Vodny napsal:
...DOST jste mě zvyklali s tím, že BMW neni tak jak bych to jen řek tak "kvalitně" zpracované jako japonské výrobky. Slova o tom že drnčí, převodovka hlučná atp. to jsem opravdu od BMW nečekal nevim proč ale mám tuhle značku zafixovanou jako kvalitní. M...
to, že drnčí, klepe se, je hlučné, neznamená nekvalitní, je to prostě BMW
Obecná pravidla při koupi GS/GSA 1200 z druhé ruky
Přidané 07.05.2011 18:25
Příspěvků: 14 Registrace: 01.05.11
Nemyslim nekvaltiní jako že se to rozpadne, samozřejmě. Myslim kvalitu jako komfort při jízdě. Přeci jen poslouchat nějaký pazvuky při jízdě nikoho nenaplní dobrým pocitem.
Obecná pravidla při koupi GS/GSA 1200 z druhé ruky
Přidané 07.05.2011 20:28
Příspěvků: 991 Registrace: 15.10.09
Vodny napsal:
Nemyslim nekvaltiní jako že se to rozpadne, samozřejmě. Myslim kvalitu jako komfort při jízdě. Přeci jen poslouchat nějaký pazvuky při jízdě nikoho nenaplní dobrým pocitem.
Koho jste potkali?
Co vám to nalhali?
Moje Brambora jenom jednu vlastnost má, a to tu, že je výborná.
Takže k těm pazvukům. O velkém GSu se to sice s oblibou traduje, ale za jízdy je takový kravál v helmě, že žádné pazvuky neslyším.
Maximálně bych (u své R 1100 GS) připustil tyto výjimky:
- hned po startu je slyšet rozvodové řetězy
- při řazení nahoru (z 1 na 2, z 2 na 3 atd.) je převodovka trochu hlučnější (než moderní japonské mašiny).
Naopak podřazování (z 5 na 4, ze 4 na 3 atd.) je o poznání tišší, prakticky nehlučné.
Mluvím stále o (své) 11 GS - jak je to u 12 GS, to nevím.
Obecná pravidla při koupi GS/GSA 1200 z druhé ruky
Přidané 08.05.2011 00:22
Příspěvků: 49 Registrace: 26.12.10
ja som kupoval gsa 06 dva mesiace dozadu a predtym som gs nikdy nejazdil.presadal som z japonskeho V2 a aj tak som si tazko zvykal na boxer a keby som presadal z R4 tak gs ani vobec nekupim
teraz som spokojny ale tie zaciatky boli tazke a dlho som si nevedel zvyknut na ten tupy , nieco ako hladky diesel , charakter motora.dalsia vec co mi paradoxne vadila bol podvozok v terene.strasne cudny pocit ked ides po jamach a skalach a skoro nic necitis.manzelka bola nadsena ze uz nevyleti do vzduchu na kazdej jame ale ja som si nemohol zvyknut.
gs je proste dost ina motorka.chcel som ju skusit a nelutujem ved v podstate na velke cestovanie aj do terenu ani nie je co ine kupit.
ale osobne si myslim ze po kratkom prevezeni sa nejake nadsenie nedostavi.
aspon ja som dost nechapavo pozeral ze , toto ma byt najlepsia moto na svete ?
co myslim ze hned ocenis je dobra ergonomia a moto sa na tu velkost fakt lahko vedie aj krokom v terene.
a posledna rada.ak chces vela cestovat tak budes potrebovat na tej moto kopec veci preto by som znova kupoval moto ktora je uz plne vybavena lebo to dokupovanie vsetkeho isto vyjde viac ako priplatenie si za moto co uz vsetko ma.
prajem dobru kupu
Obecná pravidla při koupi GS/GSA 1200 z druhé ruky
Přidané 08.05.2011 07:52
Příspěvků: 51 Registrace: 16.11.10
Dovi napsal:
[quote]Vodny napsal:
Nemyslim nekvaltiní jako že se to rozpadne, samozřejmě. Myslim kvalitu jako komfort při jízdě. Přeci jen poslouchat nějaký pazvuky při jízdě nikoho nenaplní dobrým pocitem.
