rop napsal:
Všichni vědí, že účinnost předních brzd je několikanásobně vyšší. Z mého pohledu ale omezují manevrovací manévr. Mám to asi z lyží, kdy hledám jinou cestu než brždění a někdy i za pomocí smyku zadním kolem měním směr(abs nemám). To nejhorší ale je, když "pán doktor se kochá krajinou".
ja povazuju vyhejbaci manevr samozrejme za nedilnou soucast reseni krizovky... akorat ne vzdycky je na to prostor.. nekdy se nestacis ani leknout.
Prave proto se bojim kontinualniho rovneho jezdeni... kdyz zatacis, mas rychlejsi reakci.
Bohuzel.. brzdeni ciste zadkem je.. zvlast pokud se zablokuje.. JAK SÁNĚ.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rop napsal:
Všichni vědí, že účinnost předních brzd je několikanásobně vyšší. Z mého pohledu ale omezují manevrovací manévr. Mám to asi z lyží, kdy hledám jinou cestu než brždění a někdy i za pomocí smyku zadním kolem měním směr(abs nemám). To nejhorší ale je, když "pán doktor se kochá krajinou".
ja povazuju vyhejbaci manevr samozrejme za nedilnou soucast reseni krizovky... akorat ne vzdycky je na to prostor.. nekdy se nestacis ani leknout.
Prave proto se bojim kontinualniho rovneho jezdeni... kdyz zatacis, mas rychlejsi reakci.
Bohuzel.. brzdeni ciste zadkem je.. zvlast pokud se zablokuje.. JAK SÁNĚ.
stepan napsal:
Ty WOE Hicksi, ty jseš úplnej Hodža teoretik
hele ne*er, joo? Vzhledem k tomu, ze jezdim denne stredni cechy + celou Prahu a to 2x, tak tech okamziku, kdy se NEKDO pokousi mne sestrelit.. pripadne NECO... je pomerne dost.
Jezdeni pomalu a rovne se mi proste neosvedcilo, to same nemit prst na brzde.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ohledně tématu, jeden dva prsty na brzdě mám ve městě skoro furt, to samý spojka. Nikdy nevíš kdo ti vlítne do cesty a kterýmu bláznivýmu chodci obtiskneš pneu na záda Mimo město to tam tolik nedávám. Ruce mě nebolej a karpatský tunely taky nemám...
~ R1100GS ~
Na moto teprve začínám, ale zjistil jsem, že ve městě mám prsty na páčkách taky skoro pořád.
Po přečtení diskuze mě ale napadla otázka, o kterých dvou prstech je vlastně řeč
Podle stavitelných páček to vypadá, že ukazovák z prostředníkem, ale já používám prsteník s malíkem. Asi reflex z kola
Nějak si nedovedu představit kontrolu plynu posledními dvěma prsty. Taky umáčknout spojku na jedenáctce někde v půlce páčky je docela fuška...
Asi máš slabý prsty na levý ruce Ba ne, to tam je jen pro sichr, když řadíš tak jich tam dáváš víc. Ale když ti tam někdo vlítne a ve stresu to zmáčkneš, neboj se že bys to dvěma prstama nezvlád, v tom úleku máš najednou stisk jak schwarz&****... A jinak na brzdě ukazovák a prostředník. Kolo mi ukradli, pořídil jsem GS
Upravil no_-_name dne 04.12.2011 23:12
~ R1100GS ~
Chtěl jsem se zeptat zkušenějších, jestli je možné na Dakarce dosáhnout toho, abych páčky utáhl dvěma prstama. Brzdová není problém, ale chtěl bych, aby i spojka šla lehoulince. Neexistuje nějaká zpřevodovaná páčka?
PeDR napsal:
Mediku, ty ****e, nauč se brzdit předkem, jinak příjdeme brzo o kamoša. Zadek vůbec nebrzdí.
Já to umím, jenom jsem línej A navíc při kochání bych asi stihl i zastavit i "na pekaře" adek jsem uvařil myslím na Triglavu, když jsem sjížděl dolů a jenom si tak lehce dobržďoval, co už nepobral motor. Kochal jsem se a zapomněl, že mám plné kufry a velitelku sebou a to už bylo na ten jeden zadní kotouček moc. A od posledně u Vevise mám vyzkoušeno, že co neubrzdím, to uřvu. Akorá jsem potom skoro tejden zticha, což okolí kvituje s povděkem.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
no_-_name napsal:
Ohledně tématu, jeden dva prsty na brzdě mám ve městě skoro furt, to samý spojka. Nikdy nevíš kdo ti vlítne do cesty a kterýmu bláznivýmu chodci obtiskneš pneu na záda Mimo město to tam tolik nedávám. Ruce mě nebolej a karpatský tunely taky nemám...
