petrs napsal:
Projed se na 650 at poznas poradny zrcatka.... Hubenej nehubenej, proste je s nima lip videt
no mne treba ty na 12ce a tusim i 1150 sedli trochu min, nez osmikilovy.
Asi jste proste moc vyzrany
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
Projed se na 650 at poznas poradny zrcatka.... Hubenej nehubenej, proste je s nima lip videt:)
Je to tak. nad/podváha s tím nemá co dělat. Leda že by neměl ramena. Jde spíš asi o ten blbej tvar a malou plochu zrcátek. Zkusím si s tím ještě pohrát nakloněním celého držáku vpřed či vzad... uvidím. Přišlo mi, že na tom půjčeném kusu jsem tehdy žádný problém neměl. Ale nejsem si jistej, jestli tam nebylo to rozšíření od TT.
Tak už jsem se docela zžil s tím pravým blinkrem a jedinej probém teď nastává při přestupu do auta, kdy už jsem si několikrát při odbočení v pravo zapnul stěrače.
Tak čekáme na první fotky z nějakého offroadu kámo
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Tak jsem zde taky a abych nebyl jenom čumil něco přidávám. Po cca 4000km můžu jen výše uvedené potvrdit a zadek večer po celodenním cestování skutečně protestuje. Rozhodnutí pro tuto motorku z důvodu její výšky a stavu mé páteře (zhuntované ploténky), posed na naháči mě likvidoval po hodině. I když jsem vždy tvrdil, že jen silnice ( kvůli páteře), s tou motorkou se to nedá-začíná mi ujíždět i mimo.
Ještě poznatky - plexi GIVI a blastry Motech v krajní poloze řidítek narážejí - budu to muset řešit asi výřezem, otočení ovládačů blinkrů směrem dolů (teď je nevidím) zlepšilo jejich ovladání.
Tak už i já jsem majitelem 800ky první dojmy po přestupu z dakara skvělé, teda až na to ovládání blinkrů to je teda unikum ale to je o zvyk.
kim přiložený následující obrázek:
Pročítal sem nějaké hodnocení vlastníků na motorkářích a byli tam i názory že se na ty blinkry nedá zvyknout ;ještě že je tam nenapadlo dávat dvě řadicí páky a třetí pro neutrál no ale beru to jako nutné zlo,jinak všechno bezva ,proti dakaru mi to přijde ovladatelnější, a barva se mi líbí to jo až na maličkost že na černé bude vidět každá kapka,ale to je detail,jinak-
kim napsal:
Tak už i já jsem majitelem 800ky první dojmy po přestupu z dakara skvělé, teda až na to ovládání blinkrů to je teda unikum ale to je o zvyk.
Pokud je to stejny jako u 1150, tak jsem si na to zvykl hodně rychle, a ted mi to prijde daleko lepší než klasika na všem ostatním. Mám zas podobný problém, když mi někdo ted půjčí mašinu s klasickým ovládáním blinkrů.
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
I já gratuluji k rozumnému výběru, včetně barvy . Doporučuji si pohrát s ovládači na řídítkách a najít nejvhodnější polohu-pak to jde snadno. Co mně na ni od prvního dotyku nejvíce fascinovalo byl plyn - k tomu laďák a dravec je na světě. Přeji hodně šťastných kilomtrů, kolem komínů už to smrdí a klouže, zvěř na lesních silnicích vylezá na silnice. Včera jsem už ji spíše trápil, ale asi díky tomu jsme dojeli jen zabláceni.