To, že v BMW mění celé mě vubec nepřekvapuje, protože je to pro ně prostě jednodušší. Nastavení vůlí je podle mě nutné pouze, když se sypne i pastorek, ale pokud řešíš pouze hlavní ložisko a jehlové, tak se mi to nějak nezdá. Je to všechno napřesno. Je to ročník 2009, záruka vypršela v lednu, jezdil jsem do Polska do Bielskej. Každopádně, když jsem to včera rozlisoval, tak je celý problém v bordelu a vodě, ve které to ložisko stálo. Bylo tam bahno ještě z jarní Oravy.
Jirka
Agent napsal:
Každopádně, když jsem to včera rozlisoval, tak je celý problém v bordelu a vodě, ve které to ložisko stálo. Bylo tam bahno ještě z jarní Oravy.
No jo, co by taky člověk za těch trapných 350-400 tisíc chtěl...
Je to holt jenom GS (Gelaende - Strasse), ne UW (UnterWasser) __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
mám taky 2009, za dva roky jsem najel 60 000km, hodně v off a s kardanem nemám jediný problém. Rozhodně bych u BMW zkusil uplatnit kulanci. 22tis je fakt málo a voda tam nemá co dělat, to byla chyba už někde z výroby. V Bielsko B. Ti určitě vyjdou vstříct.