To já bych se téo raděj vyhnul.Byl jsem se u tohoto pána loni dívat na 1150 když jsem sháněl pro sebe a na fotkách paradá supr. A když jsem tam dojel tak rám orezlej výfuky šmirglovaný vše nastříkaný kokpit sprejem nebo silikonovým olejem aby se lesklo, ale jak se člověk te motorky dotkl tak to lepilo. Zkrátka přeleštěná (vypucovanej) vrak*pissed*
Jo a jinak je to zřejmě dovoz z anglie.
Nechápu
Každá 1150 v dnešním podání bude vypucovanej vrak tak ukaž tu svojí
Máš zajisté najeto pouze 30 tis v bezvadným stavu ...nejsi ta paní co vykládala ty pohádky tomu sultánu
Nesouhlasim a musim se ohradit. Ja mam nepucovanou vonavku.
Kupoval jsem pred rokem a pul z Rise. Jednosvice 02, mela 15 a snad nikdy ani nejela v desti... Nikde ani nejmensi skrabanecek, ani kousek rzi, dokonce ani na katu! Ani stojan nevypadal, ze by na nej nekdy nekdo slapl, gripy bez osahani, radicka bez oslapani Neuveritelny, ale proste jak z kramu. V tom stavu ji videl kde kdo, muzou potvrdit. Bob, co ji dovezl, Milan TT, Hicks, Vjetrnik, MAKO, Jarda quest, atd, atd.
Platil jsem taky dost, asi 175 plus prihlaseni, ale byla to proste nova moto.
Dnes mam nalitano 40, promackl a osoupal jsem nadrz a co se skryva pod tou vrstvou bahna se da jen dohadovat, ale myslim, ze kdybych ji vycidil, bude to porad dobry. Ja ale loni pres denodenni provoz umyval normalne jen dvakrat (naposledy v srpnu), takze tipuju .
Jako spravny majitel GS meju dle navodu BMW predevsim v brodu
YouTube Video
Upravil morabo dne 15.03.2012 05:42
Maiali nel Fango!
Dalo by se rict, ze jsem mohl klidne koupit neco vic jetyho, ale jezdim hodne a chci mit moto na dlouho, takze jako zaklad volim radsi co nejnovejsi. Pri mym zachazeni obzvlast. Volil bych tak zase, spis netknutou za vic penez.
Maiali nel Fango!
Taky to u mě bylo podobné jako s Morabem... Akorát moje měla 28000km (2002, jednosvice), cena cca 170 + přihlášení a jel jsem pro ní přes 800km tam a 800 zpět... ale všichni se mě ptali (nezasvědcení), jestli to je fungl Ale je fakt, že se jí snažím udržovat v tom stavu v jakém jsme jí přivezli Takže sem tam umyji a šotoliny jsou tak maximum toho co spolu jezdíme mimo "silnice" Doufám, že mě přežije
P.S.: taky byla naprosté holátko... dokupoval jsem prakticky vše... (dorazy, padáky, měnil chrániče hlav, nosiče, kufry, navigaci...)
Upravil HonzaGS-SV dne 15.03.2012 06:50
morabo napsal:
Dalo by se rict, ze jsem mohl klidne koupit neco vic jetyho, ale jezdim hodne a chci mit moto na dlouho, takze jako zaklad volim radsi co nejnovejsi. Pri mym zachazeni obzvlast. Volil bych tak zase, spis netknutou za vic penez.
No já to mám trochu jinak nastavený no proč vyhazovat peníze za leštěnku kdyš to stejně bude jezdit v blátě.
Když leštěnku tak ji namazat sádlem postavit do kouta a jednou budeš mít hezký penzijní připojištění
No me by taky zajimalo, jestli bude muset prijit jednou ten okamzik a bude muset do sveta.....za kolik se tak asi budou prodavat. Mam GSA 1150 2005 Bila vyrocka. Kdyz jsem si ji 2008 dovezl, vyslo me to se vsim vsudy tak na 220-230tis. Uz presne nevim. Mela kolem 28tis/km. Ted mame 45tis/km a obavam se, ze letos toho moc nenalitam
milanosor přiložený následující obrázek:
[39.95Kb]
Upravil milanosor dne 15.03.2012 09:02
I pád na hubu je pohyb kupředu
Já jsem kupoval před 2 rokama svého Advíka rv. 2002 najeto měl cca 34tis.km a dal jsem za něj přesně 180tis. měl nějaké doplňky TT, original plastové boční kufry a topcase. A byla to voňavka Takže jeho cena za 179tis. mi přijde teď docela dost. Maximálně 160tis. bych za ni dal
Já bych to dal.
Kdybych ji chtěl, líbila by se mi a byla technicky v cajku tak proč ne. Samozřejmě by nesměla být na trhu levnější stejná, že..
