Moc gratuluju a rekl bych, ze dobra volba. Pro me 1200 zatim nepripadala v uvahu (kvuli penezum), 1100 zase uz mi pripadala stara a z 1150 jsem vybral presne to, co Ty. Jen jsem nemel kliku na ty barvy, ale uz jsem premyslel koupit nadrz a prelakovat zbytek. Tak at slouzi, tesim se, az se nekde potkame.
____________________
ex: BMW R1100S
ex: BMW R1150GS
morabo napsal:
Mimochodem, co to vůbec bylo konkrétně za výročí?
60. výročí atentátu na Reinharda Tristana Eugena Heydricha, kterého obdivovali, ale zároveň se zřejmě obávali dokonce i Hi+Hi... __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
xavier napsal:
Docela odvaha koupit motorku na ktere jsi se nikdy ani neprojel,zvlast u tak divny motorky s Boxerem.
Gratuluju k vyberu,je to dobra volba a v tehle barvach je nejhezci.
To, že mi ty divný motorky s boxerem sedí ze všeho nejvíc jsem si už ověřil. Na různých 12kách (starší, novější, gsa, s esou, bez, RTčko atd) jsem jel hodněkrát a i s ohledem na různá srovnání, co tu občas někdo píše (raptor: díky za článek ), jsem si udělal názor, že právě ty vlastnosti, co se mi líbí, jsou stále podobný.
A JSOU!
Dneska jsem najel asi 80km, s kuframa, sám i ve dvou, pomalu i svižněji, ve městě i mimo a už za ten kousek bych řekl, že výrazně srůstám. (mimochodem už podruhé první jízda na nové motorce vedla přímo do Touratechu... ) Jinak rozdíl od mladších sestřiček prakticky není bez přímého srovnání postřehnutelný, krom toho, že 1150 jde líp od úplně nízkých otáček, vlastně hodně podobně jako nový DOHC motor, ale dlužno přiznat, že ta lehkost vytáčení a naléhavost ve vysokých otáčkách jí chybí. Ale to mi ani nějak neva a určitě by se tomu dalo i pomoct. Jo a nevím jestli se mi to nezdá, ale asi má delší 6ku. No a toť vše. Takže jednoduše naprostá spokojenost a splnění jednoho snu a snad i začátek jednoho šťastného partnerství .
Ivo Bohuslav napsal:
To je dobře, že za to můžu. Už si dělá růžová helmička řidičák?
Uvidíme, zatím si chrochtá na novém sedátku. Fakt hodně. Mimochodem bych řekl, že 1150 teda v pohodlí sedel ve standartu všechny 12ky překonává
Jinak ještě jednou děkuju všem za gratulace, cením si toho a neskromně přiznávám, že mně Vaše podpora potěšila. Díky kluci a budu se těšit, až se potkáme někde na cestách i necestách.
Upravil morabo dne 25.09.2010 05:16
Maiali nel Fango!
..asi nemuze samou radosti dospat...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Taky gratuluju Poprvé jsem se na BMW GSA svezla letos na jaře, když ji Vodník koupil. Nalákali mne rovnou na sraz do Garmishe. Nakukali mi, že je to kousek, asi jako na Moravu. Bylo to sice kousek dál, ale jízda byla výborná, za dva dny s projížďkou po Alpách 1200 km. Počasí vyšlo, takže super víkend. Poslední víkend v červenci jsme měli naplánovanou dovolenou po Čechách, zkončili jsme v Chorvatsku na Pagu. Zpátky jsme ráno vyrazili a večer byli v Krumlově. Zase super dovolená a super motorka. Udělal si dobře
Upravil Vodnice dne 26.09.2010 20:18
Kdo jede ten maže
morabo napsal:
Jinak rozdíl od mladších sestřiček prakticky není bez přímého srovnání postřehnutelný, krom toho, že 1150 jde líp od úplně nízkých otáček, vlastně hodně podobně jako nový DOHC motor, ale dlužno přiznat, že ta lehkost vytáčení a naléhavost ve vysokých otáčkách jí chybí. Ale to mi ani nějak neva a určitě by se tomu dalo i pomoct. Jo a nevím jestli se mi to nezdá, ale asi má delší 6ku. No a toť vše. Takže jednoduše naprostá spokojenost a splnění jednoho snu a snad i začátek jednoho šťastného partnerství .
