Vjetrnik napsal:
ro Raptor: co bys asi získal? Vyšší zdvihy (dráhu odpružení)....což u endura je vždy výhoda, víme?
Jak píše Vjetrnik... získáš tím prostě vyšší zdvihy, v terénu k nezaplacení a na silnici to je pohodlnější...
Je to za stejnou cenu a člověk tím získá prostě podvozek, kvůli kterýmu si lidi kupujou Advenčra a navíc, když bych jednou chtěl třeba přejít na ADV ( což by mi teď už asi nic nepřineslo ), tak mám už pro něj tlumiče.
vevis napsal:
Jde taky o to,jestli pak nebudes muset poresit delku stojanů.Myslim ze bocni urcite.
Je potřeba prodloužit o cca 2cm boční stojan, já to provizorně udělal dřevěnou destičkou pod rozšiřující botičku. Přes zimu to mám v plánu řešit nějak sofistikovanějš. Stejná úprava je nutná např, když dáš dopředu 21" kolo.
Hlavní stojan je samozřejmě taky kratší, ale tam to není tak kritický, pouze na trávě už to nedrží, jak by mělo. Na asfaltu se to ale lépe dává na stojánek a i ze stojánku dolů to dostanu sám, když mám motorku naloženou na dovolenou, což jsem dříve často potřeboval pomoc.
Na hlavním stojanu jsou obě kola na zemi, ale stačí dát pod stojan prkýnko a můžou se vesele sundavat obě kola.
Upravil stepan dne 09.12.2011 11:19
Já jsem u 1150 nechal navařit na konce nožiček hlavního stojanu takové kovové prodloužení a boční jsme prodloužili trubkou, kde jsme pro jistotu zavařili jednu trubku dovnitř, takže tam je jakoby osazení, aby to nebylo jen natupo. Je tam velký tlak, tak aby to nepraskalo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
U mně je to asi tak, když jsem měl možnost vyměnit zadek 1150 za 1150 adv tak jsem to udělal, úžasná změna společně s prog. pružinou. Dneska se vracím zpět při totální výměně podvozku na obyč 1150 z důvodu své psí výšky (176 cm ). Pro někoho možná normál. Na silnici není problém dokonce ani off pokud motorka jede, ale jakmile řeším něco jako došlap při zastavení je každý centimetr výšky navíc znát a při tak těžké motorce a ještě naložené. A to nejsem začátečník a díky své motokrosařské minulosti nejaké zkušenosti z jízdou v terénu snad mám. Je to na zvážení každého. Jinak bočák jsem řešil stejně jako Tomáš, výztuhou. Jakmile mi dorazí vše nové bude k dispozici zadní tlumič plus prog. pružina Hyperpro za rozumný peníz, kdyby měl někdo zájem.
Joe napsal:
U mně je to asi tak, když jsem měl možnost vyměnit zadek 1150 za 1150 adv tak jsem to udělal, úžasná změna společně s prog. pružinou. Dneska se vracím zpět při totální výměně podvozku na obyč 1150 z důvodu své psí výšky (176 cm ). Pro někoho možná normál. Na silnici není problém dokonce ani off pokud motorka jede, ale jakmile řeším něco jako došlap při zastavení je každý centimetr výšky navíc znát a při tak těžké motorce a ještě naložené. A to nejsem začátečník a díky své motokrosařské minulosti nejaké zkušenosti z jízdou v terénu snad mám. Je to na zvážení každého. Jinak bočák jsem řešil stejně jako Tomáš, výztuhou. Jakmile mi dorazí vše nové bude k dispozici zadní tlumič (1150 Adv) plus prog. pružina Hyperpro za rozumný peníz, kdyby měl někdo zájem.
Joe napsal:
U mně je to asi tak, když jsem měl možnost vyměnit zadek 1150 za 1150 adv tak jsem to udělal, úžasná změna společně s prog. pružinou. Dneska se vracím zpět při totální výměně podvozku na obyč 1150 z důvodu své psí výšky (176 cm ). Pro někoho možná normál. Na silnici není problém dokonce ani off pokud motorka jede, ale jakmile řeším něco jako došlap při zastavení je každý centimetr výšky navíc znát a při tak těžké motorce a ještě naložené. A to nejsem začátečník a díky své motokrosařské minulosti nejaké zkušenosti z jízdou v terénu snad mám. Je to na zvážení každého. Jinak bočák jsem řešil stejně jako Tomáš, výztuhou. Jakmile mi dorazí vše nové bude k dispozici zadní tlumič plus prog. pružina Hyperpro za rozumný peníz, kdyby měl někdo zájem.
Já jen doplním, že měřím podobně, cca 175 a problémy v terénu jsem měl se starým podvozkem, zatímco s Ohlinsema na ADV jsem na tom daleko lépe.
Chci se zeptat, kdy asi tak bude možný omrknout na živo ty tlumiče Tractive? Popřípadě kdy půjdou objednat? ¨
Nakonec sem se rozhod, že na ně počkám abych třeba nelitoval, že sem koupil něco jinýho a taky mě trochu zmasíroval Milan
peet napsal:
Chci se zeptat, kdy asi tak bude možný omrknout na živo ty tlumiče Tractive? Popřípadě kdy půjdou objednat? ¨
Nakonec sem se rozhod, že na ně počkám abych třeba nelitoval, že sem koupil něco jinýho a taky mě trochu zmasíroval Milan
Kupovat tlumiče dnes, asi bych taky šel do Tractive místo Ohlins, kvůli možnému budoucímu rozšiřování funkcí.
Výroba jede, na většinu pro BMW už máme objednací čísla, nejsou ještě ceníky a počítám, že objednávat se bude někdy koncem ledna.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...