Já to mám tak, že když se mi něco líbí, chci to a mám na to, tak si to koupím a neřeším.....
Do své 11-tky jsem nacpal za poslední dva roky min. 60 tisíc. Vím, že mi to nikdo nezaplatí, kdybych prodával, ale mě se ta motorka takto líbí, prodávat nehodlám, tak co...
Upravil LiborJ dne 15.03.2012 09:46
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
LiborJ napsal:
Já bych to dal.
Kdybych ji chtěl, líbila by se mi a byla technicky v cajku tak proč ne. Samozřejmě by nesměla být na trhu levnější stejná, že..
Já to mám tak, že když se mi něco líbí, chci to a mám na to, tak si to koupím a neřeším.....
Proto jsem rád že takový lidé pořád jsou díky Tobě podobným se bude cena mojí motorky pořád držet nahoře
Upravil mandy8 dne 15.03.2012 09:50
Hele já na podzim kupoval 1150GSA z DE za 175tkč. Skro bez ničeho (krom mlhovek a topcase + držáky na orig. kufry) ale krásnou a v super stavu. Za tu chvilku jsem v ní s doplňkama a kuframa +- za 220-230tkč.
Chtěl jsem jí...mám jí...02. bez posilovače a jednosvíce.
Upravil zetor dne 15.03.2012 09:52
zetor napsal:
Hele já na podzim kupoval 1150GSA z DE za 175tkč. Skro bez ničeho (krom mlhovek a topcase + držáky na orig. kufry) ale krásnou a v super stavu. Za tu chvilku jsem v ní s doplňkama a kuframa +- za 220-230tkč.
Chtěl jsem jí...mám jí...02. bez posilovače a jednosvíce.
Takze jses na tom asi tak jako ja v roce 2008 Jenom ja uz mel vsechno na moto. Nemam teda dorazy a mlhovky ale jinak plna palba + kufry + tankvak + gps + neco od TT. A velmi zajimava historie Jedna ze dvou policejnich ADV ktere kdy jezdili v Anglii
I pád na hubu je pohyb kupředu
Chlapi dík moc za názory, jedu se na ni kouknout, a dám vědět jestli jsem vzal nebo ne.
Pokud by to bylo všechno o.k. tak by mi nějaký malý škrábanec ani nevadil, 10 let je 10 let, a je to ADV Mám svůj limit jak by to maximálně mělo vypadat. Nečekám žádnou leštěnku, ale zase chci ať to trošku vypadá.
Jenom jsem se chtěl ještě zeptat, jestli někdo nevíte jestli se dá podle VIN určit zemi původu do které to bylo určeno? Osobně by mi to ani nevadilo, že je to dovoz, sám jsem měl dva předchozí stroje z Anglie a plná spokojenost. Většinou určité písmenko, nebo číslice ve VINu určuje pro který trh byl stroj určen, nevím jek to je u BMW? Poradíte?
Souhlas s Liborem. Odřeniny symbolické, brzdič originál není ale to je jedno (možný důvod tu někdo popsal), jinak vypadá na originál včetně kufrů a pokud byla servisovaná u Žlábka a bude vypadat pěkně, proč ne a třeba majitel pár korun sleví. A druhá nádrž se dá prodat druhé gumy se hodí. Přivítal bych origo padáky, ale pokud by byla inak OK, smířil bych se s tím. Ta druhá nemá kufry, přešité sedlo a jestli je orezlý nastříkaný rám a další maskovací tuning, raději připlatím. U třetí jsem nepochopil high plexi ve spojení s nízkým sedlem, asi pán s krátkýma nohama a čahoun od pasu nahoru, v každém případě bys to asi upravoval.
Mám 2003, 129000km, žádný orezlý rám ani maskovací manévry, pěkná, myslím nadstandardně zachovalá motorka svědčící o péči minulých majitelů jezdících 99% po silnici... Vzhledem ke km mi to snad bude uvěřeno:-)
Viděl jsem, a nelíbila se mi. Dal jsem nabídku, za to co jsem viděl, maximálně 165.000,- , majitel nesouhlasil. Takže jsem nekoupil.
Celkový vzhled na mě vůbec nezapůsobil.
Za ty peníze bych chtěl ADV v pěknějším stavu.
Upravil michal_fm dne 18.03.2012 20:44
michal_fm napsal:
Viděl jsem, a nelíbila se mi. Dal jsem nabídku, za to co jsem viděl, maximálně 165.000,- , majitel nesouhlasil. Takže jsem nekoupil.
Celkový vzhled na mě vůbec nezapůsobil.
Za ty peníze bych chtěl ADV v pěknějším stavu.
Sice je tu už jaro a člověka svěděj ruce...ale kdo si počká...
BMW R1100GS - '98 - 70000km