Čus ve vercajku je origo vytahovák na fajfky,je to takovej plastovej bazmek.Filtrem to nebude.Tipuju ty svíčky nebo benzin.
Když je hlad,je i husa dobrá.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 09.05.2011 10:52
Příspěvků: 845 Registrace: 28.07.09
prouky napsal:
bohumil napsal:
nabíjet gelovku obyčejnou nabíječkou vadí.jestli se ti při startování vynulujou hodiny tak je det.Vytahni vstřiky,po vysunutí té plechové závlačky je vytahneš.Zatoč motorem esli stříká.Pak vytahni fajky ze svíčkama esli to jiskří.Esli to šecko fuguje tak to musí jet.
tak ona motorem točí, ale nevím jestli dostatečně rychle!
....já jsem technikou nepolíbený, nevím, kde jsou vstřiky, ( to jsou ty tlusté černé hadice vedoucí do válců?) Zkoušel jsem vytáhnout fajfku od svíčky, ale nešlo mi to, nevím, jakou silou, aby mi káblík nezůstal v ruce- já mám obavu si jen utáhnout brzdu na kole, trauma z dětství, kdy jsem v roce 1984 dotahoval brzdu na favoritu tak pevně, až se mi zlomil šroub, pak nebyl celý prázdniny k sehnání a já si jej nechal dělat jako melouch u soustružníka.
no mě to po zimně taky motorem točilo, ale né dostatečně rychle.Baterka sice nějakej proud dávala ale byla prostě mrtvá. Taky jsem bádal čím to může být. Svíčky jiskřily (ale asi né dostatečně) a zároveň byly i mokrý jak to tam nen benál pořád stříkalo.Tak jsem koupil novou baterku a točil a točil a točil a chytla.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 09.05.2011 11:12
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
Mardock napsal:
prouky napsal:
bohumil napsal:
nabíjet gelovku obyčejnou nabíječkou vadí.jestli se ti při startování vynulujou hodiny tak je det.Vytahni vstřiky,po vysunutí té plechové závlačky je vytahneš.Zatoč motorem esli stříká.Pak vytahni fajky ze svíčkama esli to jiskří.Esli to šecko fuguje tak to musí jet.
tak ona motorem točí, ale nevím jestli dostatečně rychle!
....já jsem technikou nepolíbený, nevím, kde jsou vstřiky, ( to jsou ty tlusté černé hadice vedoucí do válců?) Zkoušel jsem vytáhnout fajfku od svíčky, ale nešlo mi to, nevím, jakou silou, aby mi káblík nezůstal v ruce- já mám obavu si jen utáhnout brzdu na kole, trauma z dětství, kdy jsem v roce 1984 dotahoval brzdu na favoritu tak pevně, až se mi zlomil šroub, pak nebyl celý prázdniny k sehnání a já si jej nechal dělat jako melouch u soustružníka.
no mě to po zimně taky motorem točilo, ale né dostatečně rychle.Baterka sice nějakej proud dávala ale byla prostě mrtvá. Taky jsem bádal čím to může být. Svíčky jiskřily (ale asi né dostatečně) a zároveň byly i mokrý jak to tam nen benál pořád stříkalo.Tak jsem koupil novou baterku a točil a točil a točil a chytla.
baterka je 2009 gelovka origo BMW, ale byla vyšťavená do mrtě, ani čerpadlo nezabzučelo, nabíjel jsem ji asi 12 hodin, pak jsem startoval, to se trochu vybila, a tak jsem ji dal znovu asi na 8 hodin - připomínám normální nabíječka, ne gelová. A zdá se mi, že to moc rychle netočí, ale není to zas takový líný otáčení. Tak nevim.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 09.05.2011 11:24
Příspěvků: 845 Registrace: 28.07.09
prouky napsal:
Mardock napsal:
prouky napsal:
bohumil napsal:
nabíjet gelovku obyčejnou nabíječkou vadí.jestli se ti při startování vynulujou hodiny tak je det.Vytahni vstřiky,po vysunutí té plechové závlačky je vytahneš.Zatoč motorem esli stříká.Pak vytahni fajky ze svíčkama esli to jiskří.Esli to šecko fuguje tak to musí jet.
tak ona motorem točí, ale nevím jestli dostatečně rychle!
....já jsem technikou nepolíbený, nevím, kde jsou vstřiky, ( to jsou ty tlusté černé hadice vedoucí do válců?) Zkoušel jsem vytáhnout fajfku od svíčky, ale nešlo mi to, nevím, jakou silou, aby mi káblík nezůstal v ruce- já mám obavu si jen utáhnout brzdu na kole, trauma z dětství, kdy jsem v roce 1984 dotahoval brzdu na favoritu tak pevně, až se mi zlomil šroub, pak nebyl celý prázdniny k sehnání a já si jej nechal dělat jako melouch u soustružníka.
no mě to po zimně taky motorem točilo, ale né dostatečně rychle.Baterka sice nějakej proud dávala ale byla prostě mrtvá. Taky jsem bádal čím to může být. Svíčky jiskřily (ale asi né dostatečně) a zároveň byly i mokrý jak to tam nen benál pořád stříkalo.Tak jsem koupil novou baterku a točil a točil a točil a chytla.
