Viděl jsem nějaký rozhovory a oni si tam povidaj jako by se nic nestalo.Já bych byl rudej vzteky jak Komanč a oni si tam žvaněj o tom,že na nikoho nejsou naštvaný atd.Chrápat mužou doma a na AETR jezdit po Evropě.V Africe nebo J.Americe se na to nehraje.Asi jsem nasranej za ně,ale tohle je ta nejhorší možnost,jak se vyřadit ze soutěže.Spánek na D1.Asi se zapoměli povzbudit zázrakem,který je provařený Dakarem.http://moto.sport...gedie.html
Upravil Kasak dne 12.01.2012 18:06
Když je hlad,je i husa dobrá.
AKTUÁLNA SPRÁVA: Števo mal dnes pár kilometrov pred bivakom nepríjemný pád, pri ktorom poškodil motocykel.
Dúfajme že ho Fero Hostinský dá do rána do poriadku.
Čo je však horšie, pri prejazde dunou Števovi prasklo v ramene a zrejme si obnovil staré zranenie.
Podľa jeho slov sa na štart zajtrajšej etapy určite postaví.
DRŽTE PALCE !
- táto info je prebratá zo stránky fanklubu Števa Svitka
10:45 - Števo Svitko má natrhnutý sval. Po včerajšom dojazde to vyzeralo len na natiahnutý úpon, bolesť sa však zväčšovala a keď už nemohol dať ruku nad hlavu išiel na ošetrenie do lekárskeho stanu. To bolo nekompromisné! Natrhnutý sval. Doktori Števovi neodporučil štart v dnešnej etape, on si však napriek tomu pripravil rollbook aj na dnešný deň!
To je mi sice jasny...ale stejne by mne to zajimalo. Maji to organizatori dobre vymysleny..
Takze proste kdyz chces jet,musis sehnat sponzory v radu milionu,nebo to zacvakat ze svyho a kdyz se dobre umistnis mas slavu,ale o prachy prijdes tak jako tak?
Takovej Loprais to musi mit fest drahy s podpurnym autem atd.
Výhry jsou stanovené v reglementu stejně jako pokuty...
1. místo je 25.000EUR a velká plaketa
2. místo 20.000EUR
3. místo 15.000EUR
4. místo 10.000EUR
5. místo 5.000EUR
a další už jen plakety do 10. místa
od 10. místa jen ty kulaté medaile Dakar (viz foto v mém blogu)
Amatéři mají samostatně hodnocenou kategorii kde jsou ceny: 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 a 1 tisíc EUR podle pořadí od 1. do 10.
Quady 7, 4 a 2 tisíce
Pro představu jak to je v autech a kamionech, tak tam se rozděluje 10 trofejí v celkové klasifikaci ale bez peněz + 4x 3 ceny za T1, T2, T4 a T1/2kolky
V T1.2 4x4 diesel jsou 3, 2 a 1000EUR za první tři místa a to samé v T1.1 benzín, T1.3 2x4, T2.1, T2.2 a speciální cena pro ženy na nejlepším místě 3000EUR.
V Challenge NRJ je 20000EUR a pro nováčky za první tři místa taky 3, 2 a 1000EUR
T4.1 a T4.2 mají jen 3000EUR za první místo, další místa nic. Kaminy challenge jen trofeje bez peněz...
Takže je jasné, že s investicí řádově 2-2.5M na jedno místo motorkáře se nejezdí s vidinou výhry necelé poloviny investované částky pokud bys předjel všechny včetně továrních pilotů. Celé to je o sponzorech a mecenáších. Obvykle i tovární piloti jedou za fixní plat s bonusem, který je prý (co jsem slyšel) 10 násobkem toho co by mohli dostat od organizátora, takže ty peníze mají smysl jen pro amatéry, marathon apod...
Když máš rozpočet 70 mil. Kč na tým a vyhraješ 1.2M za první dvě místa, tak to upřímně řečeno neznamená vůbec nic... Kvůli penězům se nezávodí. Ty plakety mají cenu jako by byly z diamantu. O to se jezdí. Luc Alphand jednou v rozhovoru u svého obřího domu někde ve francouzských horách řekl, že kdyby byl celý dům se všemi jeho šesti sporťáky a deseti motorkami v plamenech, že by zachránil jen ty trofeje z Dakaru, na ničem jiném mu tam tak nezáleží.
brtnik napsal:
....
Takovej Loprais to musi mit fest drahy s podpurnym autem atd.
Loni padla informace, že je to přišlo na 1mil Euro
Co to všechno zahrnovalo ale nevím
V každém případě Kamaz a nebo do loňska VW do toho museli investovat neskutečné peníze
brtnik napsal:
....
Takovej Loprais to musi mit fest drahy s podpurnym autem atd.
Loni padla informace, že je to přišlo na 1mil Euro
Co to všechno zahrnovalo ale nevím
V každém případě Kamaz a nebo do loňska VW do toho museli investovat neskutečné peníze
Letos měl za milion jenom auto je nějak ticho po pěšině.Rád bych slyšel nějaký ta prohlášení/neoficiální/,na ty oficiální serepes.
Když je hlad,je i husa dobrá.