No tak to máš pravdu. Jako u každé nabíječky musíš zachovat polaritu. Takže na kolík samce (hehe) musíš připojit + a na objímku - respektive kostru. Pro jistotu si pak vyveď každý pól jinou barvou drátu, ať se ti to neplete.
Já to mám vyřešený úplně pro blbý Ježíšek loni přinesl OPTIMATE 6, ta má jakýsi vlastní konektor, na který se dají připojovat různé koncovky (standardně přiloženy 1) krokodýlky a 2) něco, co se namontuje na motorku) já jsem si ale dokoupil koncovku na zapalovač (má to normální i redukovanou) a Tonda mi namontoval na motku na to známé místo (nádrž pod řídítky) krytou zásuvku no a teď jen semo tamo po jízdě bodnu nabíječku do 220 V zásuvky a zástrčku do zástrčky na motce a ani nad tím nějak nemusím přemýšlet - OPTIMATE pracuje sama ...
Tom