baterka je 2009 gelovka origo BMW, ale byla vyšťavená do mrtě, ani čerpadlo nezabzučelo, nabíjel jsem ji asi 12 hodin, pak jsem startoval, to se trochu vybila, a tak jsem ji dal znovu asi na 8 hodin - připomínám normální nabíječka, ne gelová. A zdá se mi, že to moc rychle netočí, ale není to zas takový líný otáčení. Tak nevim.
zkusim ty svíčky, ale ty vstřiky?
dle toho popisu je baterku určitě po smrti. Já to měl úplně stejný. S novou baterkou ti ten startér bude točit jak splašenej. Mě to taky točilo ale po 6ti kratších pokusech vždycky začlo cvakat relátko. Ta baterka na probuzení ze zimního spánku jednoduše nestačila. Myslím, že kdybych tam teď vrazil tu starou tak by to asi chytlo, ale po zimě ani náhodou.
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 09.05.2011 13:34
Příspěvků: 3877 Registrace: 10.02.07
Baterka po smrti být může, gelovky nemají rády vybití, gel ztvrdne a je hotovo. Na druhou stranu GS točilo na startér vždycky míň než jiné značky a pokud to točí aspoň trošku souvisle, pokud je motorka jinak v pořádku, tak chytne. Nicméně:
- můžeš dát novou baterku, asi bych to zkusil nejdřív
- můžeš se kouknout po skříplých hadicích (nevím proč se na to ptáš místo abys to zkontroloval:-):-))
- s nabitou baterkou můžeš zkontrolovat jestli svíčky dávají jiskru
- pokud bude vše předchozí v pořádku a jsi technikou nepolíbený jak píšeš, nalož to a jeď s tím do servisu, ona to bude sice prkotina, ale aspoň nebudeš dlouze bádat a budeš jezdit.
Přeji brzkou opravu:-):-)
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 12.05.2011 09:19
Příspěvků: 982 Registrace: 29.07.08
12V 19Ah 170A startovací proud, to je baterka do BMW (vedou jí tak i japonci )
Jinak souhlasím s ostatními, k té baterce ses moc hezky nechoval a je otázka jestli ona se teď nechová nehezky k Tobě.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 12.05.2011 10:43
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
MotoPaja napsal:
12V 19Ah 170A startovací proud, to je baterka do BMW (vedou jí tak i japonci )
Jinak souhlasím s ostatními, k té baterce ses moc hezky nechoval a je otázka jestli ona se teď nechová nehezky k Tobě.
-Díky, objevil jsem dnes vlákno, kde se řešilo jakou baterku do 1150 gs.
-Ale, jak hezky nechoval? (ani nevím, kdo mi to kdy psal!) Je to gelovka, bezúdržbová!
-Jak jsem však z vlákna zjistil, žádná baterka nevydržela nabitá (resp. schopná natočit motor) přes zimu bez udržování na nabíječce. To mě trochu překvapilo, ale je to zkušenost pro příště.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 12.05.2011 11:27
Příspěvků: 982 Registrace: 29.07.08
prouky: no tak existuje jedno pravidlo (staré jako autobaterie sama) - přes zimu nabíjet maximálně 1x za 2 měsíce, Pb aku se vybíjí, jako každý jiný akumulátor, takže je potřeba ho dobíjet (v případě Pb je to pikantnější v tom, že se mění hustota elektrolytu v závislosti na nabití, takže vybitá baterka Ti může zamrznout-roztrhnout se apod.)
Navíc myslím že nabití baterky po zimě je naprosto elementární zažitá praktika ne? Bez ohledu na to, jestli jí pravidelně dobíjíš nebo ne.
A že ses k ní hezky nechoval je o tom nabíjení. Jednak jí musíš nabíjet a udržovat nabitou (a ideálně v teple) a druhak gelovku musíš nabíjet nabíječkou, která je na to dělaná. Když přebiješ obyč. kyselinovou tak se nic nestane, ono se odpaří trochu vody a sranda, trochu přebití snesou i bezúdržbovky, ale gel to opravdu nesnese, protože se tam nemá co odpařit a jak rekombinovat.
Upravil MotoPaja dne 12.05.2011 11:28
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 07.07.2011 11:22
Příspěvků: 1025 Registrace: 24.08.09
Čest mé, a já doufám že i ostatních jedenáctek zachráněna - bylo to nedostatečně nabitou baterkou!
Důležitý poznatek snad ne jen pro mě - zcela vybitou gelovou baterku nabíjet 8 - 12 h. obyčejnou nabíječkou je na roztočení 1100 prostě málo.
nechce chytit má 1100GS po instalaci nabité baterie a vyčištění KN filtru - vyřešeno!
Přidané 10.07.2011 12:09
Příspěvků: 982 Registrace: 29.07.08
prouky: je dobře že se to vyřešilo, ale nejde o to jestli to nabíjíš obyčejnou nebo neobyčejnou nabíječkou, jde o to kolik ta nabíječka dává proudu, tím se určuje za jak dlouho tu baterku nabije
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?