jo tak přesně to mám, leží mi v poličce, je lepší než originál, širší a neklepe se tolik (jsou potřeba GS úchyty), ale není o moc vyšší
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
200?Tos to shodil z Macochy?mě to nikdy tolik nejelo a maximálka po úpravě y-svod,kn+remus šla ještě trochu dolů.Tachometrově max 185.Ale stejně tolik nejezdím,za krouťák jsem to rád vyměnil.
no dobře, nebylo to celejch 200 ale tachometr ukazoval 195 tuším ,že v tu dobu jsem už měl namontovanej K&N, Y svod, remus. Asi mi to němec dobře zajel
Y svod, laďák a KáeNko podpoří hlavně spodek otáček. Nahoře (přes 5000 ot.) to ale zůstane dál líný a někdy ještě horší. Potom je dobrý namontovat sací hrdla většího průměru a hlavně kratší. Ty co jsou na 1150 RT a RS. Potom ještě náporový sání, vyndat z pojistkový skříňky žlutou kostku (tím se řekne řídící jednotce že je tam laďák a chybí katík), no a popřípadě ještě trochu obohatit palivovou křivku. Potom umí i 1150 Adventure 200. Sám to tak mám a je to bomba.
R 1150 GS Adventure
Nedovedu to odhadnout časově. Snažíme se o co nejrychlejší dohodu, ale bohužel nejsme jediní zákazníci, kterým se mohou věnovat. Baj oko tak do 2-3 týdnů to snad bude k objednání v eshopu.
Tak teď jsem vás asi neúmyslně mystifikoval, ale příde mi to uplně stejný, mám na něm nálepku Wunderlich, byla tam ještě jedna, ale tu jsem už v únoru sloupnul, jestli na ni bylo napsaný Ztechnik za boha nevím, je to možný
Momentálně rozšiřuji náš sortiment o výrobky značky Ermax. Aprilia a BMW už jsou doplněné, ostatní značky budou do týdne. Co se zýče Ztechniku, tak stále s nima jednáme na obchodních podmínkách.