Koho jste potkali?
Co vám to nalhali?
Moje Brambora jenom jednu vlastnost má, a to tu, že je výborná.
Takže k těm pazvukům. O velkém GSu se to sice s oblibou traduje, ale za jízdy je takový kravál v helmě, že žádné pazvuky neslyším.
Maximálně bych (u své R 1100 GS) připustil tyto výjimky:
- hned po startu je slyšet rozvodové řetězy
- při řazení nahoru (z 1 na 2, z 2 na 3 atd.) je převodovka trochu hlučnější (než moderní japonské mašiny).
Naopak podřazování (z 5 na 4, ze 4 na 3 atd.) je o poznání tišší, prakticky nehlučné.
Mluvím stále o (své) 11 GS - jak je to u 12 GS, to nevím.
Mám na 1100GS najeto 94tis nikde mi nic necvaká nerachotí ani kovově nebouchá,maximálně když si blbě podřadím ale zato můžu sám,pár motorek jsem už měl a nevěřím že kterákoliv by vydržela tuhle porci kilometrů.
Upravil RadovanGS dne 08.05.2011 07:54
Obecná pravidla při koupi GS/GSA 1200 z druhé ruky
Přidané 10.05.2011 21:17
Příspěvků: 14 Registrace: 01.05.11
Lidi, existuje nějaké obecné ale spolehlivé pravidlo jak poznat stav tachometru u GS 12A nechci to samo na kilometr ale aby to bylo alespoň +/- 10k km. Jde mi o to, že když kouknu na mobile.de tak tam GSa mají od 80k --160k km a když mrknu na CR bazáče tak tu žádná nemá přes 30. Občas se objeví nějáká s 50 ale kdyby mela ve skutecnosti 160 tak to bude asi drobet znát.
Obecná pravidla při koupi GS/GSA 1200 z druhé ruky
Přidané 10.05.2011 22:37
Příspěvků: 1511 Registrace: 06.05.08
Vodny napsal:
Lidi, existuje nějaké obecné ale spolehlivé pravidlo jak poznat stav tachometru u GS 12A nechci to samo na kilometr ale aby to bylo alespoň +/- 10k km. Jde mi o to, že když kouknu na mobile.de tak tam GSa mají od 80k --160k km a když mrknu na CR bazáče tak tu žádná nemá přes 30. Občas se objeví nějáká s 50 ale kdyby mela ve skutecnosti 160 tak to bude asi drobet znát.
Pres diagnostiku jde zjistit jak dlouho jelo ABS a podle toho jestli ti vyjde treba prumerna rychlost dejme tomu 5km/hod.zjistis,ze je to stoceny. Prumerna rychlost je kolem 50km/h
Obecná pravidla při koupi GS/GSA 1200 z druhé ruky
Přidané 11.05.2011 09:51
Příspěvků: 991 Registrace: 15.10.09
Ještě snad drobný postřeh k těm údajným pazvukům - bylo teplo a tak jsem si částečně asi i z nostalgie vzal na GSo starou otevřenou čopráckou helmu. Jsou tak lépe slyšet zvuky zespodu (než když má člověk na hlavě integrálku), a od motoru se v rychlosti tak do 70-80 km/h line něco mezi - jak to nazvat? - řekněme jemným svistotem a decentním klapáním šicího stroje. Samozřejmě pak při ještě vyšších rychlostech už převládá aerodynamický hluk.
Prostě ty válce a hlavy a rozvody jsou u boxera pořádně vystrčené ven a má to holt jiný charakter než běžná mašina s motorem odstíněným od jezdce nádrží a kapotáží. A taky je to vzducháč a už tam není žádná další mezivrstva - žádné další dutiny vyplněná chladicí kapalinou.