moje posledni romanticke predstavy o ukrajine asi vzaly za sve
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak plávalo to pomaly, bez zastávky. Loď viezla nákladné vlaky a kamiony, preto to trvalo tak dlho. Pri výkladke sa dlho preclievalo. Inač to bolo bez problémov.
Efendi napsal:
Vždyť jen vzdušnou čarou je to přes moře cca 1100km. Ty tři dny mi přijdou odpovídající.
trajekt Amsterdam-newcastle nepluje primo... je to cca ~600km a trva 16h.
Nakladani/vykladani vcetne kamionu asi 2-4h.. vytlak 40 000 tun, takze zas tak malej neni.
Rychlost ~30km i v prisernym pocasi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PetrAT napsal:
S tou cenu a časovou náročností to je fakt na zváženou
3 dny na trajektu je podle mne silenost...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Efendi napsal:
Vždyť jen vzdušnou čarou je to přes moře cca 1100km. Ty tři dny mi přijdou odpovídající.
Když jsme pluli Terst - Igumenika , tak plavba trvala 22 hodin
Jinak stačilo dojet hodinu před vyplutím do přístavu, koupit lístky (nic jsme neměli rezervované) a stihlo se nalodění
Cena za zpáteční lístek byla asi 6500,- pro 2 lidi a motorku
Akorát jsme spali jen na lavičkách a jídlo vlastní. A bylo to v roce 2000 kdy nafta nestála to co stojí dnes
Trajekt provozovali Řekové a byl to ten pomalejší typ
Proto mi ti Ukrajinci připadají pomalí a docela drazí
Ale je to všechno na zvážení
Tranzit Tureckem také není nic levného a je to hrozná nuda na hlavních tazích
Svého času Vlá´da Stehlík použil vlak z Istanbulu, a pak pokračoval do Gruzie
Tak Peter by třeba řekl víc, ale podle stránek je nejdražší jízdenka 320 US (luxus kajuta a sám ubytovanej), nejlevnější je 140US (4místná kajuta) a cena za moto 70US. V ceně 3x denně strava. http://www.ukrfer...batumi.php
nasiel si to dobre my sme mali tu najdraksiu kajutu so sprchou. Plavba trajektom je tiež pekny zažitok podla mna rozumnejšie ako dva krat tranzitovat turecko.V batumi sa vylodis oddychnuty a mozes si vychutnat jazdenie po gruzii
Peter PP Dík za info . Já to pojedu po ose , rád jezdím a tři dny na lodi bych asi nedal. Severem Turecka do Gruzie a Armenie a jihem Turecka domu , ......Když to stihnu
Kalut napsal:
Peter PP Dík za info . Já to pojedu po ose , rád jezdím a tři dny na lodi bych asi nedal. Severem Turecka do Gruzie a Armenie a jihem Turecka domu , ......Když to stihnu
Zdravim tě, letos bych měl v plánu projet stejný země, možná i Azerbajdžán, kdyby to časově vyšlo, stejnak na přelomu květen/červen, pak už by mi tolik dovolený nedali, předpokládám, že to chcete jet převážně po asfaltu?
Ano , asfalt na takovou vzdálenost je nutnost , ale předpoklad , že třeba v Gruziji bube všude je asi mylný, tak že nějaký Off tam bude . Turecko , předpoklad v horách šotolina , jen né velké šutry a písek , to já moc nemusím.
Kalut napsal:
Ano , asfalt na takovou vzdálenost je nutnost , ale předpoklad , že třeba v Gruziji bube všude je asi mylný, tak že nějaký Off tam bude . Turecko , předpoklad v horách šotolina , jen né velké šutry a písek , to já moc nemusím.