No po XR400R jsem hodně koukal ale myslím že ten podvozek bude asi fakt bida byl jsem zvyklej na enduro a cross motorky a tohle bude asi velký bláto....jinak si taky myslím super motorka-hlavně levný ježdění.
Ještě uvažuju o EXC300 ale 2T nevim jak bych zvládal jizní styl
To Darek/Milnosor je to takový ztělesnění představy o ideálním cestovním enduru. Chceme s tím jezdit ve dvou s přítelkyní turistiku UA a RO..EU. a solo takovou dálkovou divočinu s kamarádama (SER,LC8,690,LC4..dá se i slehkejma- když mají trpělivost )
Podívat teď není na co - je to jen taková hromádka plastůa zbytečností + probíhá údržba po 50k - spojka, ventili, rozvody.... ale tak měsíc dva už to bude chytat ten správnej nádech dobrodružství . Ale budou k idění stavby Stage 1 taky tak doměsíce....
Dakar 650, HusaberG
No po XR400R jsem hodně koukal ale myslím že ten podvozek bude asi fakt bida byl jsem zvyklej na enduro a cross motorky a tohle bude asi velký bláto....jinak si taky myslím super motorka-hlavně levný ježdění.
Ještě uvažuju o EXC300 ale 2T nevim jak bych zvládal jizní styl
Tom
Docela si chvali na vydrz i KTM EXC 450 a podvozek je tam supr.Kdyby XR melo poradny podvozek, tak mi i ty kila nevadi. Ale je to proste nenarocnej pracant
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ahoj, máte někdo, zkušenosti s Yamahou XT 660 Tenere? Chtěl bych něco levného a staršího na takové to domácí bastlení a na bláto/sníh. Nepotřebuji dělat salta. Na moji výšku (190) se mi to zdá celkem dobrý. Jaký je rozdíl mezi "obyčejnou" XT 660? Jen v plastování? Díky, D.
Dawid přiložený následující obrázek:
[34.8Kb]
The world will never be the same, once you’ve seen it from the seat of
BMW 1200 GS Adventure!
BIGR napsal:
Já si letos pořídil XR 400R a jsem na to natěšenej jako malej...
Hlavně se nemusim bát,že mi to někde upadne a pak budu muset kupovat něco drahýho abych to zase dal do původního stavu.
Prostě paráda...
[img][/img]
XR je paradni nezmar. Skoda toho podvozku,ale zase je to nizkorozpoctova liga
Neni to sice ostrý enduro,ale na to vyblbnutí pole-lesy atd to bohatě stačí. A hlavně servis je za babku. Olej po 10.000 km 2,4L+ filtr. Vzducháč vypereš a jen jezdíš.
Kdyby si na to kamosi nevyprdli,tak si to taky necham.Ten motor je paradni.
Jo ale 10000km je fakt ranec. To neni BMW Pokud mu budes davat couda, tak olej vzdy po 1tis + seridit ventily. jediny co jsem za celou dobu delal na motoru tak byly guferka na ventilech.Trosku prosakovaly.Ale moto melo 25tis km off road, tak se neni cemu divit.
JJ SORRY nějak se mi tam ty nuly přemnožily... Je to samozřejmě 1.000 km.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS