Hiks: mas najazdené 120000 , a píšes o skoro driftovaní a jazdeni 120 - 150 plne naloženy v kopcoch. Možno zakladatel tohto vlákna nebude nikdy driftovať a netuži sa po okrske plne naložený s ladvinkou takto nahánať lebo možno 20000km spraví za 4 roky. A preto ked ma obmedzené financie, by mohol kupiť 650 s plnou výbavou ako napr holu 800 ešte drahšie.
Ja som si moju 650 sprevodoval tak aby išla len asi 160 ale za krátky čas. myslím že by si ma so svojou 800 asi minimálne nezanechal. Myslím v kopcoch ale v poriadnych.
A za tým si stojím že aj 800 je čaj. Už to tu niekdo napísal, že ani jedna nejede 650, 800 ani vzducháčik 1200 na to su iní adepti napr. K1200R aby sme u BMW zostali.
takze se podelim o svoji zkusenost. Jsem velice rad ze jsem nakonec zvolil F800GS a ne slabsi kubaturu, jelikoz jsem ted jel se zenou na dva dny na dovolenou, motorka nalozena uplne na max , jelikoz jsme vezli kamaradovi hodne tezky darky a verte ze kdyz jedete prazdni motorka ma vykonu nadbytek , ale jak to nalozis ocenite kazdy koniky navic hlavne pri predjizdeni a kopcovitem razu krajiny, takze pokud nejsi omezen financemi jdi radeji do vyssi kubatury
Já jsem teď najel o výkendu 1000km s max naloženou motorkou a neměl sem problém s nedostatkem výkonu,naopak jsem jej ani náhodou nevyužil;ovšem je fakt že jsem jel cestovat ne závodit.
kim napsal:
Já jsem teď najel o výkendu 1000km s max naloženou motorkou a neměl sem problém s nedostatkem výkonu,naopak jsem jej ani náhodou nevyužil;ovšem je fakt že jsem jel cestovat ne závodit.
ve 2?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Měl bych praktickou poznámku. Četl jsem časopis, kde je srovnávací test F650 a 800GS, myslím, že nějaké Supermoto, nebo Motohouse 2009±. Byla tam i momentové charakteristiky z brzdy...proč si je nenajít. Na této z Adv.rideru je vidět, že do cca 6500 žádný velký rozdíl (narozdíl od konkurence ) není. Kdyby byly stejné koncové převody, bude rozdíl znatelný až když se to pořádně točí. Sám jsem jel pouze na 650, takže mě mrzí, že to nemůžu subjektivně porovnat, ale povězte, kolikpak točí 650 vs 800 na šestku při 100, nebo 130 km/h? (Já můžu sloužit jen s R1100GS 3600 / 100km, ca 4600 / 130km, ale to je teď k ničemu). Kdyby byly převody stejně těžké, bude mít jezdec s 650 k dispozici pouze menší rozsah využitelných otáček, tedy do dosažení 7000 srovnatelný tah. Klidnější jezdec by rozdíl nepoznal, sportovněji založený jezdec výš pak samozřejmě ano. Jsou lidé, kteří se na fóru vyjadřovali pravda u boxeru v tom smyslu, že netočí nikdy přes ca 4000. Pro takto smýšlejícího jezdce by 800 svým větším rozsahem proti 650 postrádalo smysl....Je to zase jenom o tom, kdo na tom bude jezdit. Z tohoto pohledu není 650 horší motorka, pouze je pro jinou cílovou skupinu. Tuším, že pro plnou nálož a sportovněji založeného jezdce je dobré vědět, že 650 má na předku pouze 1 kotouč. V citlivosti problém opravdu není, ale třeba v uchlazení naložený už to na závody s kamarády dolů ze Stelvia nebude to pravé.
Melizoy přiložený následující obrázek:
to je peknej graf... v rozsahuco vesinou jezdim ja to velky rozdil teda neni.. spis zadnej.
jinak na achimetrovych 135 cca to toci presne 5500
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
to je peknej graf... v rozsahuco vesinou jezdim ja to velky rozdil teda neni.. spis zadnej.
jinak na achimetrovych 135 cca to toci presne 5500
takže trojčlenkou při 7000 nějakých 172km/h. Tam je rozdíl ca. 5 PSů. Teď jen jestli jsou stejné qualty, někdo psal, že 650 má snad paradoxně delší. Pak by to bylo více chcíplé, ale primár stojí tak 300kč. Vyšší výkon na 8mikouli by pak využil člověk jen spíš při "krátkodobém" vytáčení.
Ale stejně papír snese všechno, jde o to si obě zkusit, budou pocitově dostz jiné, motor je to nejmenší.
Dakujem Melizoy, konečne mi tu uveria že 650 je výrazne pocitovo slabšia len pre tažky prevod. Inak napr pri 5000ot, 650 dokonca potiahne viac. Takže stači kupit za 20€ 16ku vyvodové kolečko namiesto povodnej 17ke, a do 6500otáčok to ide jak 800. Ja mám až 15ku , takže si dovolím tvrdiť že do uvedených otáčok mi tahá viac ako 800. Ten tažký prevod bol asi obchodným ťahom aby sa viac predávala 800 lebo s tým povodným sa ani jazdiť nedá.
A tato motorka pre toto prehráva testy. Ja som si 650kupil len po zisteni že sa to dá vymeniť. Totiž snímač rýchlosti je na kolese a tak neklame po výmene tachometer.Kto bude skusat 650 s origo prevodom bude sklamaný ! A zaujimave je, ze ked som sa na toto informoval v BMW v Budapesti tak na mna kukali ako na ****a. Potom som to kupil od Touratech.
Inak škoda že tam nedali dvojkotúč dopredu , aj ked stačí ale mohlo by to byť lepšie aj krajšie, lebo s tou prednou vidlou to posobí lacno. To sa mi na celej moto nepáči. Ale v skutočnosti to neni až také hrozné ako na obrázku.
Upravil sanko dne 09.05.2012 23:52
A inak je zaujímavé že pri mojom prevode mám zhruba tolko otáčok pri 135km/h ako uviedol Hicks. Takže mi to ani tak "nereve" ako som si myslel. Dík za informáciu.