Jediný co v návodu nepsaly bylo za jak dlouho se dá kolo nafouknout a jet dál. Tak sme prostě tak ňák čekaly, ale funguje jim to jinak dobře.
Napadlo mě že i knoty co maj klasicky v pnuservisu by nemusely být špatný. Ta osmička ze sady se nám trhala.
Robert přiložený následující obrázek:
[119.17Kb]
Upravil Robert dne 21.04.2008 21:02
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Ahoj, tak jsem dal dnes GeeSko trosku do kupy po te bahenni lazni. Dostalo radne zabrat. Blato jsem nasel i uvnitr zadniho blinkru! Ani nevim,jak se tam dostalo... Cca pul litru oleje / TWS - sakra / jsem vypustil z prepadu pod sedlem. Uz vim proc jsem cudil jak dvoutakt. Nevim jak to ma resene 1200, ale radeji bych se na to mrknul.
Dost me depta to silene vicko na levem valci pro doliti oleje. Je to pekne blbe resene a musim si vzdy dam majzla, aby mi dovnitr nenapadal bordel.
Jinak diky vsem zucastnenym za prima den! Doufam, ze to nebylo naposled!?
Robert napsal:
Jediný co v návodu nepsaly bylo za jak dlouho se dá kolo nafouknout a jet dál. Tak sme prostě tak ňák čekaly, ale funguje jim to jinak dobře.
Napadlo mě že i knoty co maj klasicky v pnuservisu by nemusely být špatný. Ta osmička ze sady se nám trhala.
Trhala se protože je někdy v tom očku zavaděče grot z výroby. To jsem poznal i z fotek,že jste jí tam cpali na druhej pokus obráceně. Je taky dobrý to tělísko druhou rukou natáhnout aby se protáhlo a tím pádem zmenšilo průměr. Pak tam líp jde,ale to v návodu neni. To jsou poznatky z praxe. Navíc pro dílenský použití se prodává jinej zavaděč,kterej to dělá všechno sáma líp se s tím manipuluje.
A nafouknout se to může hned. Proto to tam asi neni napsaný. Použili jste jednu bombičku,nebo dvě? Jedna asi stačila ne?
Pátek jsem se ožral a probral až dneska,omlouvám se že jsem nenapsal.Bych tam asi chcípnul samý bahno,ale hlavně ze jste si to užili a dojeli domu pořádku a brambory taky.
Remarko:to víčko na olej mě taky sere,koupím od touratechu na klíč,ale stejně to budu muset porad utírat hadrem nebo omývat vodou.Akorát nechápu proč jsi mel přepadu pul litru oleje na víc…jsi přeli olej …to musím taky zkontrolovat
Roberte:koukám ani nemaž špinavou prdel od bahna tak to takový zahul nebyl co Jo kluci díky moc za fotky…super
Jo a jeste musim dodat, ze potom co jsem videl ten defekt a jeho opravu, tak si okamzite musim neco takoveho sehnat, bo zatim nic nemam a nevim co bych si v lese pocal...
taky jsem zvedavej kolik bombicek na to zadni kolo padlo?
dikes
To Pepe: hned u zadniho tlumice je na leve strane zespod takovy maly plastovy sroub. Je to nekde cca pod pojistkama. Kdyz casto padas a mas treba motorku vzhuru kolama / stalo se / tak ti pod vzduchovym filtrem protece olej. Nevim jak, ale protece. Proto je tam tento prepad nebo "nadrzka", kterou muzes nasledne vypustit. Z toho sileneho drandeni mi tam nateklo cca 0.5l. toz tak.
To EMILIO : Kdybych vynechal to závěrečný bahno do kterýho jsme vjely omylem a nechtěly se vracet tak Ralsko mi přišlo lepší než Milovice a určitě se tam vrátím.
Pro naučení základních návyků nebo ENDURO školu to je úplně ideální místo. Vyzkoušíš a ochutnáš tam všechny druhy lehčích i těžkých terénů, a to tolik a tak dlouho jak tě to bude bavit.
