prodal a přesedlal taky na BMW.
TAK TO TY 800 JSOU ASI ŠPATNĚ VYROBENÝ NÉÉÉ???
Motorka má pod prdelí žít a ne abych se cejtil jak v limuzíně.
Samozřejmě to ale musí být ty pozitivní vybrace a ne ty co nám za dva kiláky zakuká motor
Jedu? Tedy žiju!
Ahoj.
U Inveltu jsem mel take pujcenou F800GS. Super bylo, ze znamy si pujcoval dvanacku Advencra, tak jsme mohli i menit. Kdyz jsem sednul z 800 poprve do Advika, mel jsem nejdriv strach, velka tezka motorka... Strach hodne rychle opad, ovladatelnost, nefouka, nic. No, po sesednuti zpet na 800 jsem byl chvili zvyklanej. To ale brzo preslo, na 800 jsem se citil, ze aspon jedu na moto
Proc to pisu. Znamy si dvanacku pujcoval uz na jare. Tam byl zklamanej vibracema na dalnici. Bylo to proto, ze dodrzoval otacky, motorka se teprva zajizdela, byla to funglofka. Rikal, ze zajeta se chova uplne jinak. Nejel jsi na nejake novotine ?
Jinak zitra se jedu podivat na jedno osmikilo, tak uvidime, ta motorka si me ziskala, nadhera.
Rovnou se zeptam, na co si dat pozor pri koupi, daji se stocit km ? Takove bezne veci jako dorazy, retezovka, padaky apod jsou jasne.
Diky,
p
EDIT: ta guma, co tam meli Inveltaci obuty to uz mela davno za sebou :-/ Pujcoval jsem nekdy v pulce zari..
Upravil parizek dne 08.10.2010 20:26
Keď chceš jazdiť viac po diaľnici a asfalte skús 17-zubové kolečko, je to o mnoho lepšie a motor to utiahne aj v kopcoch nabalený vo dvojke. Do terénu je zas lepšie 15-zubové, dvojka potiahne aj bez spojkovania.
parizek napsal:
Ahoj.
U Inveltu jsem mel take pujcenou F800GS. Super bylo, ze znamy si pujcoval dvanacku Advencra, tak jsme mohli i menit. Kdyz jsem sednul z 800 poprve do Advika, mel jsem nejdriv strach, velka tezka motorka... Strach hodne rychle opad, ovladatelnost, nefouka, nic. No, po sesednuti zpet na 800 jsem byl chvili zvyklanej. To ale brzo preslo, na 800 jsem se citil, ze aspon jedu na moto
Proc to pisu. Znamy si dvanacku pujcoval uz na jare. Tam byl zklamanej vibracema na dalnici. Bylo to proto, ze dodrzoval otacky, motorka se teprva zajizdela, byla to funglofka. Rikal, ze zajeta se chova uplne jinak. Nejel jsi na nejake novotine ?
Jinak zitra se jedu podivat na jedno osmikilo, tak uvidime, ta motorka si me ziskala, nadhera.
Rovnou se zeptam, na co si dat pozor pri koupi, daji se stocit km ? Takove bezne veci jako dorazy, retezovka, padaky apod jsou jasne.
Diky,
p
EDIT: ta guma, co tam meli Inveltaci obuty to uz mela davno za sebou :-/
pozor.. mne se dvanactka v inveltu taky klepala na dalnici, ze jsem skoro nevidel na pristrojofku.
ostatni dvanactkari to (pry neznaji).
jinak osmikilo ve 2 se standardnim koleckem po dalnici do 130-140 naprosto bez problemu.. mam po dalnicich desitky tisic a NP.
plexi od TT.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tohle byl Adventure, gumy sjete hodne, ale jak jsem na nej sed z te osmistovky, nebe a dudy. Zacal jsem neco pocitovat, podivam se na budiky a tam 190kmh :-)) Na dalnici je to super, ale vseobecne me chytla vic osmistofka. Ted mam 3 roky GS500E najeto 23tis km.
Na 800 foukalo hodne, to budu resit jako prvni vetsim plexi, Givi nebo Touratech ?
to Hicks: měl jsi říct, že 75% km máš právě na dálnici, 24% po městě a to 1% jsou dálniční sjezdy a nájezdy...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."