Opravdu hodně tomu motoru pomůže, když vyndáš katalyzátor.. ona lehkost vytáčení se ti okamžitě dostaví.
Delší šestka, pokud ji máš, je značená Ečkem na FID.
Ohledně sedla je zajímavý, že kamarád si sedlo na 1200gsa pochvaluje, že tak pohodlné ještě neměl
Já zrovna pokoukávám po jiném sedlu, protože to origo po delší jízdě tlačí, je moc vypouknuté.
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Tak se rok s rokem sešel - pravda, trochu jsem to o pár dní přešvihl - a je tu drobné zhodnocení. Jediné čeho lituju, že jsem se nerozhoupal dřív a ani ke 12ce, mně momentálně nic nepudí, jsem prostě spokojen . K těm původním 15 tisícům co měla od Olafa za 8 let jsem přidal dalších 20, takže jsem už na ní strávil nejvíc času ze všech, už je to prostě moje motorka. A zažili jsme toho za ten rok hodně, nazuli 7ks pneu, vyhráli svojí kategorii v XL rally při Traveleventu (kdo po čase zjistí, že jsme byli jediní, kdo jel se spolujezdcem ), viděli Alpy i moře a odjeli nesčetněkrát do práce i z práce. Trochu jsem jí i ublížil, prohlubeň v nádrži je toho svědkem. Ale jinak o ní pečuju svědomitě a pravidelně ji meju v brodu . Vůbec teď offroadíme dost, mnohem víc, než když jsem míval motorku se 150 kg . Prostě stačí využít trochu zkušeností, zahodit předsudky o velkých, těžkých strojích, dobře obout a další rozměr GS, to G, se skutečně projeví. Jezdit jen po silnicích by mi už dnes přišlo strašná škoda, takže vzkaz pro Vás, co váháte s offroadem: Neboje, přezujte, případně se někde trochu proškolte a koukejte objevovat nové dimenze, stojí to za to . Co se týká výbavy, tak tam mám ještě mezery, zatím jsem se ještě nedostal ani k pořádným kufrům, čeká mně podvozek a taky dořešit plexi/kokpit (i když po poslední úpravě s ruční frézou mně zrovna tohle už tolik netrápí). Jo a taky by se hodily míň klouzavý sedla, pohodlí OK, ale jezdíme po sedlech se ženou opravdu nezdravě...
Když to ale všechno shrnu do jedné věty, musím jednoduše té naší pruhované GS poděkovat za spoustu super zážitků a nezbývá než těšit se na další.
Upravil morabo dne 28.09.2011 07:49
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Tak se rok s rokem sešel - pravda, trochu jsem to o pár dní přešvihl - a je tu drobné zhodnocení. Jediné čeho lituju, že jsem se nerozhoupal dřív, a ani ke 12ce mě momentálně nic nepudí, jsem prostě spokojen . K těm původním 15 tisícům co měla od Olafa za 8 let jsem přidal dalších 20, takže jsem už na ní strávil nejvíc času ze všech, už je to prostě moje motorka. A zažili jsme toho za ten rok hodně, nazuli 7ks pneu, vyhráli svojí kategorii v XL rally při Traveleventu (kdo po čase zjistí, že jsme byli jediní, kdo jel se spolujezdcem ), viděli Alpy i moře a odjeli nesčetněkrát do práce i z práce.
Tak to má být!
Gratulace Tobě, že Ti mašina dělá velkou radost, i tomu stroji, který je určitě v dobrých rukou. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)