My jsme začaly jízdou po písku ( hlubší i tvrdý ) po rovinách ale i v kopcích.
Jako další byly louže které jsem se bál projíždět středem ale to jediné je správně a tam jsem se to naučil.
Třetí kolo byla tráva po rovině i do kopce.
Čtvrté kolo bylo kamení ( ale ne balvany - cca 3/5 cm ).
Páté kolo výjezdy + sjezdy kopců / cest.
Šesté kolo již zmiňované bahno v lehčí ale i HARDCORE formě.
Sedmé kolo větve pod kolama.
Osmé kolo rygoly na cestách
atd, atd, atd, atd.
Žádný hajný tě tam nehoní - to je blbost a pokud se ti nějaká cesta nezdá tak prostě odbočíš a jedeš jinou ( za celej víkend to ani projet nestihneš ). A pokud nechceš padat tak prostě nejezdíš do velkého bahna.
Za týden má být slunečno a 15 - 17 st. tak asi pojedu znova, ale tentokrát lehčeji než minule a včetně toho táboráku. Zastavim někde pod skálou a dám si pauzičku - takovej čundr na motorce.
Robert přiložený následující obrázek:
[162.12Kb]
Upravil Robert dne 21.04.2008 09:50
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Krásná práce pánové škoda že mě to nevyšlo,ale práce je holt práce snad to nebyla poslední výprava
to Emilio: příští sobotu to bohužel zase nedám, takže domů pojedeš nejspíš sám...
Sice se zpozdenim, jsem ted v Rumunsku a bez motorky , bych rad podekoval klukum (Robertovi, Petrovi a Ondrovi) za excelentni offroadove vykony. Nektere bahenni useky, zejmena v zaveru, byly opravdu na jarni rozjedeni vice nez vhodne. Nemohu nepripomenout stremhlavy pad doprostred potoka ci zapricenou motorku v bahnitych kolejich napric schilmo.
Ciste nahodou se sesli vsechny posledni 4 typy "GSek" F650, R1100, R1150 a R1200. A neda se jednoznacene rict, ktera byla v terenu lepsi a ktera horsi. Mile mne vsak prekvapila ta nejmensi a jeji bravurni jezdec.
Takze, kluci, diky za slusny offroad. Priste bych ale doporucoval neco narocenjsiho, at si shodime nejake to prebytecne kilo. Ale na jarni zahrati po zime to zase nebylo tak spatny.
Chapi ste borci!!! Klobouk (přilbu) dolů.... Mě se zpotily dlaně,jenom jak jsem si to prohlížel... :-)
Jenom dotaz: co tam měl obuté kolega na tom F 650???
Ďýky.
Mikes
Nově s KTM... :-)
Zblbnul jsem ho a dal tam to samé co já na GS 1200 = KARO T ( ASFALT i BAHNO ).
A musim ho pochválit taky, po rovince se sice pěkně vyvětral, ale v terénu se nadřel míň než my - pacholek jeden
Robert přiložený následující obrázek:
[19.91Kb]
Upravil Robert dne 26.06.2008 16:32
Asfalt nic moc, offroad sehr gutt und super.
Robert napsal:
Zblbnul jsem ho a dal tam to samé co já na GS 1200 = KATOO T ( ASFALT i BAHNO ).
A musim ho pochválit taky, po rovince se sice pěkně vyvětral, ale v terénu se nadřel míň než my - pacholek jeden
Ať si tam dá ščítek, třeba Wunderlich (seš za tím jak na skůtru...)
Mikes přiložený následující obrázek:
no hoši, musim uznat, že se mám co učit, ta půlhodina s váma mi stačila, ne že bych měl problémy projet, ale moje rychlost se významě lišila od tý vaší
říkám si hurikán
vorel napsal:
no hoši, musim uznat, že se mám co učit, ta půlhodina s váma mi stačila, ne že bych měl problémy projet, ale moje rychlost se významě lišila od tý vaší
Si z toho nic nedělej ty kokso,taky někdy nestíhám.Anebo když jedu jako poslední a praštím sebou tak než se zvednu,tak mi všichni ujedou