Jsi šťastný člověk. Přesně to, co nemáš, já mám. A pěkně rozhašený.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
xHackerM napsal:
Chtěl jsem se zeptat zkušenějších, jestli je možné na Dakarce dosáhnout toho, abych páčky utáhl dvěma prstama. Brzdová není problém, ale chtěl bych, aby i spojka šla lehoulince. Neexistuje nějaká zpřevodovaná páčka?
Existuje posilavač prstů Nijak jsem o tom nepřemýšlel,ale na 1100GS spojku "utáhnu" v pohodě dvěma prsty. Dakar by neměl být náročnější. A taky je to o zvyku a tréninku. Když jsme jeli Černou Horu, tak první 3 dny nás bolely ruce. Kamaráda s Transalpem víc a bylo to od spojky, jak člověk v podstatě v kuse řadil. 4 den a dál už to bylo v pohodě.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
xHackerM napsal:
Chtěl jsem se zeptat zkušenějších, jestli je možné na Dakarce dosáhnout toho, abych páčky utáhl dvěma prstama. Brzdová není problém, ale chtěl bych, aby i spojka šla lehoulince. Neexistuje nějaká zpřevodovaná páčka?
Existuje posilavač prstů Nijak jsem o tom nepřemýšlel,ale na 1100GS spojku "utáhnu" v pohodě dvěma prsty. Dakar by neměl být náročnější. A taky je to o zvyku a tréninku. Když jsme jeli Černou Horu, tak první 3 dny nás bolely ruce. Kamaráda s Transalpem víc a bylo to od spojky, jak člověk v podstatě v kuse řadil. 4 den a dál už to bylo v pohodě.
Když já už si zvykám, co tu motorku mám a furt nic, heleď... Na silnici pohoda, ale v terénu mi to trošku dělá problémy...
xHackerM napsal:
Chtěl jsem se zeptat zkušenějších, jestli je možné na Dakarce dosáhnout toho, abych páčky utáhl dvěma prstama. Brzdová není problém, ale chtěl bych, aby i spojka šla lehoulince. Neexistuje nějaká zpřevodovaná páčka?
Na dvouventilu jsem to viděl. Jmenuje se to EZ-Clutch
Ale musí to bejt dobře seštelovaný, dráha spojky je pak poloviční
Upravil no_-_name dne 05.12.2011 09:38
~ R1100GS ~
PeDR napsal:
Mediku, ty ****e, nauč se brzdit předkem, jinak příjdeme brzo o kamoša. Zadek vůbec nebrzdí.
Já to umím, jenom jsem línej A navíc při kochání bych asi stihl i zastavit i "na pekaře" adek jsem uvařil myslím na Triglavu, když jsem sjížděl dolů a jenom si tak lehce dobržďoval, co už nepobral motor. Kochal jsem se a zapomněl, že mám plné kufry a velitelku sebou a to už bylo na ten jeden zadní kotouček moc. A od posledně u Vevise mám vyzkoušeno, že co neubrzdím, to uřvu. Akorá jsem potom skoro tejden zticha, což okolí kvituje s povděkem.
boze, boze...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
xHackerM napsal:
Chtěl jsem se zeptat zkušenějších, jestli je možné na Dakarce dosáhnout toho, abych páčky utáhl dvěma prstama. Brzdová není problém, ale chtěl bych, aby i spojka šla lehoulince. Neexistuje nějaká zpřevodovaná páčka?
Existuje posilavač prstů Nijak jsem o tom nepřemýšlel,ale na 1100GS spojku "utáhnu" v pohodě dvěma prsty. Dakar by neměl být náročnější. A taky je to o zvyku a tréninku. Když jsme jeli Černou Horu, tak první 3 dny nás bolely ruce. Kamaráda s Transalpem víc a bylo to od spojky, jak člověk v podstatě v kuse řadil. 4 den a dál už to bylo v pohodě.
Když já už si zvykám, co tu motorku mám a furt nic, heleď... Na silnici pohoda, ale v terénu mi to trošku dělá problémy...
tak cvic s gumovym krouzkem... je to dobry. Pouzivam kazdy druhy den. Mit silu v prstech se hodi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2